Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+400, km 5+500, km 10+000 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 29 085,72 t.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA+WĘZŁY
1. Wykopy
- km 1+400 – 2+000
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 8 000 m³.
2. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 3+300 – 5+300
- km 5+300 – 5+800
- km 5+800 – 9+100
- km 9+400 – 11+600
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 10 400 m³.
3. Nasypy, geomaterac
- km 11+130 – 11+567
Szacunkowa ilość 1 500 m³.
4. Humusowanie
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 1 500 m².
5. Podbudowa pomocnicza
- km 2+550 – 3+300
Szacunkowa ilość 13 000 m².
BRANŻA MOSTOWA
1. Betonowanie fundamentów P1, P2 jezdnia prawa – obiekt W-3 – szacunkowa ilość 40 m³.
2. Wykop podpory P9 – obiekt WD-6 – szacunkowa ilość 50 m³.
3. Pogrążanie ścianki z grodzic podpora P7 – obiekt WD-6 – szacunkowa ilość 200 m³.
4. Zbrojenie ustroju nośnego – obiekt W-8 – szacunkowa ilość 2 T.
5. Betonowanie słupów podpora P2 segment 12 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 50 m³.
6. Zbrojenie podpór P2 (oczepy 5,6,7,8,13) – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 10 T.
7. Betonowanie oczepów 2 i 4 podpora P2 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 50 m³.
8. Montaż łożysk P1, P2, P3, P4 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 6 szt.
9. Przygotowanie podbudów pod ustrój nośny JP – obiekt W10 – szacunkowa ilość 300 m².
10. Wykonanie ustroju nośnego JP – obiekt W10 – szacunkowa ilość 0,20 kpl.
11. Zasypka technologiczna pod ustróje nośne – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 50 m³.
12. Wykop i rozkucie kolum DSM podpory A-NP i NL – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 250 m³.
13. Beton wyrównawczy pod fundament podpory F-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 12 m³.
14. Zbrojenie pod fundament podpory F-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 15 T.
15. Wykop i rozkucie kolum DSM podpory K-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 55 m³.
16. Beton wyrównawczy fundament podpory K-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 9 m³.
17. Zbrojenie pod fundament podpory K-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 5 T.
18. Zbrojenie korpusu podpory M-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 15 T.
19. Wykop i rozkucie kolum DSM podpory P1,P2,P3 – obiekt WŁ-14 – szacunkowa ilość 405 m³.
20. Deskowanie UN – ETAP I – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 0,20 kpl.
21. Deskowanie ścian podpór w osi P2 etap II – obiekt WE-16 – szacunkowa ilość 0,30 kpl.
22. Beton ściany podpory P2 etap II – obiekt WE-16 – szacunkowa ilość 6 m³.
23. Zbrojenie i deskowanie ścianki zaplecznej podpory nr 3 – obiekt W-17P – szacunkowa ilość 3 T.
24. Montaż łożysk podpór 1, 3 – obiekt W-17P – szacunkowa ilość 8 kpl.
25. Zbrojenie poprzecznicy podporowej w osi 2 – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 4 T.
26. Montaż łożysk podpór 1, 3 – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 8 kpl.
27. Beton ściany podpory P2 Etap II – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 30 m³.
28. Deskowanie wlotu/wylotu przepustu PZ-2 ETAP I – obiekt PZ-2 – szacunkowa ilość 0,50 kpl.
29. Betonowanie wlotu/wylotu przepustu PZ-2 ETAP I – obiekt PZ-2 – szacunkowa ilość 2 m³.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa, przykanaliki
- Układ kd12:
- kd12.1 – Wp12.2 – kd12.3; DN315, L = 18,0 + 36,0mb
- kd12.2 – Wp12.2; DN200, L = 3,0mb
- kd12.3 – Wp12.3; DN200, L = 2,0mb
- Układ KD8:
- KD8.3.1 – KD8.3.2; DN500, L = 40,50mb
- Układy Wylot – Wpust:
- Wyl61 – Wp61; DN200, L = 5,70mb
- Wyl62 – Wp62; DN200, L = 5,80mb
- Wyl63 – Wp63; DN200, L = 5,80mb
- Wyl65 – Wp65; DN200, L = 5,30mb
- Montaż samych wpustów [bez przykanalika i wylotu do rowu]; Nr-y: 14, 16, 17, 17A, 19
2. Drenaże podłużne – montaż przejść poprzecznych dla drenaży:
- w km: 1+525, L = 18,10mb
- w km: 1+870, L = 13,900mb
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Przepusty melioracyjne – Przepust melioracyjny PM3 – wykonano ułożenie „chudego betonu”, trwają prace zbrojarskie
2. Przepusty melioracyjne – Przepust melioracyjny PM11 i PM12 – prace przygotowawcze dla przyczółków żelbetowych
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Kanał technologiczny
- Budowa kanału technologicznego – budowa przepustów pod drogami
BRANŻA GAZOWA
1. Gazociąg wysokiego ciśnienia – Zabezpieczenie gazociągów wysokiego ciśnienia. Dla kolizji „Z4” – wykonano całość zabezpieczenia gazociągu wraz z zasypką, pozycja zamknięta
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK do wniosku o PnB dla DZ10
- W dn. 10.03 otrzymano opinię PKP PLK do odstępstwa kolejowego w zakresie DZ10 – przygotowywanie wniosku o odstępstwo do złożenia
- Oczekiwanie na opinie do ZRID w zakresie DZ9
- Udział w Radzie Budowy
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Udział w Radzie Budowy
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków
4. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Analiza i wprowadzanie otrzymanych uwag od IK do projektu dla DZ10
- Prace nad PAB dla DZ9 do przekazania do IK
- Prace nad PW dla DZ10
- Narady koordynacyjne
- Prace w ramach NA
5. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kV; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9
- Realizacja Projektu Wykonawczego 4.3.1 Proj. przyłącze SN i proj. ST.TR. w km 16+200
6. Branża telekomunikacyjna
- W dn. 10.03.23 r. otrzymano od PKP PLK uzgodnienie PW TOM 5.2.5
- Analiza uwag GDDKiA do PW tom 5.1.2
- Przygotowywanie przedmiaru robót TOM 5.1.2
7. Melioracje
- Oczekiwanie na wydanie pozwolenia wodnoprawnego w zakresie DZ9
- Oczekiwanie na wydanie pozwolenia wodnoprawnego w zakresie DZ10
8. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy do zatwierdzonej koncepcji SZR
9. Organizacja ruchu
- Wprowadzanie uwag IK do PSOR