Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+800 oraz 5+000 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 17 274 t.
3. Magazyn WMB – grysy: 0/2mm, 2/5mm, 5/8mm, 8/11mm – szacunkowa ilość 22 000 t.
4. Magazyn w km 0+300, 12+200 – kruszywo 0-31,5 – szacunkowa ilość 16 000 t.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Wykop
- km 3+300 – 5+300
Szacunkowa ilość 4 000 m³.
2. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 3+300 – 5+300
- km 5+300 – 5+800
- DZ1 km 0+500 – 0+600
- km 5+800 – 9+100
- km 9+400 – 11+600
- DZ10 km 0+400 – 0+800
Szacunkowa ilość 16 500 m³.
3. Podłoże/GWN
- km 15+460 – 15+700 str. P
- km 15+700 – 15+900 str. P
Szacunkowa ilość 6 550 m².
4. Podbudowa zasadnicza
- km 14+540 – 14+600 str. P
- km 15+120 – 15+320 str. P
Szacunkowa ilość 4 320 m².
5. Podbudowa pomocnicza
- km 15+120 – 15+320 str. P
Szacunkowa ilość 3 600 m².
6. Podbudowa AC22P
- km 0+000 – 0+600 str. L, P
- km 0+900 – 1+100 str. L, P
- km 3+400 – 3+800 str. P
Szacunkowa ilość 12 250 m².
7. Warstwa wiążąca AC16W
- km 0+900 – 1+100 str. L, P
- km 3+400 – 3+800 str. P
- km 12+200 – 12+700 str. L
Szacunkowa ilość 11 800 m².
8. DK3 – rozbiórka podbudowy
- km 9+300 – 9+600
Szacunkowa ilość 1 000 m².
9. Humusowanie
- km 5+300 – 5+600
Szacunkowa ilość 500 m².
10. Ściek trójkątny
- km 7+000 – 7+500 str. L
Szacunkowa ilość 500 mb.
11. Zarurowania rowów
- ZR17 – zasypka
- ZR15 – montaż + zasypka
BRANŻA MOSTOWA
1. Zasypka konstrukcyjna za Podporami 1 i 2 obiektu – obiekt W-02 – wykonano 275 m³.
2. Montaż geokompozytu drenażowego – obiekt W-02 – wykonano 200 m².
3. Układanie izolacji z papy termozgrzewalnej – obiekt W-02 – wykonano 300 m².
4. Zasypka konstrukcyjna za Podporami 1 i 2 obiektu – obiekt W-03 – wykonano 450 m³.
5. Montaż geokompozytu drenażowego – obiekt W-03 – wykonano 150 m².
6. Montaż barier energochłonnych i barieroporęczy – obiekt W-08 – wykonano 29,60 mb.
7. Przygotowanie powierzchni pod izolację (śrutowanie powierzchni) – obiekt W-09 – wykonano 4 000 m².
8. Zasypka konstrukcyjna za Podporą P3 – obiekt W-09 – wykonano 240 m³.
9. Montaż geoompozytu drenażowego – obiekt W-09 – wykonano 375 m².
10. Demontaż podparć systemowych – poprzecznice podpór P2, P3, P4 – obiekt K-12 – wykonano 3 kpl.
11. Beton UN w przęśle I – J – NP – obiekt W-13 – wykonano 78 m³.
12. Beton węzła i nadbetonu w osi H-NL – obiekt W-13 – wykonano 25 m³.
13. Ciosy podłożyskowe w osi podpory H-NL – obiekt W-13 – wykonano 2 m³.
14. Ciosy podłożyskowe w osi podpory F-NP – obiekt W-13 – wykonano 2 m³.
15. Montaż łożysk w osi podpory H-NL – obiekt W-13 – wykonano 4 m³.
16. Montaż łożysk w osi podpory F-NP – obiekt W-13 – wykonano 4 m³.
17. Beton poprzecznicy ETAP I w osi podpory H-NL – obiekt W-13 – wykonano 9 m³.
18. Izolacja z papy termozgrzewalnej pod jezdnią obiektu – obiekt E-15P – wykonano 3 000 m².
19. Beton filarów w osi P2 – obiekt E-18P – wykonano 27 m³.
20. Deskowanie korpusu podpory P1 – obiekt E-18P – wykonano 1 kpl.
21. Beton korpusu podpory P1 – obiekt E-18P – wykonano 92 kpl.
22. Deskowanie korpusu podpory P3 – obiekt E-18P – wykonano 1 kpl.
23. Zbrojenie ustroju nośnego – obiekt WD-6 – wykonano 5 000 kg.
24. Ustawienie muru S1 – wykonano 62 m².
25. Zasypka muru S1 – wykonano 600 m³.
26. Wykop pod wykonanie muru – S1 – wykonano 500 m³.
27. Ustawienie muru M4 – obiekt W10 – wykonano 30 m².
28. zasypka muru M4 – obiekt W10 – wykonano 400 m³.
29. W-wa wyrównawcza pod wlot przepustu – PZ-3 – wykonano 2,50 m³.
30. W-wa wyrównawcza pod wlot przepustu – PZ-4 – wykonano 2,50 m³.
31. Montaż belek prefabrykowanych T27 – obiekt WD-6 – wykonano 15 szt.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa
- kanał kd35:
- kd35.10 – kd35.11 – kd35.12 – kd35.13; DN315mm, L = 37,50 + 14,50 + 9,50mb,
- kd35.11 – wp35.13P; DN200mm, L = 14,0mb,
- kd35.12 – wp35.12P; DN200mm, L = 14,0mb,
- kd35.13 – wp35.13P; DN200mm, L = 15,50mb,
- kanał KD9:
- KD9.1 – KD9.2; DN800mm, L = 21,0mb,
- KD9.2 – KD9.3 – KD9.4; DN630mm, L = 15,0 + 35,50mb,
- KD9.2 – KD9.2.1; DN315mm, L = 22,50mb,
- KD9.2.1 – wp9.2.1P; DN200mm, L = 15,50mb,
- układy „Wylot – Wpust”:
- Wyl74 – Wp74; DN200mm, L = 14,50mb,
- Wyl75 – Wp75; DN200mm, L = 14,50mb,
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Budowa dodatkowych kolizji teletechnicznych na drodze DZ9
2. Kanał technologiczny
- Budowa przepustów pod drogami dla kanału technologicznego km 1+700 – 11+300
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Oświetlenie
- Budowa przepustów pod drogami dla oświetlenia km 10+700 – 11+300
2. Zasilanie urządzeń
- Budowa przepustów pod drogami dla zasilania km 10+700 – 11+300
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Prace w ramach NA
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
3. Branża sanitarna
- Prace w ramach NA
4. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kV; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Prace w ramach NA
- Oczekiwanie na odpowiedź ENEA Operator i PKP Energetyka, ws. zmiany danych w umowach o przyłączenie do sieci.
5. Melioracje
- Prace w ramach NA
- Oczekiwanie na wydanie pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne i gromadzenie osadów ściekowych.
- Oczekiwanie na uzgodnienie przebudowy rowu chłonnego LK przez PKP PLK
6. Organizacja ruchu
- Wprowadzanie uwag Wykonawcy do PSOR