wtorek 14/12/2021

Postęp prac za okres od 06.12.2021 r. do 10.12.2021 r.

1. Branża drogowa

  • Kontynuowanie prac nad projektem wykonawczym – ustalanie dot. preferowanych rozwiązań z Wykonawcą – wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Wykonawcę do dokumentacji
  • Oczekiwanie na zatwierdzenie Projektu Technicznego przez IK
  • Przygotowanie i wysłanie stanowiska Projektanta do uwag zgłoszonych przez ZDP
  • Wysyłka wystąpienia do UM Świnoujście z prośbą o uzgodnienie rozwiązań w zakresie CPR z zgodnie z poleceniem IK
  • Analiza i wprowadzanie uwag IK do Planu Działań Ratowniczych – Projektant ponownie przekaże materiał do zatwierdzenia, po otrzymaniu uwag Zamawiającego do KSZR
  • Udział w spotkaniach m.in. Radzie Budowy
  • Analiza i wprowadzanie uwag IK do Planu Działań Utrzymaniowych, uszczegóławianie opracowania do stadium Projektu Wykonawczego
  • Monitorowanie procedury uzyskiwania decyzji ZRID oraz wniosków o odstępstwa od warunków technicznych
  • Opracowywanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – ustalenia preferowanych rozwiązań z Wykonawcą

2. Branża mostowa

  • Kontynuowanie prac nad projektem technicznym i projektem wykonawczym
  • Przekazanie projektów technicznych kolejnych obiektów do zatwierdzenia przez IK i Zamawiającego
  • Kontynuowanie prac projektowych – obliczenia + rysunki konstrukcyjne obiektów
  • Analiza warunków gruntowych oraz ustalanie zakresu wzmocnień podłoża i posadowień obiektów
  • Monitorowanie uzgodnień m.in. PKP PLK
  • Udział w Radzie Budowy

3. Branża geodezyjna

  • Oczekiwanie na Protokoły z Narad Koordynacyjnych, głównie PKP
  • Oczekiwanie na pozyskanie mapy na terenie wojskowym dot. drogi wojskowej
  • Przygotowywanie materiałów wejściowych do wykonania inwentaryzacji nieruchomości na dzień wydania decyzji ZRID

4. Ochrona środowiska

  • Rozpoczęcie procedury o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
  • Analiza postanowienie Burmistrza Miasta Międzyzdroje ws. DŚU dla DZ10 • Analiza postanowienie Burmistrza Miasta Międzyzdroje ws. DŚU dla DZ10

5. Branża sanitarna

  • Kontakt mailowy ze ZWIK Międzyzdroje oraz Wykonawcą w sprawie pozostawienia bez przebudowy kanalizacji sanitarnej
  • Wystąpienie do Gaz-Systemu w sprawie zastosowania by-passu zamiast mikrotunelingu
  • Analiza wariantów grawitacyjnego odwodnienia ronda północnego i ul. Ludzi Morza
  • Przygotowanie projektu budowlanego i wykonawczego do uzgodnienia do PSG
  • Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Projektów technicznych i wykonawczych
  • Koordynacja międzybranżowa
  • Udział w spotkaniach m.in. radzie budowy, wewnętrznej naradzie koordynacyjnej
  • Przygotowanie materiałów do projektu wykonawczego
  • Oczekiwanie na brakujące uwagi IK do Projektów Wykonawczych
  • Przygotowywanie materiałów do projektu technologicznego odwodnienia na czas prowadzenia robót w strefie ujęć

6. Branża elektroenergetyczna

  • Kontunuowanie prac nad projektem wykonawczym – przygotowywanie odpowiedzi na uwagi IK do tomów 4.1, 4.2 i 4.3 celem ponownego przekazania do zatwierdzenia
  • Przekazanie do uzgodnienia przez UM Świnoujście tomu 4.4 Oświetlenie
  • Oczekiwanie na uzgodnienie Projektów Technicznych przez PKP PLK tomu 9.2 i 9.3 – monit telefoniczny
  • Przygotowywanie odpowiedzi na uwagi IK do Projektów Technicznych dla tomu III/4.1 oraz III/9.3 celem ponownego przekazania do zatwierdzenia przez IK i Zamawiającego
  • Opracowywanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych

7. Branża telekomunikacyjna

  • Kontynuacja prac nad projektem wykonawczym (m.in. kanał technologiczny, niezidentyfikowane sieci)
  • Ustalanie dot. preferowanych rozwiązań z Wykonawcą – wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Wykonawcę do dokumentacji tj. projektu wykonawczego dla kolizji ORANGE, POLKOMTEL, TELKOL
  • Opracowywanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
  • Bieżąca koordynacja międzybranżowa w zakresie PW
  • Opracowywanie przedmiaru robót

8. Geologia

  • Oczekiwanie na zatwierdzenie DBPG
  • Kontynuowanie badań laboratoryjnych dla badań wykonanych dla obiektu W-09

9. Melioracje

  • Analiza uwag IK do Projektu Technicznego – przygotowywanie stanowiska Projektanta
  • Opracowywanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
  • Kontynuacja prac nad Przedmiarem robót

10. Geotechnika

  • Wprowadzanie uwag Inżyniera do Projektu Geotechnicznego oraz dostosowanie zakresu PG do aktualnego podkładu drogowego
  • Przekazanie Projektu Geotechnicznego po uwagach IK do Wykonawcy – wprowadzanie uwag Wykonawcy

11. System zarządzania ruchem

  • Analiza odpowiedzi Projektantów sąsiednich odcinków/UM Świnoujście w celu koordynacji rozwiązań
  • Analiza i wprowadzanie uwag IK do Koncepcji KSZR
  • Udział w spotkaniu z UM Świnoujście w dn. 10.12.2021r.
  • Oczekiwanie na uwagi Zamawiającego do koncepcji KSZR zgodnie z ustaleniami ze spotkania w dn. 23.11.2021r.

12. Organizacja ruchu

  • Oczekiwania na brakujące opinie do PSOR – monit telefoniczny
  • Dostosowanie organizacji ruchu do zmieniającej się sytuacji drogowej