Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Oznaczenie gatunków chronionych w obszarze inwestycji
- Badanie chemiczne gleby z obszarów przeznaczonych pod metaplantacje
- Uzgadnianie zakresu i metodyki monitoringu inwestycyjnego
2. Prace przygotowawcze
- Przygotowanie protokołów stanu nieruchomości objętych decyzją ZRID
3. Prace przygotowawcze związane z tyczeniem
- Wznowienie tyczenia granic na terenie WPN
4. Wycinka
- Szacunkowa ilość – 12 000 m2 w km 11+800 – 12+300
5. Karczowanie
- Szacunkowa ilość – 102 000 m2 w km 3+300 – 3+800 oraz km 4+200 – 4+700
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Oczekiwanie na zgłaszanie uwag IK lub zatwierdzenie projektów wykonawczych tom 1.1 do 1.5
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do Planu Działań Ratowniczych – Oczekiwanie na aktualizację rozwiązań w zakresie KSZR zgodnie z uwagami Zamawiającego z dn. 23.12.2021r. celem skoordynowania opracowań
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do Planu Działań Utrzymaniowych, uszczegóławianie opracowania do stadium Projektu Wykonawczego
- Opracowywanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – ustalenia preferowanych rozwiązań z Wykonawcą, wprowadzanie uwag IK
- Udział w Radzie Budowy
- Opracowano i przekazano przedmiaru robót do Wykonawcy
2. Branża mostowa
- Kontynuowanie prac na projektach wykonawczych obiektów
- Kontynuowanie prac (po uwagach IK) przy opracowaniu Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Udział w Radzie Budowy
3. Branża geodezyjna
- Oczekiwanie na pozyskanie mapy na terenie wojskowym dot. drogi wojskowej
- Przygotowywanie materiałów wejściowych do wykonania inwentaryzacji nieruchomości na dzień wydania decyzji ZRID –kontynuowanie prac związanych z inwentaryzacją nieruchomości (dokumentacja fotograficzna, spisywanie protokołów z właścicielami)
- Oczekiwanie na ewentualne uwagi IK i Zamawiającego do przekazanej wersji papierowej dokumentacji związanej z czasowym zajęciem nieruchomości w związku z realizacją inwestycji
4. Ochrona środowiska
- Cd. sprawy bieżące
- Oczekiwanie na uwagi IK/GDDKIA do KIP DZ9 – wprowadzanie zgłoszonych uwag
- Opracowywanie i przekazanie Raportu OOŚ dla DZ10
5. Branża sanitarna
- Oczekiwanie na ewentualne uwagi Wykonawcy i IK do Projektów Wykonawczych, Przedmiarów Robót lub Specyfikacji Technicznych
- Przygotowano odpowiedź na pismo ZWIK Świnoujście ws. przepustu nr 5
- Przygotowanie papierowych egzemplarzy PT
- Uzyskano odpowiedź z GAZSYSTEMu w sprawie posadowienia istniejącego gazociągu DN800
- Przekazano mailowe odpowiedzi na uwagi ZWIK Świnoujście
- Kontakt ze ZWIK Świnoujście w celu możliwości uzgodnienia PBW
- Przekazanie projektu PBW mailowo do ZWIK Świnoujście
- Przekazanie projektu PBW mailowo i kurierem do ZWIK Międzyzdroje
- Przygotowanie projektu PW do uzgodnienia do PKP
- Koordynacja międzybranżowa
- Rada budowy
6. Branża elektroenergetyczna
- Oczekiwanie na zatwierdzenie lub ewentualne uwagi IK do PW tom 4.1 rew. 01 oraz 9.1 rew. 00 i 9.2 rew. 00
- Wysłanie w wersji papierowej poprawionego PW tom 4.1 do ENEA celem uzyskania uzgodnienia
- Przygotowano i przekazano do akceptacji Wykonawcy stanowisko do uwag IK do tomu 4.2, 4.3, 4.4 wraz z aktualizacją projektu
- Otrzymano uzgodnienie Tom 9.2 od PKP Energetyka
- Prowadzenie uzgodnień i wprowadzanie zmian w PW Tom 4.4 w wyniku uwag UM Świnoujście
- Oczekiwanie na brakujące uzgodnienia Tom 9.1 i 9.2
7. Branża telekomunikacyjna
- Kontynuacja prac nad projektem wykonawczym (m.in. kanał technologiczny) – przekazanie projektu do akceptacji przez Wykonawcę
- Analiza i wprowadzenie uwag IK tom 5.2.1 Przebudowa sieci teletechniczna wł. TELKOL, 5.2.2 Przebudowa sieci teletechniczna wł. NETIA POLKOMTEL, 5.2.3 Przebudowa sieci teletechniczna wł. ORANGE POLSKA S.A.
- Wprowadzanie uwag Wykonawcy do tomu 5.2.4 Przebudowa sieci teletechniczna niezidentyfikowanych gestorów
- Opracowywanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – oczekiwanie na akceptację Wykonawcy
- Oczekiwanie na uzgodnienie PW przez gestorów sieci
- Bieżąca koordynacja międzybranżowa w zakresie PW
- Opracowywanie przedmiaru robót
8. Geologia
- Kompletowanie docelowej liczby egzemplarzy DGI i DBPG celem przekazanie do IK wersji papierowej
9. Melioracje
- Otrzymano zatwierdzenie Projektu Wykonawczego rew. 01
- Wprowadzanie uwag IK do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót
- Przygotowywanie stanowiska Projektanta na pismo IK w zakresie uzgodnienie zmiany funkcji zabezpieczającej zbiorniki przepływem nadmiaru wód z przelewów awaryjnych na parametr zwiększonej objętości zbiornika
10. Geotechnika
- Oczekiwanie na zatwierdzenie lub ewentualne uwagi IK do Tomu 1.5
- Opracowywanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – w trakcie ustaleń z Wykonawcą
- Opracowywanie przedmiaru robót
- Wprowadzanie kolejnych uwag IK do Projektu Geotechnicznego tom III/10.3 i ponowne przekazanie do zatwierdzenia
11. System zarządzania ruchem
- Analiza odpowiedzi UM Świnoujście ws. uwag do zaproponowanych objazdów
- Oczekiwanie na oficjalne uwagi Zamawiającego do Koncepcji KSZR oraz odniesienie się do stanowiska Projektanta do roboczych uwag Zamawiającego do KSZR (data wpływu 23.12.2021r.)
12. Organizacja ruchu
- Oczekiwania na brakujące opinie do PSOR (UM Świnoujście, UM Międzyzdroje, EUROTERMINAL) – monit telefoniczny
- Dostosowanie organizacji ruchu do zmieniającej się sytuacji drogowej
- Oczekiwanie na aktualizację rozwiązań w zakresie KSZR zgodnie z uwagami Zamawiającego z dn. 23.12.2021r. celem skoordynowania opracowań.