Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+800 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 2 579,04 t.
3. Magazyn w km 3+800, km 2+400 – magazynowanie kruszywa 0-31,5 – szacunkowa ilość 38 125,00 t.
4. Przejazd kat. F – droga z płyt – Prace zakończono. Przygotowanie do odbioru technicznego i eksploatacyjnego.
5. Przejazd kat. F – Rondo Łunowo – Prace zakończono. Przygotowanie do odbioru technicznego i eksploatacyjnego.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Wykopy
- km 1+400 – 2+000
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 2 000 m³.
2. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 3+300 – 5+300
- km 9+400 – 11+600
Szacunkowa ilość 4 000 m³.
3. Wzmocnienie wgłębne geomaterac
- Geomaterac – nasyp km 11+130 – 11+567
Szacunkowa ilość 500 m².
4. Odhumusowanie
- km 5+800 – 9+300
Szacunkowa ilość 2 000 m².
5. Humusowanie
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 2 000 m².
6. Podbudowa zasadnicza
- DZ2 (podbudowa zasadnicza z kruszywa)
Szacunkowa ilość 279 m².
7. Podbudowa zasadnicza
- DZ3 (podbudowa zasadnicza z kruszywa)
Szacunkowa ilość 102 m².
8. Podbudowa zasadnicza
- bypass między Ludzi Morza a DZ2 (podbudowa zasadnicza z kruszywa)
Szacunkowa ilość 0,20 kpl.
9. Przepust PD43/PD44 – TG km 3+975 – szacunkowa ilość 0,20 kpl.
10. PDs16 – km 16+659 – wykonano montaż przepustu
11. Przepust PD17/PD18 – WŚ Ł3 km 0+153 – szacunkowa ilość 1 kpl.
12. Przepust PD19/PD20 – WŚ Ł4 km 0+150 – szacunkowa ilość 1 kpl.
13. Przepust PD61/PD62 – WŁ Ł3 km 0+144 – szacunkowa ilość 0,60 kpl.
14. Przepust PD1/PD2 – DZ2 km 0+119 – szacunkowa ilość 0,10 kpl.
15. Przepust PD11/PD12 – DZ1 km 0+444 – szacunkowa ilość 0,10 kpl.
16. Przepust PD37/PD38 – DZ1 km 0+479 – szacunkowa ilość 0,10 kpl.
BRANŻA MOSTOWA
1. Zbrojenie węzłów – obiekt W-2 – szacunkowa ilość 0,50 T.
2. Zbrojenie ustroju nośnego – obiekt WŁ-5 – szacunkowa ilość 10 T.
3. Zbrojenie ustroju nośnego – obiekt W-8 – szacunkowa ilość 1 T.
4. Zbrojenie podpór P2 i P3 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 5 T.
5. Zasypka podpory P2 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 170 m³.
6. Zbrojenie korpusu L4 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 5 T.
7. Szalunek oczep słupa P2 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 0,50 szt.
8. Zasypka podpór P1, L1, P2, L2 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 700 m³.
9. Demontaż ścianek szczelnych zabezpieczających wykop podpór P2, L2 wraz z demontażem kleszczy – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 200 m².
10. Wykonanie próbnego obciążenia kotew gruntowych pali DSM – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 3 kpl.
11. Deskowanie podpory N-NL – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 1 kpl.
12. Wykop pod fundament podpory M-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 240 m³.
13. Beton wyrównawczy podpór tymczasowych w osiach P3 wz P4 wz – obiekt E-15 – szacunkowa ilość 13 m³.
14. Rozkucie głowic pali tymczasowych w osiach P3 wz P4 wz – obiekt E-15 – szacunkowa ilość 40 kpl.
15. Deskowanie skrzydła podpory P1 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 0,5 kpl.
16. Montaż części przelotowej przepust PZ-4 Etap I – szacunkowa ilość 18 mb.
17. Montaż części przelotowej przepust PZ-5 Etap I – szacunkowa ilość 18 mb.
18. Montaż części przelotowej przepust PZ-6 Etap I – szacunkowa ilość 18 mb.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa, przykanaliki
- Układy Wylot – Wpust, w km: 12+700 – 17+000 – Układy Wylot – Wpust:
- Wyl32 – Wp32, km: 1+113; DN200; L = 15,60mb
- Wyl33 – Wp33, km: 1+153; DN200; L = 15,40mb
- Wyl34 – Wp34, km: 1+194; DN200; L = 15,0mb
- Wyl35 – Wp35, km: 1+225; DN200; L = 15,0mb
- Wyl36 – Wp36, km: 1+275; DN200; L = 15,0mb
- Układy kd:
- kd22.4 – kd22.5, km: 4+499 – 4+4535; DN400; L = 35,0mb
- kd22.5 – kd22.6 – kd22.7, km:4+420 – 4+499; DN315; L = 78mb
- kdi2.1 – kdi2wyl, km: 12+156; DN315; L = 23,50mb
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Kolizje teletechniczne – Polkomtel 7-11: wprowadzenie światłowodu pomiędzy kolizjami 7 a 11
2. Kolizje teletechniczne – Orange 47: przełączenie do sieci
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Przebudowa kolizji energetycznych – Przebudowa kolizji elektroenergetycznych wysokiego napięcia – porządkowanie prac, odbiór materiałów przez gestora sieci po demontażu
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Opracowywanie PAB branży drogowej dla DZ10 i DZ9
- Oczekiwanie na opinię PKP PLK do odstępstwa od przepisów kolejowych w zakresie DZ10
- Oczekiwanie na opinie do ZRID w zakresie DZ9
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków
4. Ochrona środowiska
- Oczekiwanie na zwrot przez RDOŚ prawomocnej DŚU dla DZ9 – monit telefoniczny
5. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Narady koordynacyjne
- Prace w ramach NA
6. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kv; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9 i DZ10
- Oczekiwanie na podpisanie umowy dzierżawy pomiędzy Zamawiającym a Lasami Państwowymi w celu uzyskania zezwolenia na dysponowanie nieruchomością dla linii kablowej przyłącza SN
- Realizacja Projektu Wykonawczego 4.3.1 Proj. przyłącze SN i proj. ST. TR. w km 16+200
7. Branża telekomunikacyjna
- Oczekiwanie na uzgodnienie Tomu 5.2.5 przez PKP PLK
- Informacja o braku uwag IK do tomu 5.1.2
8. Melioracje
- Przekazanie do Wykonawcy operatu wodnoprawnego DZ9 z wprowadzonymi uwagami
- Oczekiwanie na wydanie pozwolenia wodnoprawnego w zakresie DZ10
9. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy w km 16+900 do zatwierdzonej koncepcji SZR