Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Prace przygotowawcze związane z tyczeniem
- Tyczenie osnowy realizacyjnej + stabilizacja + pomiar
3. Bunkry km 1+600 – zakres wykonanych czynności:
- Montaż dodatkowego wyposażenia do koparki – certyfikowana szybka kuloodporna 20 mm, wzmocnienie podwozia blachą stalową 10 mm
- Spotkanie w Wojsku w 8 Flotylli – sporządzenie notatki służbowej celem przygotowania umowy na odbiór niewybuchów. Skanowanie terenu przez saperów.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Utylizacja biomasy – km 0+000 – 17+028 kontynuacja prac
2. Nasypy
- km 12+000 – 17+028
- km 5+400 – 5+700
- km 2+000 – 3+300
Szacunkowa ilość 6000 m3.
3. Nasypy + zbrojenie nasypu
- km 3+900 – 5+300
Szacunkowa ilość 2000 m3.
4. Wykopy
- km 1+100 – 1+400
Szacunkowa ilość 4000 m3.
5. Wymiana gruntu
- km 9+800 – 9+900
- km 10+810 – 10+960
Szacunkowa ilość 4000 m3.
6. Wzmocnienie wgłębne
- Kolumny żwirowe km 11+130 – 11+240
Szacunkowa ilość 990 m2.
BRANŻA MOSTOWA
1. Zbrojenie ścian podpory P2 – obiekt W-02 – szacunkowa ilość 3 T.
2. Wykop podpora P1 i P2 – obiekt W-02 – szacunkowa ilość 200 m3.
3. Beton wyrównawczy podpór P1 i P2 – obiekt W-02 – szacunkowa ilość 9 m3.
4. Zbrojenie ścian podpór P1, P2 – obiekt PPR-7 – szacunkowa ilość 2 T.
5. Beton podpory P2.2, P1.2 – obiekt PPR-7 – szacunkowa ilość 20 m3.
6. Zbrojenie ścian podpory L1, L2 – obiekt W-08 – szacunkowa ilość 20 T.
7. Beton wyrównawczy podpór – obiekt W-09 – szacunkowa ilość 10 m3.
8. Wykop pod fundament ławy P3 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 150 m3.
9. Rozbiórka stożków, zasypki oraz płyty przejściowej podpory prawej – obiekt WD-14 – 1 kpl.
10. Wykonanie wykopu pod fundament podpory P4 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 200 m3.
11. Zbrojenie fundamentu podpory P1, P2 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 12 T.
12. Rozkucie głowic pali podpory P3 – obiekt E-15P – 1 kpl.
13. Pale prefabrykowane podpór P5, P6, P7, P8 oraz tymczasowe – obiekt E185P – szacunkowa ilość 200 mb.
14. Zbrojenie fundamentu podpory P2, P3 – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 15 T.
15. Beton fundamentu podpory P2, P3 – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 72 m3.
16. Zbrojenie oczepu muru oporowego S8 – S8 – szacunkowa ilość 4 T.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa
- Kanał deszczowy S3 – kd55.1 – kd55.2 rozpoczęcie prac
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Przebudowa sieci teletechnicznej
- Orange 3 – wykop, ułożenie rur, zasypanie, zagęszczenie
BRANŻA GAZOWA
1. Gazociąg średniego ciśnienia
- Kolizja 2G – prace geodezyjne i oczekiwanie na pozwolenie na przepięcie odcinka w istniejącą sieć
- Kolizja 1G – rozpoczęcie prac, zgrzewanie rur osłonowych (103mb) i przewiert sterowany, zgrzewanie rur przewodowych
2. Gazociąg wysokiego ciśnienia
- Kolizja 1G; Przygotowanie komory startowej do przewiertu / przecisku rurą DN500mm pod DK3 – c.d., Przygotowanie odwodnienia dla odcinka prostopadłego do DK3, przygotowanie wykopu i wymiana gruntu pod projektowaną rurą gaz w/c DN300mm [od przecisku do końca rury osłonowej]
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do Tomu 1.1 i 1.2 rew. 02
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do STWiORB celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
- Wprowadzanie uwag IK do przedmiaru robót
2. Branża mostowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do STWiORB celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Poprawa projektów ekranów akustycznych
- Przygotowanie wyciągu z obliczeń obiektu W13 do aktualizacji PT
- Przygotowanie wydruku PW i ST wskazanych przez IK
- Udział w Radzie Budowy
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
4. Ochrona środowiska
- Oczekiwanie na wydanie DŚU dla DZ9 przez RDOŚ
- Oczekiwanie na uprawomocnienie się DŚU dla DZ10
5. Branża sanitarna
- Kontakt z PKP Energetyka
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Analiza i wprowadzanie uwag IK w zakresie PW tom 3.1
- Spotkanie IK z Wykonawcą i Projektantem ws. omówienia rozwiązania odprowadzenia wód deszczowych z wpustów deszczowych z wylotem bezpośrednio do rowów drogowych uszczelnionych (ścieki skarpowe)
- Narady koordynacyjne
6. Branża elektroenergetyczna
- Oczekiwanie na akceptację propozycji ws. zasilania urządzeń SZR w km 15+408 na terenie WPN celem przekazania do IK i Zamawiającego
- Oczekiwanie na uzgodnienie przez PKP PLK PW tom 9.2, 9.3
- Otrzymano informację od IK nt. wyboru wariantu iluminacji obiektu WŁ-05
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót elektroenergetycznych
7. Branża telekomunikacyjna
- Otrzymano zatwierdzenie tomu 5.1.1 przez IK
- Oczekiwanie na brakujące uzgodnienia PW przez gestorów sieci (PKP PLK) – monit telefoniczny
8. Melioracje
- Oczekiwanie na zatwierdzenie IK tom 6.1 rew. 03 po uwagach w zakresie przelewów
9. Geotechnika
- Oczekiwanie na zatwierdzenie rewizji tomu 1.5 przez IK
- Oczekiwanie na zatwierdzenie STWiORB
- Oczekiwanie na zatwierdzenie Przedmiaru robót
10. System zarządzania ruchem
- Na skutek optymalizacji rozwiązań projektowych i lokalizacji węzła Dargobądz przez Wykonawcę odc. 2 S3 w km 16+900 na odcinku 1 S3 wypada tablica zmiennej treści, która jest elementem KSZR odc. 2 – planowane spotkanie z Wykonawcą odc. 2 S3
11. Organizacja ruchu
- Otrzymano uwagi IK do Projektu Stałej Organizacji Ruchu – trwa analiza i wprowadzanie uwag