Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Prace przygotowawcze związane z tyczeniem
- Tyczenie osnowy realizacyjnej + stabilizacja + pomiar
3. Magazyn w km 3+800
- Magazynowanie materiałów – materiał nasypowy
Szacunkowa ilość 16 281,75 t.
4. Bunkry km 1+450 – 2+000 – Kruszenie materiału z rozbiórki.
5. Przejazdy kat. F, przy obiekcie W13 – Montaż wskaźników kolejowych, montaż zabezpieczeń skrajnych płyt CBP.
6. Przejazd kat. F, droga z płyt – Kontynuacja układania płyt CBP w torze LK996, układanie płyt drogowych w międzytorzu, montaż zabezpieczeń skrajnych płyt CBP.
7. Przejazd kat. F, Rondo Łunowo – Odhumusowanie na dojeździe do przejazdu wraz z przygotowaniem nasypu od strony ronda w Łunowie, montaż przepustu ø 400, przygotowanie wykopów i ław pod krawężniki kolejowe KK97, montaż wewnętrznych płyt CBP.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Wykopy
- km 1+400 – 2+000
Szacunkowa ilość 2 000 m³.
2. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 0+800 – 1+400
- km 3+300 – 5+300
- DZ1
Szacunkowa ilość 15 000 m³.
3. Wymiana gruntu
- km 10+070 – 10+690
Szacunkowa ilość 2 000 m³.
4. Wzmocnienie wgłębne geomaterac – nasyp – szacunkowa ilość 856 m².
5. Odhumusowanie
- km 5+800 – 9+300
Szacunkowa ilość 4 000 m².
6. Podbudowa pomocnicza
- rondo + Ludzi Morza
Szacunkowa ilość 0,75 kpl.
7. Przepust PD65/PD66
- TG km 4+863,35
Szacunkowa ilość 0,20 kpl.
8. Przepust PD51/PD52
- WŁ Ł1 km 0+115,20
Szacunkowa ilość 0,40 kpl.
BRANŻA MOSTOWA
1. Zbrojenie ustroju nośnego – obiekt WD-4 – szacunkowa ilość 5 T.
2. Betonowanie poprzecznic – obiekt WŁ-5 – szacunkowa ilość 35 m³.
3. Zbrojenie podpór P2 i P3 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 4 T.
4. Zbrojenie ław fundamentowych P4 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 3 T.
5. Zbrojenie skrzydła L1 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 7 T.
6. Zasypka podpór P1, L1, P2, L2 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 800 m³.
7. Demontaż ścianek szczelnych zabezpieczających wykop podpór P2, L2 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 86,40 m².
8. Wykonanie kolumn DSM podpora E-I strona południowa – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 5 kpl.
9. Wykonanie mikropali kotwiących w kolumnach DSM strona południowa – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 7 kpl.
10. Wykonanie wykopu fundamentowego podpora N-NL – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 20 m³.
11. Warstwa z betonu wyrównawczego podpora N-NL – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 25 m².
12. Zabezpieczenie ścianką szczelną wykopów podpora P2 – obiekt WŁ-14 – szacunkowa ilość 0,20 kpl.
13. Rozbiórka istniejącej konstrukcji wiaduktu – obiekt WŁ-14 – szacunkowa ilość 0,10 kpl.
14. Beton filara podpory P2 (wewnętrzny) – obiekt W-17P – szacunkowa ilość 10 m³.
15. Deskowanie podpory P3 – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 0,50 kpl.
16. Zbrojenie fundamentu i ścian podpory P1, P2, P3 – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 1 T.
17. Beton podpory P3 1 segment – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 49 m³.
18. Beton słupów podpory P2 – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 5 m³.
19. Beton oczepu muru oporowego S7 – szacunkowa ilość 10 m³.
20. Zabezpieczenie ścianką szczelną wykopu przepustu PZ-2 – szacunkowa ilość 1 kpl.
21. Wykop pod przepust PZ-2 Etap I – szacunkowa ilość 240 m³.
22. Wykop pod przepust PZ-3 Etap I – szacunkowa ilość 95 m³.
23. Zasyp części przelotowej przepustu PZ-10 – szacunkowa ilość 50 m³.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa, przykanaliki
- Układy Wylot – Wpust, w km: 12+700 – 17+700
- Wyl255 – Wp255; L = 17,70mb,
- Wyl256 – Wp256; L = 4,90mb;
- Wyl257 – Wp257; L = 5,30mb;
- Wyl258 – Wp258; L = 5,50mb;
- Wyl278 – Wp278; L = 4,80mb;
- Układy kd:
- kd47.11 – kd47.12 – kd47.13, DN400mm; L = 40,0mb + 40,0mb
- kd38.1 – kd38.2, DN315; l = 20,50mb
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Przebudowa kolizji Orange 33 układanie rur, zasypanie, zagęszczenie – wykonano 30 %.
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Przebudowa kolizji energetycznych – przebudowa kolizji elektroenergetycznych wysokiego napięcia – porządkowanie prac, odbiór materiałów przez gestora sieci po demontażu
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK do Tomu 1.1 i 1.2 rew. 03
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Opracowywanie PAB branży drogowej dla DZ10 i DZ9
- Udział w Radzie Budowy
2. Branża mostowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Korekta projektu Konstrukcji oporowych cz. 3 wg uwag Wykonawcy
- Aktualizacja przedmiarów dla konstrukcji oporowych i ekranów
- Prace w ramach NA
- Udział w Radzie Budowy
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków – udział w spotkaniu z Zamawiającym
4. Ochrona Środowiska
- Oczekiwanie na stanowisko UM Międzyzdroje ws konieczności przeprowadzenia ponownej oceny oddziaływania na środowisko w zakresie DZ10
- Wystąpienie do RDOŚ Szczecin z prośbą o ostemplowanie prawomocnej DŚU dla DZ9
5. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Przygotowywanie danych wsadowych do OWP dla DZ9
- Przesłano do uzgodnienia projekt wykonawczy zamienny zabezpieczeń sieci gazowej wysokiego ciśnienia Z1, Z4, Z7
- Narady koordynacyjne
- Prace w ramach NA
6. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kv; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót elektroenergetycznych w ramach NA
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9 i DZ10
- Oczekiwanie na podpisanie umowy dzierżawy pomiędzy Zamawiającym a Lasami Państwowymi w celu uzyskania zezwolenia na dysponowanie nieruchomością dla linii kablowej przyłącza SN
- Przygotowanie projektu Robót Niewymagających Pozwolenia na Budowę – proj. przyłącza SN i proj. ST.TR. w km 16+200
- Realizacja Projektu Wykonawczego 4.3.1 Proj. przyłącze SN i proj. ST. TR. w km 16+200
- Zlecenie do opracowania MDCP na zakres przyłącza SN
7. Branża telekomunikacyjna
- Oczekiwanie na uzgodnienie Tomu 5.2.5 przez PKP PLK
- Wprowadzanie uwag IK do tomu 5.1.2
8. Melioracje
- Przygotowywanie operatu wodnoprawnego dla DZ9
- Oczekiwanie na wydanie pozwolenia wodnoprawnego w zakresie DZ10
9. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy do zatwierdzonej koncepcji SZR.
- Na skutek optymalizacji rozwiązań projektowych i lokalizacji węzła Dargobądz przez Wykonawcę odc. 2 S3 w km 16+900 na odcinku 1 S3 wypada tablica zmiennej treści, która jest elementem KSZR odc. 2 – oczekiwanie na ostateczne ustalenia Wykonawcy z IK
10. Organizacja ruchu
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do PSOR