Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+800 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 18 031,28 t.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Wykopy
- km 0+800 – 1+400
- km 1+400 – 2+000
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 12 870 m³.
2. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 0+800 – 1+400
- km 3+300 – 5+300
- km 9+400 – 11+600
Szacunkowa ilość 10 000 m³.
3. Nasypy, geomaterac
- km 11+130 – 11+567
Szacunkowa ilość 1 500 m³.
4. Nasypy
- WLNG Łącznica 1 km 0+200 – 0+300
Szacunkowa ilość 1 400 m³.
5. Wymiana gruntu
- km 0+000 – 0+800
Szacunkowa ilość 1 450 m³.
6. Humusowanie
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 1 000 m².
7. Przepust PDs11 – km 11+963 – wykonano 0,20 kpl – wykonano około 50%
9. Przepust PDs12 – km 12+715 – wykonano 0,05 kpl.
10. Przepust PDs13 – km 13+056,05 – wykonano 0,30 kpl.
11. Przepust PDs14 – km 15+123,6 – wykonano 0,30 kpl.
12. Przepust PD11/PD12 – DZ1 km 0+444 – wykonano 0,10 kpl.
13. Przepust PD35/PD36 – Trasa główna km 0+525 – wykonano 0,10 kpl.
14. Przepust PD33/PD34 – Węzeł Świnoujście L1 km 0+076 – wykonano 0,50 kpl.
15. Przepust PDs1 – Trasa główna km 1+044 – wykonano 0,40 kpl.
BRANŻA MOSTOWA
1. Betonowanie węzłów – obiekt W-2 – szacunkowa ilość 4 m³.
2. Zbrojenie ław fundamentowych – obiekt W-3 – szacunkowa ilość 4 T.
3. Zasypka konstrukcyjna podpór – obiekt W-8 – szacunkowa ilość 200 m³.
4. Betonowanie słupów podpora P2 segment 12 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 70 m³.
5. Zbrojenie podpór P2 i P3 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 5 T.
6. Montaż szalunek oczep P3 segment 7 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 1 szt.
7. Betonowanie ścian bocznych L4 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 90 m³.
8. Izolacja cienka podpór – obiekt W10 – szacunkowa ilość 300 m².
9. Przygotowanie podbudów pod ustrój nośny JP – obiekt W10 – szacunkowa ilość 300 m².
10. Zasypka technologiczna pod ustroje nośne – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 550 m³.
11. Wykop i rozkucie kolum DSM podpory K-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 20 m³.
12. Zbrojenie pod fundament podpory J-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 15 T.
13. Beton fundamentu podpory J-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 60 m³.
14. Wykonanie kolum DSM podpora A, E, F, G, H, I Strona północna – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 1 kpl.
15. Zbrojenie korpusu podpory N-NL – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 6 T.
16. Beton podpór tymczasowych w osiach PZ wz wz – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 20 m³.
17. Deskowanie UN – ETAP I – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 0,2 kpl.
18. Deskowanie ścian podpór w osi P1, P2 – obiekt WE-16 – szacunkowa ilość 0,3 kpl.
19. Beton ściany podpory P2 Etap II – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 15 m³.
20. Beton wlotu/wylotu przepustu PZ-10 – obiekt PZ-9 – szacunkowa ilość 5 m³.
21. Zbrojenie i deskowanie wlotu/wylotu przepustu PZ-2 ETAP I – obiekt PZ-10 – szacunkowa ilość 0,5 T.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa, przykanaliki
- Układy Wylot – Wpust, w km: 12+700 – 17+028 nie prowadzono prac
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Przebudowa kolizji teletechnicznych Orange 33 – prace ziemne
2. Przebudowa kolizji teletechnicznych Polkomtel 23 – prace ziemne
3. Przebudowa kolizji teletechnicznych Polkomtel 28 – prace ziemne
4. Kanał technologiczny – prace ziemne od ST14 do ST15
BRANŻA GAZOWA
1. Gazociąg wysokiego ciśnienia – Rozpoczęcie prac na zakresie zabezpieczeń gazociągów wysokiego ciśnienia. Dla kolizji „Z4” – Dostawa materiałów, wytyczenie obiektu, rozpoczęcie wykopów, ułożenie warstwy wyrównawczej z „chudego betonu” – rozpoczęto wykopy
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Przebudowa kolizji energetycznych – montaż słupa nr 99 kolizja WN nr C, w dniu 14.02.2023 po pozytywnym przeglądzie linię załączono pod napięcie -> prace zakończono
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Oczekiwanie na akceptację PAB dla DZ10
- Oczekiwanie na opinię PKP PLK do odstępstwa od przepisów kolejowych w zakresie DZ10 – monit telefoniczny
- Oczekiwanie na opinie do ZRID w zakresie DZ9
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków
4. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Prace nad PW dla DZ10
- Prace w ramach NA
5. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kv; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9
- Realizacja Projektu Wykonawczego 4.3.1 Proj. przyłącze SN i proj. ST. TR. w km 16+200
- Przekazanie Wykonawcy uzgodnionego przez PKP PLK tomu 9.3
6. Branża telekomunikacyjna
- Oczekiwanie na uzgodnienie Tomu 5.2.5 przez PKP PLK
- Wprowadzanie uwag GDDKiA do PW tom 5.1.2
- Przygotowywanie przedmiaru robót TOM 5.1.2
7. Melioracje
- Oczekiwanie na wydanie pozwolenia wodnoprawnego w zakresie DZ9
- Oczekiwanie na wydanie pozwolenia wodnoprawnego w zakresie DZ10
8. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy do zatwierdzonej koncepcji SZR
- Na skutek optymalizacji rozwiązań projektowych i lokalizacji węzła Dargobądz przez Wykonawcę odc. 2 S3 w km 16+900 na odcinku 1 S3 wypada tablica zmiennej treści, która jest elementem KSZR odc. 2 – oczekiwanie na ostateczne ustalenia Wykonawcy z IK
9. Organizacja ruchu
- Oczekiwanie na zatwierdzenie PSOR przez IK