Prace zrealizowane:
1.Nadzór przyrodniczy:
Uzgadnianie zakresu i metodyki monitoringu inwestycyjnego
Nadzór nad robotami związanymi z wycinką drzew i krzewów
2. Prace przygotowawcze:
Tyczenie osnowy realizacyjnej + stabilizacja + pomiar
3. Magazyn w km 3+800:
Magazynowanie materiałów
BRANŻA DROGOWA
1.Wycinka drzew i krzewów:
km 0+280 – 0+800
km 5+300 – 5+860
Szacunkowa ilość 3,90 ha.
2. Wycinka drzew i krzewów:
Woliński Park Narodowy – wycinka pojedynczych drzew graniczących z jezdnią
Postęp prac i robót projektowych:
1.Branża drogowa
- Oczekiwanie na zgłaszanie uwag IK lub zatwierdzenie projektu wykonawczego tom 1.3
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do tomu 1.1 i 1.2 – przygotowano stanowisko Projektanta do uwag i przekazano do akceptacji Wykonawcy, ustalenia ostatecznych rozwiązań z Wykonawcą
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do tomu 1.4 – przygotowanie stanowiska Projektanta do uwag
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do Planu Działań Ratowniczych – oczekiwanie na aktualizację rozwiązań w zakresie KSZR (w odniesieniu do korespondencji prowadzonej z IK i Zamawiającym) w celu skoordynowania opracowań,
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do Planu Działań Utrzymaniowych, uszczegóławianie opracowania do stadium Projektu Wykonawczego,
- Opracowywanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – ustalenia preferowanych rozwiązań z Wykonawcą, wprowadzanie uwag IK,
- Udział w radzie Koordynacyjnej,
- Oczekiwanie na ewentualne uwagi Wykonawcy do przedmiaru robót,
2. Branża mostowa
- Kontynuowanie prac na projektach wykonawczych obiektów
- Opracowywanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Opracowywanie Przedmiaru Robót dla poszczególnych obiektó
- Udział w Radzie Koordynacyjnej i Radzie Technicznej
3. Branża geodezyjna
- Oczekiwanie na ewentualne uwagi IK lub Zamawiającego do wersji papierowej dokumentacji związanej z inwentaryzacją nieruchomości na dzień wydania decyzji ZRID
4. Ochrona środowiska
- Ponowne przekazanie KIP dla DZ9 do IK i Zamawiającego
- Otrzymano oficjalne uwagi Centrali do Raportu OOŚ – analiza zgłoszonych uwag
5. Branża sanitarna
- Przekazano mailowo do ZWIK projekty monitoringu – piezometry z wprowadzonymi uwagami,
- Otrzymano uzgodnienie projektu nadbudowy (regulacji studni) ze ZWIK Międzyzdroje
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do PW T3.1
- Aktualizacja projektu odwodnienia – zmiana niwelety DZ1, DZ10, dodatkowe wpusty na węźle LNG, korekty wpustów przy obiekcie W-10
- Otrzymano uwagi do PW tom 3.2, 3.3. i 3.4 – analiza i wprowadzanie uwag
- Koordynacja międzybranżowa
- Udział w spotkaniach m.in. Rada Koordynacyjna.
6. Branża elektroenergetyczna
- Oczekiwanie na zatwierdzenie lub ewentualne uwagi IK do PW 4.3, 4.4 rew. 01, oraz 9.1 rew. 00 i 9.2 rew. 00
- Oczekiwanie na brakujące uzgodnienia PW przez gestorów (Tom 4.4 – UM Świnoujście, 9.2 – PKP PLK)
- Przekazano do zatwierdzenia STWIORB D.01.03.02, D.01.03.01 oraz D.01.03.01a, D.07.07.0
- Oczekiwanie na akceptację lub uwagi Wykonawcy do przedmiaru robót
7. Branża telekomunikacyjna
- Kontynuacja prac nad PW tom 5.2.5 Przebudowa sieci teletechnicznych wł. PKP PLK
- Oczekiwanie na zatwierdzenie lub uwagi IK do PW tom 5.1 rew. 00, 5.2.1 rew. 01, 5.2.2 rew. 01, 5.2.3 rew. 01, 5.2.4 rew. 01
- Opracowywanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych -wprowadzanie uwag IK i przekazano ponownie do akceptacji
- Oczekiwanie na brakujące uzgodnienia PW przez gestorów sieci
- Opracowywanie przedmiaru robót – wprowadzano uwagi Wykonawcy do dokumentacji i przekazano ponownie do akceptacji
8. Melioracje
- Oczekiwanie na zatwierdzenie STWIORB H.00.00.00 rew. 01
- Przygotowywanie stanowiska Projektanta na pismo IK w zakresie uzgodnienie zmiany funkcji zabezpieczającej zbiorniki przepływem nadmiaru wód z przelewów awaryjnych na parametr zwiększonej objętości zbiornika
9. Geotechnika
- Otrzymano uwagi IK do Tomu 1.5 – trwa analiza i przygotowywanie stanowiska Projektanta do uwag
- Opracowywanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – w trakcie ustaleń z Wykonawcą
- Opracowywanie przedmiaru robót
10. System zarządzania ruchem
- Analiza odpowiedzi UM Świnoujście ws. uwag do zaproponowanych objazdów
- W dn. 01.03.2022r. wysłano odpowiedź na uwagi zgłoszone przez IK i Zamawiającego – oczekiwanie na stanowisko IK i Zamawiającego w celu aktualizacji rozwiązań
11. Organizacja ruchu
- Oczekiwania na brakujące opinie do PSOR (EUROTERMINAL) – monit telefoniczny
- Analiza i wprowadzanie uwag zgłoszonych przez UM Świnoujście do SOR – przygotowywanie stanowiska Projektanta do zgłoszonych uwag
- Analiza uwag zgłoszonych przez Oddział GDDKIA tj. Klauzula Rozpatrzenia Projektu Stałej Organizacji Ruchu nr 4080/6/2022 z dn. 02.03.2022r.
- Oczekiwanie aktualizację KSZR – w odniesieniu do korespondencji prowadzonej z IK i Zamawiającym