Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Prace przygotowawcze związane z tyczeniem
- Tyczenie osnowy realizacyjnej + stabilizacja + pomiar
3. Magazyn w km 3+800, km 16+300
- Magazynowanie materiałów – materiał nasypowy
Szacunkowa ilość 28 749,37 t.
4. Bunkry km 1+450 – 2+000 – trwają prace przy części podziemnej elementów 14 i 15 – duża ilość niewybuchów
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Utylizacja biomasy – km 0+000 – 17+028 kontynuacja prac – wykonano 3 %
2. Wykopy
- km 3+300 – 5+300
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 12 500 m³.
3. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 0+800 – 1+400
- km 5+300 – 5+800
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 14 500 m³.
4. Wymiana gruntu
- km 10+070 – 10+690
Szacunkowa ilość 3 000 m³.
BRANŻA MOSTOWA
1. Demontaż ścianek szczelnych zabezpieczających wykop podpory P1 i P2 – obiekt W-2 – szacunkowa ilość 120 m².
2. Wykop – obiekt W-3 – szacunkowa ilość 500 m³.
3. Zbrojenie porzenic – obiekt WD-4 – szacunkowa ilość 0,50 T.
4. Betonowanie ciosów – obiekt WŁ-5 – szacunkowa ilość 12 szt.
5. Szalowanie skrzydeł – obiekt W-08 – szacunkowa ilość 80 m².
6. Betonowanie skrzydeł 2 szt. – obiekt W-8 – szacunkowa ilość 30 m³.
7. Zbrojenie ścian Podpora P3 – obiekt W-9- szacunkowa ilość 40 T.
8. Beton ściany segment 8, podpora P1 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 118 m³.
9. Zbrojenie ław fundamentowych P2 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 40 T.
10. Betonowanie ław fundamentowych P2 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 190 m³.
11. Beton ścian P3 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 70 m³.
12. Szalunek korpusu L1 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 180 m².
13. Betonowanie fundamentów podpór P3, L3 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 110 T.
14. Przygotowanie platformy pod palownicę DSM – obiekt E-13 – szacunkowa ilość 700 m².
15. Rozbiórka istniejącej konstrukcji wiaduktu – obiekt WŁ-14 – szacunkowa ilość 0,10 kpl.
16. Zasypka fundamentu podpory P5 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 150 m³.
17. Demontaż ścianek szczelnych zabezpieczających wykop podpory P4 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 300 m².
18. Beton wyrównawczy fundamentu podpory P8 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 24 m³.
19. Beton filaru podpory P4 (zewnętrzny i wewnętrzny) – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 44 m³.
20. Rozkucie głowic pali podpory P8 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 1 kpl.
21. Zbrojenie fundamentu podpory P8 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 5 T.
22. Beton podpory P1 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 120 m³.
23. Zbrojenie ścian podpory P2, P3 – obiekt WE-16 – szacunkowa ilość 1 T.
24. Beton filara podpory P2 (wewnętrzny) – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 9 m³.
25. Beton korpusu P1 – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 80 m³.
26. Zbrojenie fundamentu i ścian podpory P2, P3 – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 5 T.
27. Beton fundamentu podpory P2, P3 (1 segment) – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 49 m³.
28. Beton oczepu muru oporowego S8 – szacunkowa ilość 24 m³.
29. Zbrojenie wlot/wylot przepustu – obiekt PZ-8 – szacunkowa ilość 0,20 T.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa, przykanaliki – układy Wylot – Wpust, w km: 12+700 – 13+500
- Wyl188 – wp188; L = 19,60m
- Wyl191 – wp191; L = 15,70m
- Wyl192 – wp192; L =15,10m
- Wyl206 – wp206; L = 17,40m
2. Kanalizacja deszczowa, przykanaliki – Układy kanalizacji deszczowych:
- kd41 [kd41.1 – kd41.2] L = 22,50mb,
- kd42 [kd42.1 – kd42.2, kd42.4 – Wp42.2] L = 19,50m, 6,0mb
- kd54 [kd54.4 – kd54.5, kd54.5 – Wp54.5;, kd54.5 – Wp54.5P]; L = 28,50, 2,50, 15,50mb
3. Wodociągi
- Wodociąg W3; montaż hydrantów – 3 szt.
- Wkp5 – montaż studni DN2000; S5.1 – 1 szt.
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Przepust PM3 – Przepust PM3 [HCPA-35] L = 46,35mb], wykonano montaż – szacunkowa ilość 46,35 mb.
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Przebudowa kolizji Orange 33 – zasypanie wykopu i zagęszczenie
2. Przebudowa kolizji Polkomtel 4 – wprowadzanie HDPE do studni, obsypywanie wykopów
3. Kanał technologiczny – od st 9 do st 10 ułożenie rur 110, 125
BRANŻA GAZOWA
1. Gazociąg średniego ciśnienia
- Demontaż odłączonego gazociągu – wykonano
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Oświetlenie – ul. Ludzi Morza – wykonanie wykopu
2. Przebudowa kolizji energetycznych
- Przebudowa kolizji elektroenergetycznych wysokiego napięcia – porządkowanie prac, odbiór materiałów przez gestora sieci po demontażu
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- W dn. 16.11.2022 otrzymano akceptację warunkową Tomu 1.1 i 1.2 rew. 03
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Przygotowywanie materiałów do wystąpienia o opinie do ZRID w zakresie DZ10
- Udział w Radzie Budowy
2. Branża mostowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Prace w ramach NA
- Przygotowanie wydruków PW i ST wskazanych przez IK
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków – udział w spotkaniu z Zamawiającym
4. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Przygotowanie i przekazanie danych do OWP dla DZ10
- Aktualizacja rozwiązań odwodnienia dla DZ10 i DZ9
- Narady koordynacyjne
- Prace w ramach NA
5. Branża elektroenergetyczna
- Przekazanie PW tom 4.3 po zmianach do Wykonawcy
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót elektroenergetycznych w ramach NA
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9 i DZ10
- Wysłanie pisma do Nadleśnictwa Międzyzdroje ws. uzyskania zezwolenia na dysponowanie nieruchomością dla linii kablowej przyłącza SN
6. Branża telekomunikacyjna
- W dniu 15.11.2022 otrzymano uwagi PKP PLK do tomu 5.2.5
- W dniu 14.11.2022 otrzymano uwagi IK do tomu 5.1.2
7. Melioracje
- Aktualizacja rozwiązań dla DZ10
- Prace nad operatem wodnoprawnym dla drogi DZ10
8. Geotechnika
- Oczekiwanie na zatwierdzenie STWiORB
- Oczekiwanie na zatwierdzenie Przedmiaru robót
9. System zarządzania ruchem
- Na skutek optymalizacji rozwiązań projektowych i lokalizacji węzła Dargobądz przez Wykonawcę odc. 2 S3 w km 16+900 na odcinku 1 S3 wypada tablica zmiennej treści, która jest elementem KSZR odc. 2 – oczekiwanie na ostateczne ustalenia Wykonawcy z IK
10. Organizacja ruchu
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do PSOR