Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Prace przygotowawcze związane z tyczeniem
- Tyczenie osnowy realizacyjnej + stabilizacja + pomiar
3. Magazyn w km 3+800, km 16+300
- Magazynowanie materiałów – materiał nasypowy
Szacunkowa ilość 18 816,00 t.
4. Bunkry km 1+450 – 2+000
- Bunkier 14 – laboratorium – Prace rozbiórkowe, rozminowanie oraz rozbiórka bunkra 14 wraz z laboratorium
- Bunkier nr: 7, 8 – kruszenie materiału
5. Przejazdy kat. F km 89,722 Lk 401, km 1,255 LK 996
Prowadzenie robót przygotowawczych, transport niezbędnych materiałów. Uzyskano zamknięcia torowe w trybie operatywnym (awaryjnym). Wykonano nasyp łączący DK3 z przejazdem kat F, wraz z w-wą podbudowy. Wykonanie wykopów pod krawężniki kolejowe kk-97, wykonanie ław, ustawianie krawężników. Prace po obu stronach toru nr 2 oraz po jednej stronie toru nr 1.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Uprzątnięcie + utylizacja po wycince – km 0+000 – 17+028 kontynuacja prac – wykonano 3%
2. Wykopy
- km 3+300 – 5+300
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 12 500 m³.
3. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 0+800 – 1+400
- km 5+300 – 5+800
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 14 500 m³.
4. Wymiana gruntu
- km 10+070 – 10+690
Szacunkowa ilość 3 000 m³.
BRANŻA MOSTOWA
1. Zasypki podpór P1 i P2 – obiekt W-2 – szacunkowa ilość 120 m³.
2. Zbrojenie porzecznic – obiekt WD-4 – szacunkowa ilość 4 T.
3. Betonowanie poprzecznic – obiekt WD-4 – szacunkowa ilość 12, 50 m³.
4. Szalowanie skrzydeł – obiekt W-8 – szacunkowa ilość 80 m².
5. Betonowanie skrzydeł 1 szt. – obiekt W-8 – szacunkowa ilość 30 m³.
6. Zbrojenie słupów Podpora P2 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 7 T.
7. Zbrojenie ław fundamentowych – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 10 T.
8. Zasypanie wykopu P1, P2, P3 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 120 m³.
9. Betonowanie ław fundamentowych P2 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 220 m³.
10. Betonowanie słupów L2, P2 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 66 m³.
11. Przygotowanie platformy pod palownicę DSM – obiekt E-13 – szacunkowa ilość 350 m².
12. Zabezpieczenie ścianką szczelną wykopów od strony nasypu PKP – obiekt E-13 – szacunkowa ilość 360 m².
13. Rozbiórka istniejącej konstrukcji wiaduktu – obiekt WŁ-14 – szacunkowa ilość 0,10 kpl.
14. Zasypka fundamentu podpory P6 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 150 m³.
15. Demontaż ścianek szczelnych zabezpieczających wykop podpory P5 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 300 m².
16. Beton filaru podpory P5 (zewnętrzny i wewnętrzny) – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 44 m³.
17. Zbrojenie fundamentu podpory P8 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 5 T.
18. Zbrojenie ścian podpory P2, P3 – obiekt WE-16 – szacunkowa ilość 1 T.
19. Zbrojenie fundamentu i ścian podpory P2, P3 – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 5 T.
20. Beton wyrównawczy podpory P1 – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 47 m³.
21. Beton oczepu muru oporowego S8 – S8 – szacunkowa ilość 12 m³.
22. Zbrojenie wlot/wylot przepustu – obiekt PZ-7 – szacunkowa ilość 0,20 T.
23. Zasypka przepustu – obiekt PZ-7 – szacunkowa ilość 54 m³.
24. Wykop fundamentowy przepustu – obiekt PZ-10 – szacunkowa ilość 108 m³.
25. Wykop fundamentowy przepustu – obiekt PZ-10 – szacunkowa ilość 150 m³.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa, przykanaliki
- Układy Wylot – Wpust, w km: 12+700 – 17+000
- kd54.1 – kd54.2 – kd54.3; L = 15,0 + 21,5m
- kd52.2 – Wp52.2, L = 4,5m
- Układy: Wylot – Wpust:
- Wyl301 – Wp301, L = 15,5m
- Wyl299 – Wp299, L = 16,5m
- Wyl298 – Wp298, L = 7,0m
- Wyl297 – Wp298, L = 18,0m
- Wyl295 – Wp295, L = 19,5m
- Wyl293 – Wp293, L = 18,0m
2. Wodociągi
- Wodociąg W3; montaż hydrantów – 3 szt. – szacunkowa ilość 2 szt.
- Wodociąg W3 – przygotowanie do próby ciśnienia
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Przepust PCZ-01 (PZM-1) [PZM-1] w ciągu rowu melioracyjnego Nr 5; odwodnienie i przygotowanie wykopu
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Przebudowa kolizji Orange 10 – rozpoczęcie prac wykop + ułożenie rur – szacunkowa ilość 280 m.
2. Przebudowa kolizji Polkomtel 11 – rozpoczęcie prac wykop + ułożenie rur – szacunkowa ilość 280 m.
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Oświetlenie – ul. Ludzi Morza – kontynuacja prac
2. Przebudowa kolizji energetycznych nn1 – zasilanie
3. Przebudowa kolizji energetycznych – przebudowa kolizji elektroenergetycznych wysokiego napięcia – porządkowanie prac, odbiór materiałów przez gestora sieci po demontażu
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK do Tomu 1.1 i 1.2 rew. 03
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Przygotowywanie materiałów do wystąpienia o opinie do ZRID w zakresie DZ10
- Opracowywanie projektu linii rozgraniczających dla DZ9
- Udział w Radzie Budowy
2. Branża mostowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Prace w ramach NA
- Przygotowanie wydruków PW i ST wskazanych przez IK
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków – udział w spotkaniu z Zamawiającym
4. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Spotkanie/telekonferencja z Gazsystemem ws rozwiązań projektowych
- Aktualizacja danych do OWP dla DZ10
- Aktualizacja rozwiązań odwodnienia dla DZ10 i DZ9
- Narady koordynacyjne
- Prace w ramach NA
5. Branża elektroenergetyczna
- Przekazanie PW tom 4.3 po zmianach do Wykonawcy
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót elektroenergetycznych w ramach NA
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9 i DZ10
- Uzyskanie uzgodnienia PW Tom 9.2 od PKP PLK
- Przygotowanie projektu Robót Niewymagających Pozwolenia na Budowę – proj. przyłącza SN i proj. ST.TR. w km 16+200
6. Branża telekomunikacyjna
- Wprowadzanie uwag PKP PLK do Tomu 5.2.5
- Wprowadzanie uwag IK do tomu 5.1.2
7. Melioracje
- W dn. 25.11.2022 r. przekazano operat wodnoprawny dla DZ10 do akceptacji przez IK
8. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy do zatwierdzonej koncepcji SZR.
9. Organizacja ruchu
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do PSOR