Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+800 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 13 707,74 t.
3. Przejazd kat. F – droga z płyt – Planowany odbiór techniczny oraz eksploatacyjny – po wyznaczeniu terminu przez IZ Szczecin
4. Przejazd kat. F – Rondo Łunowo – Planowany odbiór techniczny oraz eksploatacyjny – po wyznaczeniu terminu przez IZ Szczecin
5. Przejazd projektowany w ciągu DZ2
- ułożenie w-wy z tłucznia
- ułożenie podkładów
- ułożenie nawierzchni torowej
- podbicie stabilizacyjne toru
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Wykopy
- km 1+400 – 2+000
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 8 500 m³.
2. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 3+300 – 5+300
- km 9+400 – 11+600
Szacunkowa ilość 11 000 m³.
3. Nasypy
- DP1002Z
Szacunkowa ilość 500 m².
4. Odhumusowanie
- km 5+800 – 9+300
Szacunkowa ilość 3 000 m².
5. Humusowanie
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 5 000 m².
6. Przepust PD53/PD54 – DZ6a km 0+139 – szacunkowa ilość 0,20 kpl wykonano 100%
7. Przepust PD57/PD58 – WŁ Ł4 km 0+147 – szacunkowa ilość 0,10 kpl wykonano 100%
8. Przepust PD61/PD62 – WŁ Ł3 km 0+144 – szacunkowa ilość 0,10 kpl wykonano 100%
9. Przepust PD1/PD2 – DZ2 km 0+119 – szacunkowa ilość 0,30 kpl DZ2 km 0+119 wykonano 100%
10. Przepust PD11/PD12 – DZ1 km 0+444 – szacunkowa ilość 0,30 kpl
11. Przepust PD37/PD38 – DZ1 km 0+479 – szacunkowa ilość 0,30 kpl wykonano 100%
BRANŻA MOSTOWA
1. Zbrojenie ustroju nośnego – obiekt WŁ-5 – szacunkowa ilość 10 T.
2. Betonowanie płyty zespalającej ustroju nośnego – obiekt WŁ-5 – szacunkowa ilość 245 m³.
3. Zbrojenie ustroju nośnego – obiekt W-8 – szacunkowa ilość 2 T.
4. Betonowanie słupów podpora P2 segment 9 i 10 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 70 m³.
5. Zbrojenie podpór P2 i P3 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 5 T.
6. Betonowanie ścian podpory P3 segment 10 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 190 m³.
7. Betonowanie oczepu podpory P3 segment 6 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 60 m³.
8. Zbrojenie korpusu P4 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 10 T.
9. Betonowanie korpusu L4 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 250 m³.
10. Szalunek oczep słupa P2, L2 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 0,50 szt.
11. Betonowanie oczepów P2, L2 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 15 m³.
12. Zasypka technologiczna pod ustroje nośne – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 400 m³.
13. Rozkucie kolumn DSM podpory M-NL – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 12 szt.
14. Beton wyrównawczy fundament podpory M-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 25 m³.
15. Zbrojenie fundament podpory M-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 33 T.
16. Beton podpór tymczasowych w osiach P3 wz P4 wz – obiekt E-15 – szacunkowa ilość 68 m³.
17. Beton skrzydła skrzydła podpory P1 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 25 m³.
18. Deskowanie ścian podpór w osi P1, P2 – obiekt WE-16 – szacunkowa ilość 0,30 kpl.
19. Beton ścianki zaplecznej podpory P1 – obiekt W-17P – szacunkowa ilość 25 m³.
20. Beton korpusu podpory P3 – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 77 m³.
21. Beton ściany podpory P3 oraz słupów podpory P2 – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 30 m³.
22. Beton oczepu muru oporowego S7 – szacunkowa ilość 15 m³.
23. Zbrojenie i deskowanie wlotu/wylotu przepustu PZ-9 Etap I – szacunkowa ilość 0,50 T.
24. Zbrojenie i deskowanie wlotu/wylotu przepustu PZ-10 – szacunkowa ilość 0,50 T.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa, przykanaliki
- Układy Wylot – Wpust, w km: 12+700 – 17+028
- Wyl37 – Wp37, DN200, L = 15,0mb
- Wyl38 – Wp38; DN200, L = 15,0mb
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Przepust melioracyjny – PM8 km 9+800 – wykonano wykop + fundament
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Kanał technologiczny – Polkomtel 38: wprowadzanie światłowodów, przygotowywanie do przepięć
2. Kanał technologiczny – budowa kanału technologicznego
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Przebudowa kolizji energetycznych – Przebudowa kolizji elektroenergetycznych wysokiego napięcia – porządkowanie prac, odbiór materiałów przez gestora sieci po demontażu
2. Przebudowa kolizji energetycznych – Przebudowa kolizji elektroenergetycznych średniego napięcia SN21, SN10/1 – ułożenie kabli, SN11/1 – przełączenie do sieci
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Opracowywanie PAB branży drogowej dla DZ10 i DZ9
- Oczekiwanie na opinię PKP PLK do odstępstwa od przepisów kolejowych w zakresie DZ10
- Oczekiwanie na opinie do ZRID w zakresie DZ9
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
4. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Prace nad PW dla DZ10
- Narady koordynacyjne
- Prace w ramach NA
5. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kv; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9 i DZ10
- Realizacja Projektu Wykonawczego 4.3.1 Proj. przyłącze SN i proj. ST. TR. w km 16+200
6. Branża telekomunikacyjna
- Oczekiwanie na uzgodnienie Tomu 5.2.5 przez PKP PLK
- Wprowadzanie uwag GDDKiA do PW tom 5.1.2
- Przygotowywanie przedmiaru robót TOM 5.1.2
7. Melioracje
- W dniu 26.01.2023 złożono wniosek o pozwolenie wodnoprawne w zakresie DZ9
- W dn. 25.01.2023 otrzymano mailowo wezwanie do uzupełnienia wniosku o pozwolenie wodnoprawne w zakresie DZ10
8. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy do zatwierdzonej koncepcji SZR.
9. Organizacja ruchu
- Wprowadzanie uwag Wykonawcy do PSOR