Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Prace przygotowawcze związane z tyczeniem
- Tyczenie osnowy realizacyjnej + stabilizacja + pomiar
3. Magazyn w km 3+800 – magazynowanie materiałów – szacunkowa ilość 10 967,07 t.
4. Bunkry km 1+600 – wykaz wykonanych prac w okresie 26-30.09.2022 roku:
- 26.09 – rozpoczęcie ręcznego oczyszczania terenu z niewybuchów (od wewnętrznej drogi, w kierunku stacji GPZ, do bunkra o nazwie „schron, hala”)
- 27.09 – powrót do oczyszczenia bunkra nr 5 (po przerwaniu prac ze względu na znajdujące się pociski pod ścianami)
- 28.09 – kontynuacja oczyszczania bunkra numer 5
- 29.09 – zakończenie oczyszczania bunkra nr 5 oraz usunięcie jego fundamentów
- 30.09 – kontynuacja oczyszczania terenu z niewybuchów (od wewnętrznej drogi, w kierunku stacji GPZ, do bunkra o nazwie „schron, hala”).
BRANŻA DROGOWA
1. Utylizacja biomasy
- km 0+000 – 17+028 kontynuacja prac – wykonano w 10%
2. Odhumusowanie
- km 13+850 – 14+000 str. L
Szacunkowa ilość 2200 m².
3. Nasypy
- km 12+000 – 17+028
- km 2+000 – 3+300
- km 0+000 – 0+800
Szacunkowa ilość 8500 m³.
4. Nasypy + zbrojenie nasypu
- km 3+900 – 5+300
Szacunkowa ilość 1500 m³.
5. Wykopy
- km 2+000 – 4+000
- km 12+000 – 17+028
Szacunkowa ilość 8000 m³.
6. Wymiana gruntu
- km 9+780 – 9+870
- DZ10
Szacunkowa ilość 3000 m³.
BRANŻA MOSTOWA
1. Beton podpory ściany L1 – obiekt W-2 – szacunkowa ilość 45 m³.
2. Przygotowanie platform pod wzmocnienie RIC – obiekt W-3 – szacunkowa ilość 640 m².
3. Montaż powłoki konstrukcji stalowej – obiekt PPR-7 – 0,20 kpl.
4. Beton ścian podpory P1 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 100 m³.
5. Zbrojenie fundamentów podpory P3 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 7 T.
6. Beton fundamentów podpory P1 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 350 m³.
7. Zbrojenie fundamentu podpory P1 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 20 T.
8. Zbrojenie fundamentu podpory L1 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 10 T.
9. Beton fundamentu podpory P2 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 72 m³.
10. Zbrojenie fundamentu podpory P3,P4 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 15 T.
11. Rozkucie głowic pali podpory P4 – obiekt E-15P – 1 kpl.
12. Pale prefabrykowane podpór P5, P6, P7, P8 oraz tymczasowe – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 180 mb.
13. Beton wyrównawczy podpór P2, P3 – obiekt WE-16 – szacunkowa ilość 38 m³.
14. Zbrojenie fundamentu podpory P3, P2, P1 – obiekt W-17P – szacunkowa ilość 15 T.
15. Beton fundamentu podpory P3 – obiekt W-17P – szacunkowa ilość 70 m³.
16. Deskowanie ściany podpory P1 – obiekt E-18L – 0,50 kpl.
17. Izolacja fundamentów podpór P1, P2, P3 – obiekt E-18L – szacunkowa ilośc 150 m².
18. Zasypka fundamentów podpór P3, P2 – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 50 m³.
19. Wykop pod podporę P2 – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 265 m³.
20. Zbrojenie oczepu muru oporowego S8 – S-8 – szacunkowa ilość 8 T.
21. Wykop PZ-7 – obiekt PZ-7 – szacunkowa ilość 150 m³.
22. Wykop PZ-8 – obiekt PZ-8 – szacunkowa ilość 96 m³.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa
- odcinek Wyl1A – WP1A; DN200mm, L = 10,80mb – szacunkowa ilość 10,80 mb
- odcinek Wyl1B – WP1B; DN200mm, L = 18,0mb – szacunkowa ilość 18 mb
- odcinek kd56.1 – kd56.2 – kd56.3 – kd56.4 – kd56.5; DN315mm, [odpowiednio: L = 8,0 – 11,40 – 14,80 – 28,2mb] – szacunkowa ilość 62,40 mb
2. Przykanaliki
- kd-56.5 – Wp56.5; DN200mm, L = 1,50mb + wpust uliczny, kd-56.4 – Wp56.4; DN200mm, L = 2,0mb + wpust uliczny
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Kanał melioracyjny
- S4 – S5 – S6 – S7; DN800mm, [odpowiednio: L = 27,90 – 23,70 – 34,0mb] – wykonano: S5 – S6 – S7 – w kierunku rowu melioracyjnego [23,70 – 34,0 – 18,0mb]
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Przebudowa kolizji
- Orange 1 – kontynuacja prac
- Polkomtel 1 – kontynuacja prac
- Orange 3 – kontynuacja prac
- Polkomtel 4 – kontynuacja prac
BRANŻA GAZOWA
1. Gazociąg średniego ciśnienia
- Kolizja 1G – układanie rur przewodowych gazowych: gz1.4 – gz1.5 – gz1.6 – gz1.7; L = 120,0mb (wykonano 1.4 – 1.5) – szacunkowa ilość 49,50 mb
- Kolizja 1G – układanie rur przewodowych gazowych: gz1.1 – GZ1.1; L = 28,0mb – szacunkowa ilość 28 mb
2. Gazociąg wysokiego ciśnienia
- Kolizja 1G – wykonanie płyty żelbetowej dla zabezpieczenia gazociągu w/c DN800mm [18 x 8,0 x 0,30m] – warstwa betonu wyrównawczego, zbrojenie płyty, deskowanie płyty, wylanie betonu konstrukcyjnego – wykonano
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Przebudowa kolizji energetycznych
- Prace nad fundamentem nr 12 kolizji A
- Kolizje SN6, SN7, SN8, SN19, SN20 kontynuacja prac
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do Tomu 1.1 i 1.2 rew. 02
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do STWiORB
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
- Wprowadzanie uwag IK do przedmiaru robót
2. Branża mostowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do STWiORB
- Poprawa projektów ekranów akustycznych i murów oporowych
- Przygotowanie aktualizacji PT dla obiektu W13
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Oczekiwanie na uwagi do przesłanych wniosków
4. Ochrona środowiska
- Oczekiwanie na wydanie DŚU dla DZ9 przez RDOŚ
- Decyzja DŚU dla DZ10 stała się ostateczna w dn. 23.09.2022 r.
5. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Przekazano PW tom 3.1 do IK
- Narady koordynacyjne
6. Branża elektroenergetyczna
- Wprowadzanie zmian w PW tom 4.3 w ramach zasilania urządzeń SZR w km 15+408
- Oczekiwanie na uzgodnienie przez PKP PLK PW tom 9.2, 9.3
- Przygotowanie rysunków szczegółowych oraz schematów elektrycznych dla iluminacji obiektu WŁ-05
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót elektroenergetycznych
7. Branża telekomunikacyjna
- Oczekiwanie na brakujące uzgodnienia PW przez gestorów sieci (PKP PLK) – monit telefoniczny
8. Melioracje
- Oczekiwanie na zatwierdzenie przez IK tom 6.1 rew. 03 po uwagach w zakresie przelewów awaryjnych
9. Geotechnika
- Oczekiwanie na zatwierdzenie rewizji tomu 1.5 przez IK
- Oczekiwanie na zatwierdzenie STWiORB
- Oczekiwanie na zatwierdzenie Przedmiaru robót
10. System zarządzania ruchem
- Na skutek optymalizacji rozwiązań projektowych i lokalizacji węzła Dargobądz przez Wykonawcę odc. 2 S3 w km 16+900 na odcinku 1 S3 wypada tablica zmiennej treści, która jest elementem KSZR odc. 2 – Przygotowywanie stanowiska Projektanta na pismo IK znak IK/S3/AI/TPF-0287/2022/09/WK-680 z dn. 27.09.2022 r.
11. Organizacja ruchu
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do PSOR