Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+400, km 5+500, km 10+000 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 34 444,39 t.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA+WĘZŁY
1. Wykopy
- km 1+400 – 2+000
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 9 000 m³.
2. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 0+800 – 1+400
- km 3+300 – 5+300
- km 9+400 – 11+600
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 15 000 m³.
3. Nasypy, geomaterac
- km 11+130 – 11+567
Szacunkowa ilość 1 500 m³.
4. Humusowanie
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 500 m².
5. Podbudowa pomocnicza
- km 2+550 – 3+300
Szacunkowa ilość 2 000 m².
6. DK3 frezowanie
- km 14+000 – 16+700
Szacunkowa ilość 5 000 m².
7. Rozbiórka
- ul. Ludzi Morza
Szacunkowa ilość 500 m².
8. Przepust PDs9 – Trasa główna km 1+889 – wykonano 0,30 kpl.
9. Przepust PD11/PD12 – DZ1 km 0+444 – wykonano 0,40 kpl.
BRANŻA MOSTOWA
1. Betonowanie zamków ustroju nośnego – obiekt W-2 – szacunkowa ilość 4 m³.
2. Zasypanie ław fundamentowych – obiekt WD-4 – szacunkowa ilość 50 m³.
3. Zasypanie ław fundamentowych – obiekt WŁ-5 – szacunkowa ilość 50 m³.
4. Zbrojenie ustroju nośnego – obiekt W-8 – szacunkowa ilość 2 T.
5. Zbrojenie podpór P2 i P3 (słupy, oczepy, ściany) – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 5 T.
6. Betonowanie ściana P3 segment 7 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 140 m³.
7. Betonowanie oczepów 1 i 3 podpora P2 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 50 m³.
8. Wykonanie zasypki ław fundamentowych podpory P3 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 200 m³.
9. Betonowanie ciosów P1, P2, P3 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 8 szt.
10. Betonowanie oczepów L2, L3 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 30 m³.
11. Przygotowanie podbudów pod ustrój nośny JP – obiekt W10 – szacunkowa ilość 300 m².
12. Wykonanie ustroju nośnego JP – obiekt W10 – szacunkowa ilość 0,2 kpl.
13. Zasypka technologiczna pod ustróje nośne – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 300 m³.
14. Beton fundamentu podpory L-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 30 m³.
15. Beton korpusu podpory N-NL – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 220 m³.
16. Deskowanie UN – ETAP I – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 0,2 kpl.
17. Deskowanie skrzydła podpory P8 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 0,5 kpl.
18. Deskowanie ścian podpór w osi P1, P2 – obiekt WE-16 – szacunkowa ilość 0,3 kpl.
19. Beton ściany podpory P3 – obiekt WE-16 – szacunkowa ilość 6 m³.
20. Beton korpusu podpory nr 3 – obiekt W-17P – szacunkowa ilość 100 m³.
21. Beton ciosów podłożyskowych podpór 1, 3 – obiekt W-17P – szacunkowa ilość 4 m³.
22. Beton ciosów podłożyskowych podpór 1, 3 – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 4 m³.
23. Beton ściany podpory P2 Etap II – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 15 m³.
24. Beton wlotu/wylotu przepustu PZ-10 – obiekt PZ-10 – szacunkowa ilość 5 m³.
25. Deskowanie wlotu/wylotu przepustu PZ-2 ETAP I – obiekt PZ-2 – szacunkowa ilość 0,5 kpl.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa, przykanaliki
Układy Wylot – Wpust, w km 12+700 – 17+028
- Układ kd11:
- kd11.2 – Wp11.2; DN200; L = 3,0mb
- kd11.3 – Wp11.3; DN200, L = 2,0mb
- kd11.4 – Wp11.4; DN200, L = 14,50mb
- Układ kd22: kd22.7 – kd22.8 – kd22.9; DN315, L = 72,0mb
- Układy Wylot – Wpust:
- Wyl60 – Wp60; DN200, L = 14,90mb,
- Wyl60A – Wp60A; DN200, L = 20,50mb
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Przepusty melioracyjne – przepusty melioracyjne PM11 i PM12, DN1000mm, L = 2 x 10,5mb
2. Przepusty melioracyjne – w ciągu rowu melioracyjnego Nr9. [Przepust PM13 – Studnia S23 – Wlot Wmel3; DN1000mm, L = 3,0mb + DN800mm, L = 10,0mb]
3. Przepusty melioracyjne – wykop pod wlot dla przyczółka przy przepuście PM3
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Kanał technologiczny
- Budowa kanału technologicznego – budowa przepustów pod drogami
BRANŻA GAZOWA
1. Gazociąg wysokiego ciśnienia – Zabezpieczenie gazociągów wysokiego ciśnienia. Dla kolizji „Z4” wykonano montaż pionowych elementów prefabrykowanych i częściową obsybkę i zasypkę
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Wprowadzanie uwag IK do wniosku o PnB dla DZ10
- Oczekiwanie na opinię PKP PLK do odstępstwa od przepisów kolejowych w zakresie DZ10 – monit telefoniczny
- Oczekiwanie na opinie do ZRID w zakresie DZ9
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków
4. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Analiza i wprowadzanie otrzymanych uwag od IK do projektu dla DZ10
- Prace nad PW dla DZ10
- Narady koordynacyjne
- Prace w ramach NA
5. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kV; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9
- Realizacja Projektu Wykonawczego 4.3.1 Proj. przyłącze SN i proj. ST.TR. w km 16+200
6. Branża telekomunikacyjna
- Oczekiwanie na uzgodnienie Tomu 5.2.5 przez PKP PLK
- Analiza uwag GDDKiA do PW tom 5.1.2 – stanowiska GDDKiA i IK są rozbieżne
- Przygotowywanie przedmiaru robót TOM 5.1.2
7. Melioracje
- W dn. 03.03.2023 złożono uzupełnienie wniosku o pozwolenie wodnoprawne w zakresie DZ9
- W dn. 03.03.2023 złożono uzupełnienie wniosku o pozwolenie wodnoprawne w zakresie DZ10
8. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy do zatwierdzonej koncepcji SZR.
9. Organizacja ruchu
- Wprowadzanie uwag IK do PSOR