Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Prace przygotowawcze związane z tyczeniem
- Tyczenie osnowy realizacyjnej + stabilizacja + pomiar
3. Magazyn w km 3+800, km 16+300
- Magazynowanie materiałów – materiał nasypowy
Szacunkowa ilość 18 856,00 t.
4. Bunkry km 1+450 – 2+000
- Bunkier 15 – kruszenie materiału, prace saperskie
5. Przejazdy kat. F km 89,722 Lk 401, km 1,255 LK 996 – Kontynuacja układania płyt CBP w torze Lk 996. Przygotowanie podbudów pod układanie płyt drogowych w międzytorzu.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Wykopy
- km 0+800 – 1+400
- km 1+400 – 2+000
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 12 000 m³.
2. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 0+800 – 1+400
- km 3+300 – 5+300
- km 5+300 – 5+800
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 11 500 m³.
3. Wymiana gruntu
- km 10+070 – 10+690
Szacunkowa ilość 3 000 m³.
4. Rozbiórka podbudowy jezdnia
- ul. Ludzi Morza bypass
Szacunkowa ilość 50 m².
5. Tymczasowy chodnik
- ul. Ludzi Morza bypass
Szacunkowa ilość 400 m².
6. Podbudowa
- Łącznik Południowy – pomocnicza
Szacunkowa ilość 2 327 m².
7. Podbudowa
- DZ2 – pomocnicza
Szacunkowa ilość 1 744 m².
8. Podbudowa
- DZ3 – pomocnicza
Szacunkowa ilość 635 m².
9. Podbudowa
- bypass między Ludzi Morza a DZ2 – pomocnicza
Szacunkowa ilość 1 kpl.
10. Podbudowa
- Łącznik Południowy – zasadnicza
Szacunkowa ilość 465,40 m².
11. Podbudowa
- DZ2 – zasadnicza
Szacunkowa ilość 348,80 m².
12. Podbudowa
- DZ3 – zasadnicza
Szacunkowa ilość 127 m².
13. Podbudowa
- bypass między Ludzi Morza a DZ2 – zasadnicza
Szacunkowa ilość 0,20 kpl.
14. Przepust PD43/PD44
- TG km 3+975
Szacunkowa ilość 0,50 kpl.
15. Przepust PD53/PD54
- DZ6a km 0+139
Szacunkowa ilość 0,50 kpl.
16. Przepust PD57/PD58
- WŁ Ł4 km 0+147
Szacunkowa ilość 0,50 kpl.
17. Przepust PD61/PD62
- WŁ Ł3 km 0+144
Szacunkowa ilość 0,50 kpl.
18. Przepust PD65/PD66
- TG km 4+863,35
Szacunkowa ilość 0,50 kpl.
19. Przepust PD67/PD68
- TG km 5+522,01
Szacunkowa ilość 0,50 kpl.
20. Przepust PD51/PD52
- WŁ Ł1 km 0+115,20
Szacunkowa ilość 0,50 kpl.
21. Przepust PD63/PD64
- WŁ Ł2 km 0+115,20
Szacunkowa ilość 0,50 kpl.
BRANŻA MOSTOWA
1. Montaż prefabrykatów – obiekt W-2 – szacunkowa ilość 30 szt.
2. Dostawy prefabrykatów PPR-1 – obiekt PPR-01 – szacunkowa ilość 15 szt.
3. Wykop – obiekt W-3 – szacunkowa ilość 100 m³.
4. Beton podkładowy P1, P2 – obiekt W-3 – szacunkowa ilość 30 m³.
5. Betonowanie poprzecznic – obiekt WD-4 – szacunkowa ilość 20 m³.
6. Zasypka konstrukcyjna przyczółków – obiekt WD-4 – szacunkowa ilość 450 m³.
7. Szalowanie skrzydeł – obiekt W-8 – szacunkowa ilość 80 m².
8. Betonowanie skrzydeł 1 szt. – obiekt W-8 – szacunkowa ilość 60 m³.
9. Zbrojenie słupów Podpora P2 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 7 T.
10. Betonowanie słupów podpora P2 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 100 m³.
11. Zbrojenie ław fundamentowych P2 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 3 T.
12. Betonowanie ław fundamentowych P2 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 220 m³.
13. Betonowanie słupa L3 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 33 m³.
14. Zbrojenie fundamentów L4 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 20 T.
15. Ułożenie betonu podkładowego podpór P4 i L4 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 50 m³.
16. Wykonanie kolumn DSM Podpora N-NL – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 1 kpl.
17. Zabezpieczenie ścianką szczelną wykopów podpora K-NL – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 1 m².
18. Zabezpieczenie ścianką szczelną wykopów podpora P1 – obiekt WŁ-14 – szacunkowa ilość 1 kpl.
19. Rozbiórka istniejącej konstrukcji wiaduktu – obiekt WŁ-14 – szacunkowa ilość 0,1 kpl.
20. Wykop fundamentu podpory podpory tymczasowej w osiach 1w, 1z, 2w, 2z – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 50 m³.
21. Zbrojenie fundamentu podpory podpory tymczasowej w osiach 1w, 1z, 2w, 2z – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 4 T.
22. Beton filaru podpory P6 (zewnętrzny i wewnętrzny) – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 21 m³.
23. Demontaż ścianek szczelnych zabezpieczających wykop podpory P6 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 150 m².
24. Wykop fundamentowy podpory P7 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 250 m³.
25. Beton wyrównawczy podpory P7 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 18 m³.
26. Beton fundamentu podpory P8 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 138 m³.
27. Beton filara podpory P2 (zewnętrzny) – obiekt W-17P – szacunkowa ilość 10 m³
28. Beton skrzydła podpory P1 – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 27 m³.
29. Zbrojenie fundamentu i ścian podpory P2, P3 – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 5 T.
30. Beton podpory P3 1 segment – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 43 m³.
31. Zbrojenie oczepu muru oporowego S7 – obiekt S-7 – szacunkowa ilość 2 T.
32. Beton oczepu muru oporowego S8 – obiekt S-8 – szacunkowa ilość 24 m³.
33. Naciąg kotew gruntowych muru oporowego S8 – obiekt S-8 – szacunkowa ilość 60 szt.
34. Beton wlot/wylot przepustu – obiekt PZ-7 – szacunkowa ilość 5 m³.
35. Ława fundamentowa przepustu – obiekt PZ-10 – szacunkowa ilość 77 m³.
36. Montaż części przelotowej przepustu – obiekt PZ-10 – szacunkowa ilość 20 mb.
37. Ława fundamentowa (materac) przepustu – obiekt Pcz-01 – szacunkowa ilość 65 m³.
38. Montaż części przelotowej przepustu – obiekt Pcz-01 – szacunkowa ilość 32 mb.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa, przykanaliki
- Układy Wylot – Wpust, w km: 12+700 – 17+700
- Wyl265 – Wp265; L = 4,60m,
- Wyl267 – Wp267; L = 4,20m,
- Wyl290 – Wp290; L = 3,30m,
- Wyl291 – Wp291; L = 3,80m,
- Wyl292 – Wp292; L = 5,80m,
- Wyl294 – Wp294; L = 4,40m,
- Wyl296 – Wp296; L = 4,60m,
- Wp297
2. Wodociągi
- Wodociąg W3; montaż hydrantów – 1 szt.
- Wodociąg W3 – przygotowane, próba 05 lub 06.12.2022
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Przepust PCZ-01 (PZM-1) [PZM-1] w ciągu rowu melioracyjnego Nr 5; dokończenie przygotowania wykopu + montaż
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Przebudowa kolizji Polkomtel 37 – rozpoczęcie prac
2. Przebudowa kolizji Polkomtel 38 – rozpoczęcie prac
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Oświetlenie – ul. Ludzi Morza – kontynuacja prac
2. Przebudowa kolizji energetycznych – przebudowa kolizji elektroenergetycznych wysokiego napięcia – porządkowanie prac, odbiór materiałów przez gestora sieci po demontażu
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK do Tomu 1.1 i 1.2 rew. 03
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Opracowywanie PAB branży drogowej dla DZ10 i DZ9
- Przekazanie Wykonawcy linii rozgraniczających dla DZ9
- Udział w Radzie Budowy
2. Branża mostowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Prace w ramach NA
- Przygotowanie wydruków PW i ST wskazanych przez IK
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków – udział w spotkaniu z Zamawiającym
4. Ochrona środowiska
- Oczekiwanie na stanowisko UM Międzyzdroje ws konieczności przeprowadzenia ponownej oceny oddziaływania na środowisko w zakresie DZ10
- Oczekiwanie na uprawomocnienie się DŚU dla DZ9
5. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Wydruk Tomu 3.1 do przekazania do IK
- Narady koordynacyjne
- Prace w ramach NA
6. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kv; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót elektroenergetycznych w ramach NA
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9 i DZ10
- Oczekiwanie na podpisanie umowy dzierżawy pomiędzy Zamawiającym a Lasami Państwowymi w celu uzyskania zezwolenia na dysponowanie nieruchomością dla linii kablowej przyłącza SN
- Przygotowanie projektu Robót Niewymagających Pozwolenia na Budowę – proj. przyłącza SN i proj. ST.TR. w km 16+200
7. Branża telekomunikacyjna
- Wprowadzanie uwag PKP PLK do Tomu 5.2.5
- Wprowadzanie uwag IK do tomu 5.1.2
8. Melioracje
- W dniu 02.12.2022 złożono operat wodnoprawny dla DZ10 do PGW Wody Polskie
9. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy do zatwierdzonej koncepcji SZR.
- Na skutek optymalizacji rozwiązań projektowych i lokalizacji węzła Dargobądz przez Wykonawcę odc. 2 S3 w km 16+900 na odcinku 1 S3 wypada tablica zmiennej treści, która jest elementem KSZR odc. 2
10. Organizacja ruchu
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do PSOR