Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Prace przygotowawcze związane z tyczeniem
- Tyczenie osnowy realizacyjnej + stabilizacja + pomiar
3. Magazynowanie materiału
- Dostawa materiału nasypowego – magazyn km 3+800 – szacunkowa ilość 10060,51 t.
4. Bunkry km 1+600 – zakres wykonanych czynności:
- 19.09 – skanowanie terenu przez saperów (3 osoby), brak prac sprzętem ciężkim
- 20.09 – rozpoczęcie oczyszczania bunkra nr 7
- 21.09 – zakończenie oczyszczania bunkra nr 7 i rozpoczęcie oczyszczania bunkra nr 6
- 22.09 – kontynuacja prac w bunkrze nr 6. Usuwanie fundamentów (wyjątkowo 3x większe niż w poprzednich bunkrach)
- 23.09 – zakończenie oczyszczania bunkra nr 6, przeniesienie się na drugą stronę (lewa strona, od hali produkcyjnej). Rozpoczęcie oczyszczania terenu w celu przygotowania miejsca pod zwiezienie materiału do przygotowania przed kruszeniem.
- Oczyszczone bunkry: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10
5. Naprawy cząstkowe
- Naprawy cząstkowe na trasie w ciągu DK3 – masa na gorąco
6. Frezowanie
- Frezowanie nawierzchni (zmienna grubość 6-25 cm). DK3 w okolicy obiektu W19 oraz łącznica na węźle Międzyzdroje
BRANŻA DROGOWA
1. Utylizacja biomasy
- km 0+000 – 17+028 kontynuacja prac (zaawansowanie prac około 50%) – wykonano w 10%
2. Nasypy
- km 12+000 – 17+028
- km 5+400 – 5+700
- km 2+000 – 3+300
- km 0+000 – 0+800
Szacunkowa ilość 9500 m³.
3. Nasypy + zbrojenie nasypu
- km 3+900 – 5+300
Szacunkowa ilość 3000 m³.
4. Wykopy
- km 1+100 – 1+400
- km 3+900 – 5+300
- km 12+000 – 17+028
- km 2+000 – 3+300
Szacunkowa ilość 8000 m³.
5. Wymiana gruntu
- km 9+780 – 9+870
- km 10+810 – 10+960
Szacunkowa ilość 4000 m³.
BRANŻA MOSTOWA
1. Beton fundamentów podpór L1, L2 – obiekt W-2 – szacunkowa ilość 90 m³.
2. Zbrojenie ścian podpór L1, L2 – obiekt W-2 – szacunkowa ilość 4 T.
3. Beton ściany podpory L2 – obiekt W-2 – szacunkowa ilość 45 m³.
4. Beton ścian podpór P1, P2 – obiekt PPR-7 – szacunkowa ilość 40 m³.
5. Beton ścian podpory L1 – obiekt W-8 – szacunkowa ilość 95 m³.
6. Beton ścian podpory P1 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 95 m³.
7. Beton fundamentów podpory P3 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 200 m³.
8. Zbrojenie fundamentów podpory P3 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 40 T.
9. Zbrojenie fundamentu podpory P1 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 5 T.
10. Beton wyrównawczy pod fundament podpory L1 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 30 m³.
11. Beton wyrównawczy podpory P4 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 15 m³.
12. Zbrojenie fundamentu podpory P1, P2, P3 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 15 T.
13. Beton fundamentu podpory P1 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 120 m³.
14. Pale prefabrykowane podpór P5, P6, P7, P8 oraz tymczasowe – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 126 mb.
15. Wykop pod fundament podpory P2, P3 – obiekt WE-16 – szacunkowa ilość 200 m³.
16. Zbrojenie fundamentu podpory P3 – obiekt W-17P – szacunkowa ilość 8 T.
17. Beton fundamentu podpory P3 – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 144 m³.
18. Zbrojenie ściany podpory P1 – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 4 T.
19. Zbrojenie oczepu muru oporowego S8 – S8 – szacunkowa ilość 5 T.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa
- Odcinek kd55.2-kd553
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Orange 1
- Orange 1 – wciąganie rur HDPE między studniami
BRANŻA GAZOWA
1. Gazociąg średniego ciśnienia
- Kolizja 2G – prace geodezyjne i oczekiwanie na pozwolenie na przepięcie odcinka w istniejącą sieć
- Kolizja 1G:
- przygotowanie odwodnienia dla odcinków gz1.3 – gz1.4 – [60,0mb – wykonane]
- ułożenie rury przewodowej w rurze osłonowej od GZ1.1 – gz1.3 [103,0mb] – wykonane
- układanie rur gz1.3 – gz1.6 – wykonane od gz1.3 – gz.14; ok 60,0mb
- montaż zasuw gazowych GZ1.1 i GZ1.2
2. Gazociąg wysokiego ciśnienia
- Kolizja 1G; montaż rur osłonowych pod S3, montaż rur przewodowych w rurze osłonowej i do 1gz2
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Przebudowa kolizji energetycznych
- Prace nad fundamentem nr 10 kolizji A
- Kolizje SN6, SN19, Obca SN2 – zasypanie, zagęszczenie SN20 – wykop, ułożenie kabli, zasypanie, zagęszczenie
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do Tomu 1.1 i 1.2 rew. 02
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do SSTWiORB
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
- Wprowadzanie uwag IK do przedmiaru robót
2. Branża mostowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do SSTWiORB
- Poprawa projektów ekranów akustycznych
- Przygotowanie aktualizacji PT dla obiektu W13
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Przekazano do Wykonawcy wzory wniosków o wpisy do KW
4. Ochrona środowiska
- Oczekiwanie na wydanie DŚU dla DZ9 przez RDOŚ
- Oczekiwanie na uprawomocnienie się DŚU dla DZ10
5. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Prace nad edycją PW tom 3.1 do przekazania do IK
- Spotkanie ws dalszego procedowania DZ10
- Narady koordynacyjne
6. Branża elektroenergetyczna
- Oczekiwanie na akceptację propozycji ws. zasilania urządzeń SZR w km 15+408 na terenie WPN celem przekazania do IK i Zamawiającego
- Oczekiwanie na uzgodnienie przez PKP PLK PW tom 9.2, 9.3
- Przygotowanie rysunków szczegółowych oraz schematów elektrycznych dla iluminacji obiektu WŁ-05
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót elektroenergetycznych
7. Branża telekomunikacyjna
- Oczekiwanie na brakujące uzgodnienia PW przez gestorów sieci (PKP PLK) – monit telefoniczny
8. Melioracje
- Oczekiwanie na zatwierdzenie przez IK tom 6.1 rew. 03 po uwagach w zakresie przelewów awaryjnych
9. Geotechnika
- Oczekiwanie na zatwierdzenie rewizji tomu 1.5 przez IK
- Oczekiwanie na zatwierdzenie STWiORB
10. System zarządzania ruchem
- Na skutek optymalizacji rozwiązań projektowych i lokalizacji węzła Dargobądz przez Wykonawcę odc. 2 S3 w km 16+900 na odcinku 1 S3 wypada tablica zmiennej treści, która jest elementem KSZR odc. 2 – planowane spotkanie z Wykonawcą odc. 2 S3
11. Organizacja ruchu
- Otrzymano uwagi IK do Projektu Stałej Organizacji Ruchu – trwa analiza i wprowadzanie uwag