1.Branża drogowa
- Kontynuowanie prac nad projektem wykonawczym – ustalanie dot. preferowanych rozwiązań z Wykonawcą – wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Wykonawcę do dokumentacji
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do Projektu Technicznego
- Monit brakujących uzgodnień m.in. ZDP
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do Planu Działań Ratowniczych
- Udział w spotkaniach m.in. Radzie Technicznej
- Oczekiwanie na stanowisko IK ws. Planu Działań Utrzymaniowych, uszczegóławianie opracowania do stadium Projektu Wykonawczego
- Monitorowanie procedury uzyskiwania decyzji ZRID oraz wniosków o odstępstwa od warunków technicznych
- Opracowywanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – ustalenia preferowanych rozwiązań z Wykonawcą
2. Branża mostowa
- Kontynuowanie prac nad projektem technicznym i projektem wykonawczym
- Przekazanie projektów technicznych kolejnych obiektów do zatwierdzenia przez IK i Zamawiającego
- Kontynuowanie prac projektowych – obliczenia + rysunki konstrukcyjne obiektów
- Analiza warunków gruntowych oraz ustalanie zakresu wzmocnień podłoża i posadowień obiektów
- Monitorowanie uzgodnień
3. Branża geodezyjna
- Opracowywanie materiałów na KZUDP i ZUDPy powiatowe
- Opracowywanie dokumentacji związanie z czasowymi zajęciami w ramach ZRID
- Oczekiwanie na pozyskanie mapy na terenie wojskowym dot. drogi wojskowej
- Przygotowywanie materiałów wejściowych do wykonania inwentaryzacji nieruchomości na dzień wydania decyzji ZRID
4. Ochrona środowiska
- Analiza oficjalnego wezwania RDOŚ do raportu ponownej oceny
- Przygotowanie odpowiedzi na uwagi zawarte w wezwaniu RDOŚ
5. Branża sanitarna
- Przekazanie mapy dla przepustu W5 do ZWIK
- Wysłano pismo do UM Świnoujście ws odwodnienia ul. Ludzi Morza z prośba o udzielenie informacji technicznej (parametry pracy, pozwolenie wp, dane wysokościowe)dla obecnie pracującego systemu ,
- Uszczegółowienia rozwiązań odwodnienia wynikających ze zmian drogowych,
- Przekazano PT wody, ks oraz gazu wc do Wykonawcy w celu przekazania do IK,
- Spotkanie ws projektu technologicznego odwodnienia na czas prowadzenia robót w strefie ujęć
- Koordynacja międzybranżowa.
- Udział w naradzie koordynacyjnej, Radzie technicznej,
- Ustalanie dot. preferowanych rozwiązań z Wykonawcą – wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Wykonawcę do dokumentacji tj. projektu technicznego i projektu wykonawczego
6. Branża elektroenergetyczna
- Kontunuowanie prac nad projektem wykonawczym
- Wysyłka Tomu IV.1 do uzgodnień
- Tworzenie tabel montażowych do tomu IV.3
- Wykonywanie obliczeń elektrycznych do tomu IV.3
- Ustalanie dot. preferowanych rozwiązań z Wykonawcą – wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Wykonawcę do dokumentacji tj. projektu wykonawczego
- Przygotowanie odpowiedzi na uwagi IK do projektów technicznych branży elektroenergetycznej i ponowne przekazanie celem zatwierdzenia
7. Branża telekomunikacyjna
- Kontynuacja prac nad projektem wykonawczym (m.in. kanał technologiczny, niezidentyfikowane sieci)
- Ustalanie dot. preferowanych rozwiązań z Wykonawcą – wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Wykonawcę do dokumentacji tj. projektu wykonawczego dla kolizji ORANGE, POLKOMTEL, TELKOL
- Monit brakujących uzgodnień m.in. PKP PLK
- Opracowywanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Bieżąca koordynacja międzybranżowa w zakresie PW
8. Geologia
- Oczekiwanie na zatwierdzenie DBPG
9. Melioracje
- Ustalanie dot. preferowanych rozwiązań z Wykonawcą – wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Wykonawcę do dokumentacji projektu wykonawczego
- Oczekiwanie na zatwierdzenie Projektu Technicznego dla tomu III/6.1
- Opracowywanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Kontynuacja prac nad Przedmiarem robót
- Przygotowanie materiałów w zakresie siedlisk 91D0 – odniesienie się do jednej z uwag w wezwaniu RDOŚ do raportu oddziaływania na środowisko
10. Geotechnika
- Wprowadzanie uwag Inżyniera do Projektu Geotechnicznego oraz dostosowanie zakresu PG do aktualnego podkładu drogowego – przygotowywanie stanowiska Projektanta do uwag IK celem ponownego przekazania do zatwierdzenia przez IK i Zamawiającego
11. System zarządzania ruchem
- Oczekiwanie na odpowiedź Projektantów sąsiednich odcinków w celu koordynacji rozwiązań
- Analiza i wprowadzanie uwag IK do Koncepcji KSZR – przygotowywanie stanowiska do uwag w celu ponownego przekazania do IK i Zamawiającego celem zatwierdzenia
- Aktualizacja KSZR do obowiązujących wytycznych dotyczących oznakowania eksperymentalnego
12. Organizacja ruchu
- Analiza otrzymanych uwag, oczekiwania na pozostałe uwagi do PSOR przekazanego do opinii
- Dostosowanie organizacji ruchu do zmieniającej się sytuacji drogowej i rozwiązań mostowych (bariery energochłonne)
- Aktualizacja PSOR do obowiązujących wytycznych dotyczących oznakowania eksperymentalnego