Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+800 oraz 5+000 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 16 900,68 t.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Wykop
- km 3+300 – 5+300
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 3 500 m³.
2. Nasypy
- km 3+300 – 5+300
- km 5+300 – 5+800
- km 9+400 – 11+600
- DZ10a km 0+080 – 0+350
Szacunkowa ilość 8 500 m³.
3. Wymiana gruntu
- DZ10
Szacunkowa ilość 2 000 m³.
4. Podłoże/GWN
- DZ1 km 0+300 – 0+460
- km 7+350 – 7+500 str. L
Szacunkowa ilość 3 250 m².
5. Podbudowa pomocnicza
- km 7+350 – 7+500 str. L
Szacunkowa ilość 1 800 m².
6. Podbudowa zasadnicza
- km 7+350 – 7+500 str. L
- km 13+050 – 13+500 str. L
Szacunkowa ilość 6 840 m².
7. Rozbiórka podbudowy – trasa główna
- km 14+200 – 14+600 str. P
- km 14+900 – 16+040 str. P
Szacunkowa ilość 7 100 m².
8. Humusowanie
- km 3+300 – 5+300 str. P
Szacunkowa ilość 2 000 m².
9. Zarurowania rowów
- ZR11 – wykop z odwodnieniem, fundament z kruszywa, montaż
BRANŻA MOSTOWA
1. Prace przygotowawcze powierzchni pod izolacje (frezowanie, szlifowanie) – obiekt PPR-1 – wykonano 450 m².
2. Prace wykończeniowe – przygotowanie powierzchni pod izolacje – obiekt W-03 – wykonano 135 m².
3. Zasypka konstrukcyjna za Podporami 1 i 3 obiektu – obiekt W-9 – wykonano 500 m³.
4. Montaż geokompozytu drenażowego – obiekt W-9 – wykonano 375 m².
5. Prace wykończeniowe powierzchni ustroju nośnego – obiekt W-9 – wykonano 150 m².
6. Demontaż wsporników roboczych – obiekt W-9 – wykonano 40 mb.
7. Montaż belek T21, T27 – obiekt K-12 – wykonano 7 szt.
8. Montaż szalunku oraz wsporników roboczych – obiekt K-12 – wykonano 0,30 kpl.
9. Beton płyty UN – NL. Odcinek podporowy B – obiekt W-13 – wykonano 21 m³.
10. Beton belek TTT w osi podpory H – NL – obiekt W-13 – wykonano 1 szt.
11. Sprężenie i iniekcja belek typ VV w osi podpory E – NP – obiekt W-13 – wykonano 2 szt.
12. Montaż splotów sprężających belki typu TTT w osi podpory G-NP, H-NL – obiekt W-13 – wykonano 6 szt.
13. Sprężenie i iniekcja belek typ TTT w osi podpory I – NL – obiekt W-13 – wykonano 1 szt.
14. Izolacja z papy termozgrzewalnej na kapach obiektu – obiekt E-15P – wykonano 120 m².
15. Beton płyty przejściowej w osi podpory P8 – obiekt E-15P – wykonano 28 m³.
16. Montaż deski gzymsowej i krawężnika – obiekt E-15P – wykonano 150 mb.
17. Odbiór obiektu przez WINB – obiekt W-17P – wykonano 1 kpl.
18. Rozbiórka istniejącego obiektu – obiekt E-18P – wykonano 0,50 kpl.
19. Montaż ściągów ścianki szczelnej zabezpieczającej nasyp drogowy – obiekt E-18P – wykonano 6 kpl.
20. Zbrojenie gzymsów murów oporowych – obiekt WE-19 – wykonano 6 T.
21. Przygotowanie powierzchni pod izolację kap – obiekt WD-20 – wykonano 150 m².
22. Ustawienie muru M3 i M4 na obiekcie W2 – wykonano 15 m².
23. Zasypka muru M3 i M4 na obiekcie W2 – wykonano 300 m³.
24. Ustawienie muru M3 i M5 na obiekcie W3 – wykonano 25 m².
25. Zasypka muru M3 i M5 na obiekcie W3 – wykonano 200 m³.
26. Beton poprzecznicy P1 – obiekt WD-6 – wykonano 15 m³.
27. Montaż łożysk na podporach P4 – obiekt WD-6 – wykonano 3 szt.
28. Ustawienie muru M4, M5 – obiekt W-13P – wykonano 25 m².
29. Ustawienie murów M1 i M2 – obiekt WŁ-14 – wykonano 25 m².
30. Ława fundamentowa muru S-1 – wykonano 4,50 m³.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa
- kanał kd36:
- kd36.6.1 – wp36.6.1P; DN200mm, L = 14,50mb,
- kd36.6.1 – w kierunku kd36.6.1L; DN315mm, L = 1,50mb,
- kd36.6.2.2a – w kierunku kd36.6.2.2; DN315mm, L = 12,0mb,
- kd36.6.2.3a – w kierunku kd36.6.2.3; DN315mm, L = 12,0mb,
- kanał kd13:
- kd13.1 – kd13.2 – kd13.3; DN315mm, L = 3,50 + 6,0 + 5,0mb,
- kanał kdi2; przykanaliki z wpustami:
- kdi2.1 – Wp171; DN200mm, L = 7,50mb,
- kdi2.1 – Wp172; DN200mm, L = 5,50mb,
- kdi2.5 – Wp177; DN200mm, L = 5,0mb,
- kdi2.6 – Wp178; DN200mm, L = 4,50mb,
- kdi2.7 – WP180; DN200mm, L = 3,50mb,
- kdi2.8 – Wp181; DN200mm, L = 3,0mb,
- kdi2.8 – Wp182; DN200mm, L = 2,50mb,
- kdi2.9 – Wp183; DN200mm, L = 2,50mb,
- kdi2.10 – Wp184; DN200mm, L = 2,0mb,
- układy „Wylot – Wpust”:
- wyl173 – Wp173; DN200mm, L = 17,60mb,
- wyl174 – Wp174; DN200mm, L = 16,20mb,
- wyl175 – Wp175; DN200mm, L = 16,50mb,
- wyl176 – Wp176; DN200mm, L = 15,30mb,
- wyl126 – Wp126; DN200mm, L = 3,10mb,
- wyl230 – Wp230; DN200mm, L = 5,30mb,
- wyl232 – Wp232; DN200mm, L = 3,90mb,
- wyl233 – Wp233; DN200mm, L = 14,90mb,
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Kanał technologiczny
- Budowa kanału technologicznego km 1+700 – 3+200 kontynuacja prac
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Oświetlenie
- Wykonanie przepustów dla oświetlenia i zasilania km 0+350 – 0+450
- Budowa oświetlenia przy DZ1 – kontynuacja prac
- Wykonanie przewiertu rura rezerwowa dla GDDKiA km 4+620
- Montaż słupów oświetleniowych km 4+300 – 4+700
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Prace w ramach NA
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
3. Branża sanitarna
- Prace w ramach NA
4. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kV; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Prace w ramach NA
5. Melioracje
- Prace w ramach NA
- Złożenie uzupełnienia wniosku o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne i gromadzenie osadów ściekowych
6. Organizacja ruchu
- Poprawa projektu SOR zgodnie z ustaleniami ze spotkania