Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+800 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 16 281,20 t.
3. Przejazd kat. F – Droga z płyt – wykonano odbiór techniczny oraz eksploatacyjny
4. Przejazd kat. F – Rondo Łunowo – wykonano odbiór techniczny oraz eksploatacyjny
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Wykopy
- km 1+400 – 2+000
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 8 500 m³.
2. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 0+800 – 1+400
- km 3+300 – 5+300
- km 9+400 – 11+600
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 10 000 m³.
3. Wymiana gruntu
- km 5+800 – 9+100
- km 0+000 – 0+800
Szacunkowa ilość 1 500 m³.
4. Humusowanie
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 1 500 m ².
5. Odhumusowanie
- km 1+400 – 2+000
- km 5+800 – 9+300
Szacunkowa ilość 5 600 m².
6. Przepust PDs11 – km 11+963 – wykonano 0,20 kpl.
7. Przepust PDs12 – km 12+715 – wykonano 0,20 kpl.
8. Przepust PDs13 – km 13+056,05 – wykonano 0,10 kpl.
9. Przepust PDs14 – km 15+123,6 – wykonano 0,10 kpl.
10. Przepust PD11/PD12 – DZ1 km 0+444 – wykonano 0,10 kpl.
11. Przepust PD33/PD34 – Węzeł Świnoujście L1 km 0+076 – wykonano 0,30 kpl.
12. Przepust PD35/PD36 – Trasa główna km 0+525 – wykonano 0,30 kpl.
BRANŻA MOSTOWA
1. Demontaż szalunków ustroju nośnego – obiekt WŁ-5 – szacunkowa ilość 0,50 szt.
2. Zasypka konstrukcyjna podpór – obiekt W-8 – szacunkowa ilość 200 m³.
3. Betonowanie słupów podpora P2 segment 11, 12 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 2 m³.
4. Zbrojenie podpór P2 i P3 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 70 T.
5. Demontaż szalunku oczepu podpory P3 segment 6 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 5 szt.
6. Szalunek oczepu podpory P3 segment 5 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 1 szt.
7. Betonowanie ścian bocznych L4 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 0,70 m³.
8. Szalunek ściany bocznej (wewn.) podpory L4 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 1 szt.
9. Szalunek oczep słupa L2, L3 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 90 szt.
10. Betonowanie oczepu L2 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 0,50 m³.
11. Zasypka technologiczna pod ustroju nośne – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 1 m³.
12. Wykop i rozkucie kolumn DSM podpory J-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 40 m³.
13. Beton wyrównawczy fundament podpory J-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 12 m³.
14. Zbrojenie pod fundament podpory J-NP – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 15 T.
15. Beton fundamentu podpory M-NL – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 120 m³.
16. Wykonanie kolumn DSM podpora A, E, F, G, H, I Strona północna – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 5 kpl.
17. Deskowanie ścian podpór w osi P1, P2 – obiekt WE-16 – szacunkowa ilość 0,30 kpl.
18. Beton ścianki zaplecznej podpora nr 3 – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 23 m³.
19. Beton ściany podpory P1 – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 30 m³.
20. Zbrojenie i deskowanie wlotu/wylotu przepustu PZ-2 ETAP I – obiekt PZ-10 – szacunkowa ilość 0,50 T.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa, przykanaliki
- Układy Wylot – Wpust w km: 12+700 – 17+028
- Wyl215 – Wp215, DN200mm; L = 5,80mb,
- Wyl219 – Wp219, DN200mm; L = 5,70mb,
- Wyl223 – Wp223, DN200mm; L = 5,50mb,
- Wyl225 – Wp225, DN200mm; L = 5,50mb
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Przebudowa kolizji teletechnicznych Orange 33 – prace ziemne
2. Przebudowa kolizji teletechnicznych Polkomtel 23 – prace ziemne
3. Przebudowa kolizji teletechnicznych Polkomtel 28 – prace ziemne
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Przebudowa kolizji energetycznych – Przebudowa kolizji elektroenergetycznych wysokiego napięcia – porządkowanie prac, odbiór materiałów przez gestora sieci po demontażu
2. Przebudowa kolizji energetycznych – Przebudowa kolizji elektroenergetycznych średniego napięcia SN21, SN10/1, SN10/2, SN10/3 – kontynuacja prac, przełączenie do sieci – wykonano
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Oczekiwanie na akceptację PAB dla DZ10
- Opracowywanie PAB branży drogowej dla DZ9
- Oczekiwanie na opinię PKP PLK do odstępstwa od przepisów kolejowych w zakresie DZ10
- Oczekiwanie na opinie do ZRID w zakresie DZ9
- Udział w Radzie Budowy
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Udział w Radzie Budowy
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków
4. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Prace nad PW dla DZ10
- Narady koordynacyjne
- Prace w ramach NA
5. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kv; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9
- Realizacja Projektu Wykonawczego 4.3.1 Proj. przyłącze SN i proj. ST. TR. w km 16+200
- Przekazanie Wykonawcy uzgodnionego przez PKP PLK tomu 9.3
6. Branża telekomunikacyjna
- Oczekiwanie na uzgodnienie Tomu 5.2.5 przez PKP PLK
- Wprowadzanie uwag GDDKiA do PW tom 5.1.2
- Przygotowywanie przedmiaru robót TOM 5.1.2
7. Melioracje
- Oczekiwanie na wydanie pozwolenia wodnoprawnego w zakresie DZ9
- Złożenie uzupełnienia wniosku o pozwolenie wodnoprawne w zakresie DZ10
8. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy do zatwierdzonej koncepcji SZR
9. Organizacja ruchu
- Oczekiwanie na zatwierdzenie PSOR przez IK