Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+400, km 3+800, km 7+100, km 8+900, km 10+800, km 10+000, km 12+800 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 24 781,48 t.
3. Magazyn w km 0+300, plac przy węźle Łunowo, magazyn km 12+200
- Grysy 0/2 mm – 9 988 ton,
- Grysy 2/5 mm – 5 494 ton,
- Kruszywo 0-31,5 – 22 741 ton
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Wykop
- km 1+400 – 2+000
- km 3+300 – 5+300
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 2 500 m³.
2. Nasypy
- km 3+300 – 5+300
- km 5+300 – 5+800
- km 5+800 – 9+100
- km 9+400 – 11+600
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 11 000 m³.
3. Podłoże/GWN
- km 7+350 – 7+530 str. P
- km 7+000 – 7+180 str. L
Szacunkowa ilość 5 400 m².
4. Podbudowa pomocnicza
- WŚ rondo Pn
- DZ1 km 0+000 – 0+440
- km 7+000 – 7+530 str. P
Szacunkowa ilość 10 160 m².
5. Humusowanie skarp
- km 1+500 – 2+200 str. L, P
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 8 000 m².
6. Drenaż podłużny
- km 2+490 – 3+100 zasypka
BRANŻA MOSTOWA
1. Zabezpieczenie styków od strony zasypki między prefabrykatami – obiekt PPR-1 – wykonano 0,70 kpl.
2. Ułożenie geokompozytu drenażowego – obiekt PPR-1 – wykonano 180 m².
3. Izolacja cienka – obiekt PPR-1 – wykonano 250 m².
4. Zbrojenie płyty zespalającej – obiekt PPR-1 – wykonano 0,50 T.
5. Wykonanie Programu Naprawczego prefabrykatów – obiekt PPR-1 – wykonano 0,30 kpl.
6. Zasypka konstrukcyjna – obiekt PPR-1 – wykonano 650 m³.
7. Izolacja cienka – obiekt W-3 – wykonano 108 m².
8. Montaż geokompozytu drenażowego – obiekt W-3 – wykonano 108 m².
9. Zasypka konstrukcyjna za podpora P2 – obiekt W-3 – wykonano 150 m³.
10. Montaż desek gzymsowych – wykonano 50 mb.
11. Montaż zbrojenia segment 4, 3 – obiekt W-9 – wykonano 25 T.
12. Dowóz + montaż belek segment 2 – obiekt W9 – wykonano 17 szt.
13. Zasypka konstrukcyjna podpora P1, P3 – obiekt W-9 – wykonano 150 m³.
14. Betonowanie korpusu podpory P5 – Etap II – obiekt K-12 – wykonano 10 m³.
15. Betonowanie oczepu P3 – obiekt K-12 – wykonano 3 m³.
16. Beton belek TTT, VV nad koleją – obiekt W-13 – wykonano 2 szt.
17. Zbrojenie płyty UN – NL – obiekt W-13 – wykonano 4 T.
18. Beton płyty UN przęsłowy – NL (przęsła K-L; L-M) – obiekt W-13 – wykonano 120 m³.
19. Zasypka inżynierska przyczółka w osi P1 – obiekt E-15P – wykonano 120 m³.
20. Przygotowanie powierzchni UN po izolację – kapy – obiekt E-15P – wykonano 0,50 kpl.
21. Ułożenie izolacji z papy termozgrzewalnej UN – jezdnia – obiekt W-17P – wykonano 1 kpl.
22. Ułożenie izolacji z papy termozgrzewalnej UN – jezdnia – obiekt E-18L – wykonano 1 kpl.
23. Beton wieńca – obiekt WE-19 – wykonano 2 m³.
24. Beton ścianki zaplecznej podpory w osi P3 – obiekt WD-20 – wykonano 162 m³.
25. Beton ciosów podłożyskowych – obiekt WD-20 – wykonano 2 m³.
26. Wyburzenie istniejącego obiektu w km 16+600 – wykonano 0,25 kpl.
27. Beton filarów podpory P4 – obiekt WD-6 – wykonano 36 m³.
28. Zbrojenie filarów podpory P2 – obiekt WD-6 – wykonano 1 500 kg.
29. Zbrojenie podpory P1 – obiekt WD-6 – wykonano 1 500 kg.
30. Wykop pod w-wę wyrównawczą podpora P3 – obiekt WD-6 – wykonano 200 m³.
31. Beton ławy fundamentowej muru M5 – obiekt W10 – wykonano 3 m³.
32. Ustawienie muru z gruntu zbrojonego M1 – obiekt W10 – wykonano 30 m².
33. Zasypka muru z gruntu M1 – obiekt W10 – wykonano 300 m³.
34. Ustawienie muru z gruntu zbrojonego S5 – wykonano 50 m².
35. Zasypka muru z gruntu zbrojonego – obiekt S5 – wykonano 300 m³.
36. Ustawienie muru z gruntu zbrojonego M1 i M2 – obiekt WE19 – wykonano 10 m³.
37. Zasypka muru z gruntu zbrojonego – obiekt WE19 – wykonano 100 m³.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa
- Układ kd20:
- kd20.5 – wp20.5; DN200mm, L = 18,0mb,
- Układ kd26:
- kd26.4 – kd26.5; DN400mm, L = 41,0mb,
- kd26.2 – wp26.2a – wp26.2b; DN200mm, L = 11,0mb,
- kd26.2 – wp26.2P; DN20mm, L = 17,0mb,
- kd26.5 – wp26.5P; DN200mm, L = 14,0mb,
- kd26.5 – wp26.5L; DN200mm, L = 11,50mb,
- Układ kd25:
- kd25.1 – kd25.1a – kd25.2 – kd25.3; DN630mm, L = 1,50 + 2,50 + 13,0mb,
- kd25.1a – wp25.1a; DN200mm, L = 1,50mb,
- kd25.2 – kd25.2P; DN200mm, L = 15,0mb,
- Układ kd4:
- kd4.1 – kd4.2; DN315mm, L = 5,50mb,
- kd4.2 – wp4.2L; DN200mm, L = 15,0mb,
- kd4.2 – wp4.2P; DN200mm, L = 3,0mb,
- Układ kd5:
- kd5.1 – kd5.2 – kd5.3; DN315mm, L = 6,0 + 12,50mb,
- kd6.2 – wp6.2P; DN200mm, L = 3,50mb,
- kd5.2 – wp5.2P; DN200mm, L = 2,50mb,
- kd5.3 – wp5.3L; DN200mm, L = 2,0mb,
- Układ kd6:
- kd6.1 – kd6.2 – kd6.3; DN315mm, L =19,0mb,
- kd6.3 – wp6.3.1; DN200mm, L = 12,50mb,
- kd6.3 – wp6.3P; DN200mm, L = 2,0mb,
- Układy „Wylot – Wpust”:
- Wyl114 – WP114; DN200mm, L = 3,0mb,
- Montaż wylotów – 40,0szt.,
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Zbiorniki
- Zbiornik ZB-04: zakończone roboty [około70%]. Kolejny etap po zlikwidowaniu by-pass’u drogowego przy obiekcie W-09
- Zbiornik ZB-02: obruk wylotu do zbiornika [100%] i zjazd do zbiornika [100%]
- Zbiornik ZB-05: wykopy 100%
- Zbiornik ZB-06, ZB-07: obruki wylotów do zbiornika [40%]
- Zbiornik ZB-11: wykopy [15%]
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Oświetlenie
- kontynuacja budowy oświetlenia i zasilania km 1+450 – 1+700
- rozpoczęcie prac związanych z budową oświetlenia i zasilania SW 1/5 km 0+400 – 0+650
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do STWiORB
- Prace w ramach NA
- Udział w Radzie Budowy
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Udział w Radzie Budowy
3. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót sanitarnych
- Prace w ramach NA
4. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kV; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Oczekiwanie na uzgodnienie tomu 4.3.1 przez Enea.
5. Melioracje
- Prace w ramach NA