Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+400, km 3+800, km 10+000, km 16+400 – magazynowanie materiałów – szacunkowa ilość 35 562 t.
3. Magazyn WMB – grysy frakcji 8/11mm, 11/16mm, 16/22mm – szacunkowa ilość 32 000 t.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA+WĘZŁY
1. Wykopy
- km 1+400 – 2+000
- km 3+300 – 5+300
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 4250 m³.
2. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 3+300 – 5+300
- km 5+800 – 9+100
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 9500 m³.
3. Wymiana gruntu
- Węzeł Międzyzdroje Łącznica 1
- DZ10
Szacunkowa ilość 5000 m³.
4. Podłoże/GWN
- km 15+475 – 15+975 str. L
- km 16+180 – 16+250 str. P
Szacunkowa ilość 8000 m².
BRANŻA MOSTOWA
1. Przygotowanie podłoża pod fundamenty P1 i P2 c.d. – obiekt W-3 – wykonano 300 m².
2. Dostawy łupin – obiekt W-3 – wykonano 12 szt.
3. Zasyp przyczółka P2 i P1 – obiekt W-8 – wykonano 350 m³.
4. Zbrojenie podpór P2 (oczepy 10,11) – obiekt W-9 – wykonano 5 T.
5. Betonowanie oczepu P2 (segment 9) – obiekt W-9 – wykonano 59 m³.
6. Betonowanie oczepu P2 (segment 12) – obiekt W-9 – wykonano 59 m³.
7. Betonowanie ciosów podpór L4 – obiekt W10 – wykonano 2 m³.
8. Montaż szalunku i podparcia ustroju nośnego JL – obiekt W10 – wykonano 0,70 szt.
9. Pogrążanie ścianki P1 i P2 – obiekt K-12 – wykonano 120 m².
10. Wykop i rozkucie kolum DSM podpory L-NL – obiekt W-13 – wykonano 5 m³.
11. Beton wyrównawczy podpory L-NL – obiekt W-13 – wykonano 15 m³.
12. Zbrojenie i deskowanie fundament podpory L-NL – obiekt W-13 – wykonano 15 T.
13. Beton fundamentu podpory w osi L-NL – obiekt W-13 – wykonano 65 m³.
14. Wykop pod fundament podpory w osi D-NP – obiekt W-13 – wykonano 250 m³.
15. Wymiana gruntu pod fundament podpory w osi D-NP – obiekt W-13 – wykonano 140 m³.
16. Zbrojenie i deskowanie wspornika podpory w osi B-NL – obiekt W-13 – wykonano 8 T.
17. Beton rygla podpory w osi B-NL – obiekt W-13 – wykonano 32 m³.
18. Wykop i rozkucie kolum DSM podpory K-NL – obiekt W-13 – wykonano 10 m³.
19. Beton wyrównawczy podpory K-NL – obiekt W-13 – wykonano 12 m³.
20. Zbrojenie i deskowanie fundament podpory K-NL – obiekt W-13 – wykonano 10 T.
21. Beton fundamentu podpory w osi K-NL – obiekt W-13 – wykonano 35 m³.
22. Wykop i rozkucie kolum DSM podpory K-NP – obiekt W-13 – wykonano 15 m³.
23. Beton wyrównawczy podpory K-NP – obiekt W-13 – wykonano 15 m³.
24. Zbrojenie i deskowanie fundament podpory K-NP – obiekt W-13 – wykonano 12 T.
25. Beton fundamentu podpory w osi K-NP – obiekt W-13 – wykonano 45 m³.
26. Wykonanie próbnego obciążenia kolumny nr 99 w osi G-NL – obiekt W-13 – wykonano 1 szt.
27. Sprężenie płyty ustroju nośnego ETAP I – obiekt E-15P – 12 kabli.
28. Skucie pali prefabrykowanych fundamentów tymczasowych w osi 6wz, 7wz, 8wz – obiekt E-15P – wykonano 60 szt.
29. Beton fundamentów podpór tymczasowych w osi 6 wz – obiekt E-15P – wykonano 12 m³.
30. Beton wyrównawczy pod fundament podpory w osi 1 – obiekt WE-16 – wykonano 15 m³.
31. Zbrojenie płyty ustroju nośnego – obiekt W-17P – wykonano 10 T.
32. Zasypka inżynierska podpory w osi P2 – obiekt WE-19 – wykonano 174 m³.
33. Wymiana gruntu w osi podpory P1 – obiekt WD-20 – wykonano 50 m³.
34. Beton wyrównawczy pod fundament podpory w osi P1 – obiekt WD-20 – wykonano 15 m³.
35. Zabezpieczenie wykopu ścianką szczelną w osi podpory P2 – obiekt WD-20 – wykonano 32 mb.
36. Ustawienie muru oporowego przy podporze P1 i P3 wraz z zasypką – obiekt WŁ-5 – wykonano 120 m².
37. Ustawienie muru oporowego przy podporze P1 i P3 wraz z zasypką – obiekt WD-4 – wykonano 30 m².
38. Wykonanie parasola – PZ-5 – wykonano 125 m².
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa
- Układ KD6: montaż osadnika wirowego i separatora – zamontowano (wylot + Os. Wirowy + Separator + St. z zastawką);
- KD6.wyl -KD6.OS – KD6.SEP – KD6Z; DN800mm, L = 3,50 + 3,50 + 4,50mb
- Układ KD7: montaż osadnika wirowego i separatora – zamontowano (Os. Wirowy + Separator);
- KD7.OS – KD7.SEP; DN800mm, L = 4,0 + 4,0mb
- Układ KD8: KD8.3.2 – KD8.3.3 – KD8.3.4mm; DN500mm, L = 45,0 + 44,0mb
- Układ kd50:
- kd50.3 – Wp50.3, DN200mm, L = 12,0mb
- Układy „Wylot – Wpust”
- Wyl252 – Wp252, DN200mm, L = 18,40mb,
- Dostawa Osadnika wirowego i Separatora dla układu KD4
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Przepusty melioracyjne
- przepust melioracyjny PM11-12 – Przyczółki żelbetowe [deskowanie, betonowanie ściany przyczółka wlotu] – kontynuacja prac
2. Zbiorniki
- Zakończono zapuszczanie ścianek szczelnych z tworzyw sztucznych i montaż oczepu przy zbiorniku ZB-1 – pozycja zamknięta
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Kanał technologiczny
- Budowa kanału technologicznego – kontynuacja
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Budowa oświetlenia drogowego
- Budowa oświetlenia drogowego Węzeł Świnoujście – kontynuacja
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Prace w ramach NA
- Udział w Radzie Budowy
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków
4. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót sanitarnych
- Prace nad PW dla DZ9
- Prace nad PW dla DZ10
- Prace w ramach NA
5. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kV; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9
- Realizacja Projektu Wykonawczego 4.3.1 Proj. przyłącze SN i proj. ST.TR. w km 16+200
6. Branża telekomunikacyjna
- Wprowadzanie uwag IK do PW tom 5.2.5
7. Melioracje
- Złożenie uzupełnienia wniosku o pozwolenie wodnoprawne w zakresie DZ9
- W dniu 09.05.2023 r. zostało wydane pozwolenie wodnoprawne w zakresie DZ10
8. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy do zatwierdzonej koncepcji SZR
9. Organizacja ruchu
- Wprowadzanie uwag IK do PSOR