Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+400, km 3+800, km 7+100, km 8+900, km 10+800, km 10+000, km 12+800 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 24 731,68 t.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Wykop
- km 11+900 – 17+028
- km 3+300 – 5+300
Szacunkowa ilość 3 500 m³.
2. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 0+800 – 1+400
- km 3+300 – 5+300
- km 5+300 – 5+800
- km 5+800 – 9+100
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 16 000 m³.
3. Podłoże/GWN
- km 14+600 – 14+800 str. L
Szacunkowa ilość 3 000 m².
4. Podbudowa pomocnicza
- km 14+600 – 15+000 str. L
Szacunkowa ilość 4 800 m².
5. Podbudowa zasadnicza
- km 14+600 – 15+000 str. L
Szacunkowa ilość 4 560 m².
6. Podbudowa z BA AC22P II warstwa
- km 13+370 – 13+470 str. P
- km 13+500 – 14+175 str. L
- km 16+250 – 17+028 str. L
Szacunkowa ilość 15 870 m².
7. Warstwa wiążąca AC16W
- km 12+890 – 13+470 str. P
- km 13+500 – 14+175 str. L
Szacunkowa ilość 11 690 m².
8. Ściek trójkątny
- km 4+600 – 4+960
- km 4+250 – 4+550
- km 16+650 – 17+030 str. L
- km 16+670 – 17+025 str. P
Szacunkowa ilość 1 535 mb.
9. Humusowanie skarp
- km 2+200 – 3+200 str. P
Szacunkowa ilość 3 500 m².
10. Rozbiórka podbudowy
- km 11+990 – 12+540 str. L
Szacunkowa ilość 4 500 m².
BRANŻA MOSTOWA
1. Montaż zbrojenia ścian konstrukcji oporowych – obiekt PPR-1 – wykonano 2 T.
2. Montaż szalunku ścian oporowych – obiekt PPR-1 – wykonano 2 szt.
3. Betonowanie ścian oporowych Szczecin jezdnia prawa, Szczecin jezdnia lewa – obiekt PPR-1 – wykonano 36 m³.
4. Beton ściany E2, B2 – obiekt W-3 – wykonano 128 m³.
5. Zbrojenie ścian E2, B2 – obiekt W-3 – wykonano 20 T.
6. Izolacja cienka – obiekt W-3 – wykonano 108 m².
7. Montaż desek gzymsowych – obiekt WŁ-5 – wykonano 50 mb.
8. Montaż zbrojenia kap na ustroju nośnym – obiekt WŁ-5 – wykonano 4 T.
9. Montaż zbrojenia segment 8,7,6 – obiekt W-9 – wykonano 25 T.
10. Betonowanie UN segment 9 – obiekt W9 – wykonano 300 m³.
11. Beton gzymsów segmenty 13,12,11 – obiekt W-9 – wykonano 4 m³.
12. Betonowanie ławy fundamentowej P4 – obiekt K-12 – wykonano 20 m³.
13. Betonowanie trzonu podpory P3 – obiekt K-12 – wykonano 20 m³.
14. Izolacja cienka – obiekt K-12 – wykonano 34 m².
15. Betonowanie słupa podpory w osi I – NL – obiekt W-13 – wykonano 36 m³.
16. Montaż sprężenia belek TTT, VV nad koleją – obiekt W-13 – wykonano 2 T.
17. Montaż belek prefabrykowanych typu „T” – obiekt W-13 – wykonano 44 szt.
18. Sprężenie splotów UN ETAP IV (doprężenie) – obiekt E-15P – wykonano 2 kabli.
19. Beton ścianki zaplecznej w osi podpory P1 – obiekt E-15P – wykonano 8 m³.
20. Montaż powłoki konstrukcji stalowej – nawa lewa – obiekt WE-16 – wykonano 0,10 kpl.
21. Przygotowanie wnęk pod dylatację – obiekt W-17P – wykonano 1 kpl.
22. Przygotowanie wnęk pod dylatację – obiekt E-18L – wykonano 1 kpl.
23. Izolacja natryskowa w osi podpory P2 – obiekt WE-19 – wykonano 85 m².
24. Zbrojenie korpusu podpory w osi P3 – obiekt WD-20 – wykonano 5 T.
25. Wyburzenie istniejącego obiektu w km 16+600 – wykonano 0,25 kpl.
26. Wykonanie oczepu muru z gruntu zbrojonego – obiekt WŁ-5 – wykonano 10 m³.
27. Zbrojenie filarów podpory 6 – obiekt WD-6 – wykonano 5 T.
28. Zbrojenie przyczółka nr 1 – obiekt WD-6 – wykonano 1 T.
29. Zbrojenie filarów podpory 7 – obiekt WD-6 – wykonano 15 T.
30. Beton filarów podpory 6 – obiekt WD-6 – wykonano 32 m³.
31. Wykonanie ławy fundamentowej muru z gruntu M1 – obiekt W10 – wykonano 7 m³.
32. Ustawienie muru z paneli prefabrykowanych M1, M2, M3 – obiekt W10 – wykonano 30 m².
33. Wykonanie wykopu pod ławę muru z gruntu M5 – obiekt W10 – wykonano 300 m³.
34. Ustawienie muru z paneli prefabrykowanych S-5 – obiekt S-5 – wykonano 100 m².
35. Zasypka muru z gruntu zbrojonego – obiekt S-5 – wykonano 500 m³.
36. Montaż zbrojenia skrzydeł i wlotu przepustu – obiekt PZ-9 – wykonano 300 kg.
37. Beton skrzydeł i wlotu przepustu – obiekt PZ-9 – wykonano 8 m³.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa
- kd28.10 – wp28.10P; DN200mm, L = 14,0mb,
- Układ kd36:
- kd36.6 – 36.6.1 – kd36.6.2 – kd36.6.3; DN315mm, L = 4,50 + 28,0 + 35,50mb,
- kd36.6.2 – wp36.6.1P; DN200mm, L = 14,50mb,
- kd36.6.3 – wp36.6.3; DN200mm, L = 2,50mb,
- kd36.6.2.3a – wp36.6.6; DN200mm, L = 2,50mb,
- kd36.6.2.2a – wp36.6.4; DN200mm, L = 3,0mb,
- Układ kd1:
- kd1.1 – kd1.2; DN315mm, L = 2,20mb,
- kd1.2 – wp1.21; DN200mm, L = 15,0mb,
- Montaż kratek żeliwnych – 4,0szt.
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Drenaż podłużny – km: 2+490 – 3+100; montaż
2. Zbiorniki
- Zbiornik ZB-04 – odhumusowanie i wykop; ok. 50%,
- Zbiornik ZB-07 – zjazd do zbiornika
- Zbiornik ZB-12 – zjazd do zbiornika – 50%
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Oświetlenie
- układanie kabli oraz montaż fundamentów dla budowy oświetlenia i zasilania urządzeń km 1+800 – 2+250
- ul. Ludzi Morza, montaż fundamentów, słupów i opraw w celu uruchomienia oświetlenia
- ul. Ludzi Morza, montaż fundamentów, słupów i opraw w celu uruchomienia oświetlenia, budowa zasilania urządzeń
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do STWiORB
- W dn. 05.10 została wydana decyzja ZRID w zakresie DZ9
- W dn. 09.10 przekazano do Wykonawcy skorygowany PT w zakresie DZ9
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK do PW w zakresie DZ9
- Wprowadzanie uwag IK do PW w zakresie DZ10
- Udział w Radzie Budowy
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do STWiORB
- Udział w Radzie Budowy
3. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót sanitarnych
- Wprowadzanie uwag IK do PT w zakresie DZ10
- Prace w ramach NA
4. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kV; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Wprowadzanie uwag Inżyniera Kontraktu do Projektu Wykonawczego tom 4.3.1
5. Melioracje
- Prace w ramach NA
6. Organizacja ruchu
- Wprowadzanie uwag IK do PSOR