Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+400, km 3+800 km 5+500, km 13+100, km 14+000, km 9+600 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 19 629,35 t.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA+WĘZŁY
1. Wykopy
- km 1+400 – 2+000
- km 2+000 – 3+300
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 6600 m³.
2. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 3+300 – 5+300
- km 5+300 – 5+800
- km 5+800 – 9+100
- km 9+400 – 11+600
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 12700 m³.
3. Wymiana gruntu
- DZ10
Szacunkowa ilość 2200 m³.
4. Podbudowa AC22P
- Rondo + ul. Ludzi Morza
Szacunkowa ilość 750 m².
5. Podbudowa AC22P
- Łącznik Południowy
Szacunkowa ilość 2300 m².
6. Podbudowa AC22P
- DZ2, DZ3
Szacunkowa ilość 3100 m².
7. Warstwa wiążąca AC16W
- Rondo + ul. Ludzi Morza
Szacunkowa ilość 1000 m².
8. Warstwa wiążąca AC16W
- DZ2, DZ3
Szacunkowa ilość 3000 m².
9. Warstwa wiążąca AC16W
- bypass między Ludzi Morza a DZ2 – AC22P
Szacunkowa ilość 2100 m².
BRANŻA MOSTOWA
1. Wykopy pod fundamenty P1 i P2 c.d. – obiekt W-3 – wykonano 300 m³.
2. Zasypka konstrukcyjna P2 – obiekt W2 – wykonano 250 m³.
3. Betonowanie gzymsów – obiekt PPR-7 – wykonano 8 m³.
4. Montaż szalunku gzymsów wlotu i wylotu – obiekt PPR-7 – wykonano 0,20 szt.
5. Zbrojenie podpór P2 (oczepy 6, 7, 8, 13) – obiekt W-9 – wykonano 7 T.
6. Zbrojenie ustroju nośnego jezdnia prawa – obiekt W10 – wykonano 45 T.
7. Betonowanie ciosów podpór L1, L2, L3 – obiekt W10 – wykonano 4 m³.
8. Przygotowanie podłoża pod ustrój nośny jezdnia lewa JL – obiekt W10 – wykonano 800 m².
9. Montaż osłonek kabli sprężających Jezdnia Prawa – obiekt W10 – wykonano 650 mb.
10. Wykop i rozkucie kolum DSM podpory L-NL – obiekt W-13 – wykonano 22 m³.
11. Wykop pod fundament podpory w osi C-NL – obiekt W-13 – wykonano 120 m³.
12. Wykop pod fundament podpory w osi D-NL – obiekt W-13 – wykonano 50 m³.
13. Zbrojenie i deskowanie korpusu podpory w osi A-NL – obiekt W-13 – wykonano 25 T.
14. Beton korpusu podpory A-NL – obiekt W-13 – wykonano 250 m³.
15. Beton filara podpory w osi K – NP i L-NP – obiekt W-13 – wykonano 40 m³.
16. Deskowanie UN – ETAP I – obiekt E-15P – wykonano 0,20 kpl.
17. Zbrojenie UN – ETAP I – obiekt E-15P – wykonano 15 T.
18. Montaż powłoki konstrukcji stalowej VIACON 1 kpl – obiekt WE-16 – wykonano 0,50 kpl.
19. Zbrojenie płyty ustroju nośnego – obiekt W-17P – wykonano 10 T.
20. Zasypka inżynierska podpór w osi P1 i P3 – obiekt W-17P – wykonano 50 m³.
21. Zbrojenie ustroju płyty ustroju nośnego – obiekt E-18L – wykonano 15 T.
22. Zasypka inżynierska podpór w osi P1 i P3 – obiekt E-18L – wykonano 100 m³.
23. Ustawienie muru oporowego przy podporze P1 i P3 – obiekt WŁ-5 – wykonano 30 m².
24. Ustawienie muru oporowego przy podporze P1 i P3 – obiekt WD-4 – wykonano 30 m².
25. Szalowanie – skrzydła obiektu – obiekt PZ-5 – wykonano 1 kpl.
26. Beton – fundament podpory P3 – obiekt WŁ-14 – wykonano 125 m³.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa, przykanaliki
- Układ KD11: dostawa separatora i montaż kompletu SEP +OS – przełożone na dzień 18.04.2023 r.
- Układ kd49
- kd49.3 w kierunku kd49.2; DN630mm, L = 36,0mb,
- Układ kd50:
- kd50.3 – kd50.2; DN630mm, L = 56,0mb
- Układ kd52:
- kd52.10 – kd52.11 – kd52.12; DN315mm, 68mb
- Układ KD12:
- KD12.2 – KD12.3; DN1000mm, L = 7,50 + Montaż studni KD12.3 [wpadowa wraz z dwoma osadnikami poziomymi]
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Przepusty melioracyjne
- przepust melioracyjny PM3 – Przyczółki żelbetowe [betonowanie dla ściany wlotowej przyczółka, deskowanie, betonowanie ściany wylotu przyczółka] – zabetonowano ścianę Wlotu przyczółka PM3
2. Przepusty melioracyjne
- Przygotowania do prac przy przyczółkach dla przepustu PM11 i PM12 – przełożone na tydzień Nr 16
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Kanał technologiczny
- Budowa kanału technologicznego – kontynuacja prac
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Prace w ramach NA
- W dn. 12.04.2023 r. otrzymano odstępstwo od przepisów kolejowych w zakresie DZ10
- Wprowadzanie uwag IK do PAB DZ10
- Prace nad PAB dla DZ9
- Udział w Radzie Budowy
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Udział w Radzie Budowy
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków
4. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót sanitarnych
- Analiza uwag otrzymanych do PAB w zakresie DZ10
- Prace nad PW dla DZ9
- Prace nad PW dla DZ10
- Narady koordynacyjne
- Prace w ramach NA
5. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kV; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9
- Realizacja Projektu Wykonawczego 4.3.1 Proj. przyłącze SN i proj. ST.TR. w km 16+200
6. Branża telekomunikacyjna
- Wprowadzanie uwag IK do PW tom 5.2.5
7. Melioracje
- Oczekiwanie na wydanie pozwolenia wodnoprawnego w zakresie DZ9
- Oczekiwanie na wydanie pozwolenia wodnoprawnego w zakresie DZ10
8. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy do zatwierdzonej koncepcji SZR
9. Organizacja ruchu
- Wprowadzanie uwag IK do PSOR