Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+400, km 3+800, km 7+100, km 8+900, km 10+800, km 10+000, km 12+800 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 26 988,60 t.
3. Magazyn 0+300, 3+800, 12+500, 13+500 – kruszywo frakcji 0-31,5 – szacunkowa ilość 78 580 t.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Wykop
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 900 m³.
2. Nasypy
- km 0+800 – 1+400
- km 3+300 – 5+300
- km 5+300 – 5+800
- km 5+800 – 9+100
Szacunkowa ilość 13 000 m³.
3. Wymiana gruntu
- km 5+800 – 9+100
Szacunkowa ilość 2300 m³.
4. Podbudowa pomocnicza
- km 1+250 – 1+900 str. P
Szacunkowa ilość 2000 m².
5. Podbudowa z betonu asfaltowego AC 22 P
- km 14+642 – 14+920 str. P
Szacunkowa ilość 2878 m².
6. Podbudowa z betonu asfaltowego AC 22 P
- km 15+175 – 15+843 str. L
Szacunkowa ilość 6810 m².
7. Warstwa wiążąca AC16W
- km 15+180 – 15+820 str. L
Szacunkowa ilość 6572 m².
8. Zarurowania rowu – ZR23 DZ6a – szacunkowa ilość 1 kpl.
9. Zarurowania rowu – ZR24 DZ6a – szacunkowa ilość 1 kpl.
BRANŻA MOSTOWA
1. Beton ław fundamentowych 2 szt. – obiekt W3 – wykonano 112 m³.
2. Zbrojenie ław fundamentowych – obiekt W3 – wykonano 15 T.
3. Zbrojenie ław fundamentowych P9 i P8 – obiekt WD-6 – wykonano 11 T.
4. Wykonanie górnego drenażu P1, P2 – obiekt PPR-7 – wykonano 70 mb.
5. Ułożenie betonu podkładowego pod płyty przejściowe P2 – obiekt W8 – wykonano 30 m³.
6. Ułożenie krawężnika JL – obiekt W-8 – wykonano 36 mb.
7. Montaż desek gzymsowych – obiekt W-8 – wykonano 30 mb.
8. Montaż zbrojenia płyt przejściowych – obiekt W8 – wykonano 5 T.
9. Ułożenie papy pod kapami – obiekt W8 – wykonano 27 m².
10. Montaż belek segment 10 – obiekt W9 – wykonano 11 szt.
11. Zasypanie ław fundamentowych P3 – obiekt W9 – wykonano 550 m³.
12. Montaż zbrojenia segment 13 – obiekt W9 – wykonano 5 T.
13. Wykonanie drogi technologicznej dla dowozu belek – obiekt W9 – wykonano 400 mb.
14. Wykonanie ścianki zaplecznej L4 – obiekt W10 – wykonano 18 m³.
15. Demontaż nasypu – podparcie UN – obiekt W10 – wykonano 250 m³.
16. Zasypka podpory L1 – obiekt W10 – wykonano 220 m³.
17. Ułożenie krawężnika – obiekt W10 – wykonano 100 mb.
18. Wykop fundamentowy w osi podpory F-NL – obiekt W-13 – wykonano 75 m³.
19. Wymiana gruntu w poziomie posadowienia F-NL – obiekt W-13 – wykonano 38 m³.
20. Beton rygla podpory w osi J-NP – obiekt W-13 – wykonano 32 m³.
21. Beton rygla podpory w osi C-NL – obiekt W-13 – wykonano 32 m³.
22. Beton płyty ustroju nośnego ETAP II – obiekt W-13 – wykonano 750 m³.
23. Beton podpory w osi H-NP – obiekt W-13 – wykonano 24 m³.
24. Beton podpory w osi J-NP – obiekt W-13 – wykonano 24 m³.
25. Budowa podparcia i deskowania płyty ustroju nośnego ETAP III, ETAP IV – obiekt E-15P – wykonano 0,20 kpl.
26. Zbrojenie płyty ustroju nośnego ETAP II – obiekt E-15P – wykonano 15 T.
27. Izolacja cienka ściany podpory w osi P1 – obiekt WE-16 – wykonano 250 m².
28. Montaż krawężnika i deski gzymsowej – obiekt W-17P – wykonano 35 mb.
29. Beton płyty przejściowej w osi podpory P3 – obiekt E-18L – wykonano 9 m³.
30. Montaż zbrojenia kap – obiekt E-18L – wykonano 2 T.
31. Demontaż grodzic stalowych przy podporze P1 – obiekt WE-19 – wykonano 17 mb.
32. Beton korpusu przyczółka w osi podpory P1 – obiekt WD-20 – wykonano 120 m³.
33. Wykonanie muru z gruntu zbrojonego z zasypką W9 – obiekt W9 – wykonano 90 m².
34. Wykonanie muru z gruntu zbrojonego z zasypką S5 – obiekt S5 – wykonano 145 m².
35. Zbrojenie podpory P1 – obiekt WŁ14 – wykonano 2 T.
36. Wykonanie wykopu pod ławę fundamentową – obiekt PCZ1 – wykonano 200 m³.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa
- Przykanaliki + wpusty uliczne przy kanałach:
- Układ kd23:
- podłączenie obiektu W-08 z kanalizacją deszczową; W-08 – kd23.8.1; DN200mm, L = 11,50mb,
- podłączenie obiektu W-08 z kanalizacją deszczową; W-08 – kd23.9; DN200mm, L = 11,50mb,
- Układ kd55:
- kd55.5.2 – kd55.5.3; DN315mm, L = 15,0mb,
- kd55.5.2 – Wp55.5.2; DN200mm, L = 6,50mb,
- kd55.5.3 – Wp55.5.3; DN200mm, L = 2,50mb,
- kd55.5.7’ – Wp55.7’ ; DN200mm, L = 7,0mb,
- Układ kd52:
- kd52.7 – Wp52.7; DN200mm, L = 2,50mb,
- Układ KD8:
- montaż wpustów [bez przykanalików] przy murze oporowym:
- wp8.3.4P, wp8.3.3P, wp6.3.2P, wp8.3.1P, wp8.5P,
- Układy: „Wylot – Wpust”:
- Wyl92 – Wp92; DN200mm, L = 3,60mb,
- Wyl93 – Wp93; DN200mm, L = 3,50mb,
- Wyl94 – Wp94; DN200mm, L = 12,0mb,
- Wyl95 – Wp95; DN200mm, L = 3,60mb
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Rowy melioracyjne – rów nr 5; wykopy i profilowanie kształtu rowu od 0+620 do 0+682 – kontynuacja prac
2. Drenaż przy zbiorniku ZB-2:
- Wyl.DR2 – S8a – S8; DN125mm, L = 4,70 + 10,0mb
- Przelew awaryjny dla zbiornika ZB-2: PA2.2 – Sp2 – PA2.1; DN500mm, L = 2,27 + 2,57mb
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Kanał technologiczny – budowa kanału technologicznego km 2+060 – 2+450
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. SN3 – ułożenie kabla, przepięcie, zasypanie km 0+600 – 0+700
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Oczekiwanie na zmianę decyzji ZRID w zakresie dojazdu do ZB5
- Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID w zakresie DZ9
- Opracowywanie Projektu Technicznego w zakresie DZ10
- Prace w ramach NA
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków
4. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót sanitarnych
- Prace nad PW dla DZ9
- Prace nad PW dla DZ10
- Prace w ramach NA
5. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kV; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Realizacja Projektu Wykonawczego 4.3.1 Proj. przyłącze SN i proj. ST.TR. w km 16+200
6. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy do zatwierdzonej koncepcji SZR
9. Organizacja ruchu
- Przekazanie PSOR do akceptacji