Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+400, km 3+800, km 7+100, km 8+900, km 10+800, km 10+000, km 12+800 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 30 717,34 t.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Wykop
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 3 000 m³.
2. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 0+800 – 1+400
- km 5+300 – 5+800
- km 5+800 – 9+100
Szacunkowa ilość 16 000 m³.
3. Wymiana gruntu
- km 10+810 – 11+130
Szacunkowa ilość 3 000 m³.
4. Podłoże/GWN
- DZ km 0+700 – 0+900
- km 13+500 – 14+180 str. L
Szacunkowa ilość 5 200 m².
5. Podbudowa pomocnicza
- WŁ W1 km 0+000 – 0+200
- WŁ W4 km 0+000 – 0+200
- km 13+500 – 14+180 str. L,P
Szacunkowa ilość 18 360 m².
6. Podbudowa zasadnicza
- km 4+240 – 4+580 str. P
- km 4+240 – 4+580 str. L
Szacunkowa ilość 9 400 m².
7. Podbudowa z BA AC22P
- km 1+600 – 2+090 str. L
- km 1+300 – 1+700 str. P
- bypass Pd km 0+000 – 0+110
Szacunkowa ilość 9 740 m².
8. Warstwa wiążąca AC16W
- km 1+600 – 2+090 str. L
- km 1+100 – 1+900 str. P
- bypass Pd km 0+000 – 0+110
Szacunkowa ilość 13 540 m².
9. Ściek trójkątny
- km 1+100 – 1+500
Szacunkowa ilość 400 mb.
BRANŻA MOSTOWA
1. Montaż prefabrykatów – obiekt PPR-1 – wykonano 30 szt.
2. Beton ściany H2 – obiekt W-3 – wykonano 64 m³.
3. Zbrojenie ścian H2, F2 – obiekt W-3 – wykonano 6 T.
4. Częściowe zasypanie ściany F1, H1 – obiekt W-3 – wykonano 150 m³.
5. Izolacja cienka ścian – obiekt W-3 – wykonano 50 m².
6. Montaż krawężnika – obiekt WŁ-5 – wykonano 15 mb.
7. Beton ławy podpora P1 – obiekt WD-6 – wykonano 100 m³.
8. Beton ławy podpora P6 – obiekt WD-6 – wykonano 100 m³.
9. Montaż zbrojenia prefabrykatów podpora P6, P7 – obiekt WD-6 – wykonano 23 T.
10. Montaż krawężnika na dojazdach – obiekt W-8 – wykonano 56 m².
11. Beton kap na dojeździe – strona Szczecin – obiekt W-8 – wykonano 12 m³.
12. Zasypki – podpora P1 – obiekt W-8 – wykonano 250 m³.
13. Montaż zbrojenia segment 8, 9, 10 – obiekt W-9 – wykonano 25 T.
14. Dowóz belek T i montaż seg.7 typ 2.2(PD) – obiekt W-9 – wykonano 10 szt.
15. Montaż zbrojenia P5, P3 – obiekt K-12 – wykonano 4 T.
16. Beton ciosów podłożyskowych podpór C, D, E, F – NL; C, D – NP – obiekt W-13 – wykonano 3 m³.
17. Betonowanie rygla w osi E – NL – obiekt W-13 – wykonano 36 m³.
18. Prefabrykacja koszy zbrojenia rygli TTT, W nad koleją – obiekt W-13 – wykonano 6 T.
19. Zbrojenie poprzecznicy podporowej w osi M-NP – obiekt W-13 – wykonano 3 T.
20. Beton poprzecznicy podporowej w osi M-NL – obiekt W-13 – wykonano 9 m³.
21. Sprężenie UN ETAP III, ETAP IV – obiekt E-15P – wykonano 12 kabli.
22. Zbrojenie ustroju nośnego ETAP IV – obiekt E-15P – wykonano 30 T.
23. Deskowanie ścianki zaplecznej w osi podpory P1 – obiekt E-15P – wykonano 0,50 T.
24. Beton płyty przejściowej w osi P1 – obiekt W-17P – wykonano 19 m³.
25. Zbrojenie i deskowanie wieńca żelbetowego – obiekt WE-19 – wykonano 0,20 T.
26. Wykonanie wykopu pod fundament podpory w osi P3 – obiekt WD-20 – wykonano 180 m³.
27. Beton wyrównawczy pod fundament podpory w osi P3 – obiekt WD-20 – wykonano 6 m³.
28. Zbrojenie oczepu muru M3 i M4 – obiekt WD-4 – wykonano 100 kg.
29. Zbrojenie oczepu muru M3 i M4 – obiekt WŁ-5 – wykonano 100 kg.
30. Ustawienie muru wraz z zasypką M2 i M3 – obiekt W-10 – wykonano 25 m².
31. Beton poprzecznicy na podporze P3 – obiekt WŁ-14 – wykonano 6 m³.
32. Zasypka obiektu pod skrzydła – obiekt PCZ-01 – wykonano 120 m³.
33. Wykonanie w-wy wyrównawczej pod ławę fundamentową – obiekt PZ-9 – wykonano 6 m³.
34. Wykonanie ławy fundamentowej pod mur z gruntu zbrojonego – obiekt WE-19 – wykonano 5 m³.
35. Wykonanie ławy fundamentowej pod mur z gruntu zbrojonego – obiekt WE-19 – wykonano 5 m³.
36. Ustawienie muru wraz z zasypką M1 i M2 – obiekt WE-19 – wykonano 30 m³.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa
- Układ kd36:
- kd36.5 – kd36.7 – kd36.8 – kd36.9 – kd36.10; DN630mm, L = 33,0 + 17,50 + 23,50 + 34,50mb,
- Układ kd52:
- kd52.3 – kd52.4 – kd52.5 – kd52.6 – kd52.7; DN400mm, L = 41,50 +38,0 + 12,50 + 28,0mb,
- kd52.3 – Wp52.3; DN200mm, L = 3,0mb,
- kd52.4 – Wp52.4; DN200mm, L = 2,50mb,
- kd52.5 – Wp52.5; DN200mm, L = 3,50mb,
- kd52.6 – Wp52.6a; DN200mm, L = 2,50mb,
- kd52.6a – Wp52.6b; DN200mm, L = 0,50mb,
- Układ kd49:
- kd49.3 – kd49.4; DN630mm, L = 3,0mb,
- Układ kd55:
- kd55.6a – kd55.6, DN315mm, L = 12,50mb,
- Układy „Wylot – Wpust”:
- Wyl280A – Wp280A; DN200mm, L = 2,80mb
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Zbiornik ZB-01
- wykop i formowanie skarp,
- przelew awaryjny ZB-01; PA1.1 – Sp1 – PA1.2; DN500mm, L = 5,80 + 3,20mb,
- montaż geokraty na geowłókninie filtracyjnej na skarpach – 80%
- montaż geowłókniny infiltracyjnej na dnie, humusowanie
- 70% – zakończenie prac, pozostałe po rozbiórce tymczasowego bypass-u drogowego
2. Rów RA – Przyczółek wlotu przepustu PM11-12:
- zabetonowanie ściany wlotu
3. Drenaż podłużny
- km: 2+500 – 2+800; wykop + montaż drenażu
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Oświetlenie
- Prace naprawcze oświetlenia drogowego DK3 W. Międzyzdroje
- Prace naprawcze oświetlenie drogowe rejon WD2
- Budowa oświetlenia tymczasowego PPR7
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do STWiORB
- Opracowywanie Projektu Technicznego w zakresie DZ9
- Oczekiwanie na decyzję ZRID w zakresie DZ9
- Przekazanie do Wykonawcy przedmiarów w zakresie DZ10 i DZ9
- Prace w ramach NA
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do STWiORB
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
3. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót sanitarnych
- Wprowadzanie uwag IK do PT DZ10
- Prace w ramach NA
4. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kV; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Wprowadzanie uwag Inżyniera Kontraktu do Projektu Wykonawczego tom 4.3.1
5. Melioracje
- Prace w ramach NA
6. Organizacja ruchu
- Wprowadzanie uwag IK do PSOR