Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Prace przygotowawcze związane z tyczeniem
- Tyczenie osnowy realizacyjnej + stabilizacja + pomiar
3. Magazyn w km 3+800
- Magazynowanie materiałów nasypowych
Szacunkowa ilość 12 449,62 t.
4. Bunkry km 1+450 – 2+000 – Kruszenie materiału z rozbiórki.
5. Przejazd kat. F przy obiekcie W13 – układanie płyt drogowych na dojeździe do przejazdu od strony S3, dokonanie odbioru technicznego
6. Przejazd kat. F – droga z płyt – montaż rogatek, montaż oznakowania pionowego drogowego oraz wskaźników kolejowych
7. Przejazd kat. F – Rondo Łunowo – montaż krawężników kolejowych KK97, montaż płyt CBP (skrajnych oraz wewnętrznych), układanie płyt drogowych w międzytorzu wraz z wykonaniem podbudowy
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY
1. Nasypy
- km 0+800 – 1+400
Szacunkowa ilość 500 m³.
2. Przepust PD43/PD44
- TG km 3+975
Szacunkowa ilość 0,20 kpl.
3. Przepust PD53/PD54
- DZ6a km 0+139
Szacunkowa ilość 0,20 kpl.
4. Przepust PD57/PD58
- WŁ Ł4 km 0+147
Szacunkowa ilość 0,20 kpl.
5. Przepust PD61/PD62
- WŁ Ł3 km 0+144
Szacunkowa ilość 0,20 kpl.
6. Przepust PD65/PD66
- TG km 4+863,35 – wykonany
Szacunkowa ilość 0,20 kpl.
7. Przepust PD67/PD68
- TG km 5+522,01 – wykonany
Szacunkowa ilość 0,40 kpl.
8. PDs16
- km 16+659
Szacunkowa ilość 0,20 kpl.
BRANŻA MOSTOWA
1. Zbrojenie ustroju nośnego – obiekt WD-4 – szacunkowa ilość 15 T.
2. Betonowanie ustroju nośnego – obiekt WD-4 – szacunkowa ilość 190 m³.
3. Montaż belek typ T-24 – obiekt WŁ-5 – szacunkowa ilość 38 szt.
4. Zasypka konstrukcyjna przyczółków – obiekt WŁ-5 – szacunkowa ilość 100 m³.
5. Zbrojenie ustroju nośnego – obiekt WŁ-5 – szacunkowa ilość 2 T.
6. Zasypka konstrukcyjna – obiekt PPR7 – szacunkowa ilość 315 m³.
7. Montaż belek typ T-18 – obiekt W-8 – szacunkowa ilość 24 szt.
8. Betonowanie słupów podpora P2 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 120 m³.
9. Zbrojenie podpór P2 i P3 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 12 T.
10. Betonowanie oczepu P1 segment 10 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 22 m³.
11. Betonowanie ścian podpory P3 – obiekt W-9 – szacunkowa ilość 200 m³.
12. Zbrojenie ław fundamentowych P4 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 20 T.
13. Betonowanie fundamentu P4 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 120 m³.
14. Betonowanie skrzydła L1 – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 80 m³.
15. Demontaż ścianek szczelnych zabezpieczających wykop podpór P2, L2 wraz z demontażem kleszczy – obiekt W-10 – szacunkowa ilość 100 m².
15. Warstwa z betonu wyrównawczego Podpora N – NL – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 25 m².
16. Zbrojenia fundamentu podpory N – NL – obiekt W-13 – szacunkowa ilość 25 T.
17. Rozbiórka istniejącej konstrukcji wiaduktu – obiekt WŁ-14 – szacunkowa ilość 0,10 kpl.
18. Beton filaru podpory P7 (wewnętrzny i zewnętrzny) – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 36 m³.
19. Beton korpusu podpory P8 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 131 m³.
20. Beton fundamentów tymczasowych w osiach 2 i 3 – obiekt E-15P – szacunkowa ilość 45 m³.
21. Korpus podpory P1 – obiekt W-17P – szacunkowa ilość 125 m³.
22. Beton skrzydła podpory P1 – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 45 m³.
23. Deskowanie podpory P3 – obiekt E-18L – szacunkowa ilość 0,50 kpl.
24. Beton słupów podpory P2 – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 5 m³.
25. Beton podpory P3 1 segment – obiekt WE-19 – szacunkowa ilość 49 m³.
26. Beton oczepu muru oporowego S7 – szacunkowa ilość 10 m³.
27. Beton wlot/wylot przepustu – obiekt PZ-8 – szacunkowa ilość 5 m³.
28. Wykop pod przepust PZ-2 Etap I – szacunkowa ilość 60 m³.
29. Wykonanie ławy z kruszywa – obiekt PZ-2 – szacunkowa ilość 36 m³.
30. Montaż części przelotowej przepustu PZ-2 Etap I – szacunkowa ilość 18 mb.
31. Wykop pod przepust PZ-3 Etap I – szacunkowa ilość 30 m³.
32. Wykonanie ławy z kruszywa – obiekt PZ-3 – szacunkowa ilość 36 m³.
33. Montaż części przelotowej przepustu PZ-3 Etap I – szacunkowa ilość 18 mb.
34. Wykop pod przepust PZ-4 Etap I – szacunkowa ilość 30 m³.
35. Wykop pod przepust PZ-5 Etap I – szacunkowa ilość 15 m³.
36. Wykop pod przepust PZ-6 Etap I – szacunkowa ilość 20 m³.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa, przykanaliki
- Układy Wylot – Wpust, w km: 12+700 – 17+700 – układy Wylot – Wpust:
- Wyl252B – Wp252B; L = 4,70mb,
- Wyl252C – Wp252C; L = 20,0mb,
- Wyl253 – Wp253; L = 2,40mb.
- Układy kd:
- kd47.14 – kd47.15, DN315mm; L = 80,50mb
2. Wodociągi
- Wodociąg W3 – przepięcie w istniejącą sieć. Odbiory ze ZWiK Świnoujście
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
- Prace przygotowawcze do przełączeń kolizji teletechnicznych
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Przebudowa kolizji energetycznych – przebudowa kolizji elektroenergetycznych wysokiego napięcia – porządkowanie prac, odbiór materiałów przez gestora sieci po demontażu
2. Przebudowa kolizji energetycznych nn2 enea – zasypanie wraz z zagęszczeniem
3. Przebudowa kolizji energetycznych nn7 obca – zasypanie wraz z zagęszczeniem
4. Przebudowa kolizji energetycznych nn8 obca – zasypanie wraz z zagęszczeniem
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Przekazanie PW Tom 1.1 i 1.2 rew. 04 z wprowadzonymi uwagami IK
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Opracowywanie PAB branży drogowej dla DZ10 i DZ9
- Przygotowywanie wniosków o opinie do ZRID dla DZ9
- Udział w Radzie Budowy
- Wystąpienie z wnioskami o opinie do odstępstwa od przepisów kolejowych w zakresie DZ10
2. Branża mostowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Korekta projektu Konstrukcji oporowych cz. 3 wg uwag Wykonawcy
- Prace w ramach NA
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków – udział w spotkaniu z Zamawiającym
4. Ochrona środowiska
- Oczekiwanie na zwrot przez RDOŚ prawomocnej DŚU dla DZ9 – monit telefoniczny
- Otrzymano stanowisko UM Międzyzdroje o braku konieczności przeprowadzenia ponownej oceny oddziaływania na środowisko w zakresie DZ10
5. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Narady koordynacyjne
- Prace w ramach NA
- Otrzymano uzgodnienie projektu zamiennego konstrukcyjnego dla zabezpieczeń sieci gazowej w lokalizacji Z1, Z4, Z7
- Przekazanie danych wsadowych do OWP dla DZ
6. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kv; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9 i DZ10
- Oczekiwanie na podpisanie umowy dzierżawy pomiędzy Zamawiającym a Lasami Państwowymi w celu uzyskania zezwolenia na dysponowanie nieruchomością dla linii kablowej przyłącza SN
- Przygotowanie projektu Robót Niewymagających Pozwolenia na Budowę – proj. przyłącza SN i proj. ST.TR. w km 16+200
- Realizacja Projektu Wykonawczego 4.3.1 Proj. przyłącze SN i proj. ST. TR. w km 16+200
7. Branża telekomunikacyjna
- Oczekiwanie na uzgodnienie Tomu 5.2.5 przez PKP PLK
- Przekazanie tomu 5.1.2 z wprowadzonymi uwagami IK
8. Melioracje
- Oczekiwanie na wydanie wypisów z rejestrów gruntów do operatu wodnoprawnego dla DZ9
- Wprowadzanie uwag IK do operatu wodnoprawnego dla DZ9
- Oczekiwanie na wydanie pozwolenia wodnoprawnego w zakresie DZ10
9. Geotechnika
- Oczekiwanie na zatwierdzenie STWiORB
- Oczekiwanie na zatwierdzenie Przedmiaru robót
10. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy do zatwierdzonej koncepcji SZR.
- Na skutek optymalizacji rozwiązań projektowych i lokalizacji węzła Dargobądz przez Wykonawcę odc. 2 S3 w km 16+900 na odcinku 1 S3 wypada tablica zmiennej treści, która jest elementem KSZR odc. 2 – oczekiwanie na ostateczne ustalenia Wykonawcy z IK
11. Organizacja ruchu
- Oczekiwanie na zatwierdzenie PSOR przez IK