wtorek 04/05/2021

Postęp prac za okres od 26.04.2021 r. do 30.04.2021 r.

1.Branża drogowa

  • Opracowanie geometrii jezdni drogi ekspresowej S3
  • Opracowanie geometrii dróg dojazdowych
  • Opracowanie geometrii dróg poprzecznych
  • Opracowanie geometrii Węzła Świnoujście, LNG, Łunowo, Międzyzdroje
  • Modelowanie ww. elementów drogi
  • Opracowanie geometrii rowów (niwelety)
  • Opracowywanie przekrojów normalnych
  • Opracowanie przekrojów podłużnych
  • Koordynacja styków z sąsiednimi odcinkami/inwestycjami
  • Przygotowywanie wniosku o uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych
  • Opracowanie rysunku linii rozgraniczających
  • Opracowanie linii tymczasowego zajęcia
  • Przygotowywanie materiałów do audytu BRD
  • Inne prace/opracowywania w zakresie br. drogowej

2. Branża mostowa

  • Korekty PAB po uwagach IK
  • Udział w Radzie Technicznej
  • Przygotowanie stanowiska do uwag WPN do projektów obiektów
  • Ustalanie rozwiązań dla projektów dla W-10 (E-1A) i PPR-11 (PPR-5) w świetle uzgodnień z Miastem Świnoujście przebiegu CPR
  • Analiza projektów pod kątem kolizji z infrastrukturą projektowaną w ramach inwestycji realizowanej przez Torpol na podstawie dotychczas otrzymanych materiałów *

3. Branża geodezyjna

  • Kontaktowanie się z PODGiK i KODGiK ws. wyników pomiarów i aktualizacji baz
  • Opracowanie nowych projektów podziałów działek, po uwzględnieniu nowego przebiegu linii rozgraniczającej
  • Przygotowanie protokołów przyjęcia granic i szkiców stanowiących załączniki do operatu
  • Czynności terenowe w związku z wznowieniem punktów granicznych i przyjęciem granic nieruchomości do podziału, spotkania z zawiadomionymi stronami w celu podpisania protokołów  z czynności wznowienia punktów granicznych i przyjęcia granic do podziału
  • Opracowanie pomiarów, uzupełnianie baz danych w poszerzeniach zakresu

4. Ochrona środowiska

  • Prowadzono prace związane z inwentaryzacją przyrodniczą
  • Weryfikacja rozwiązań projektowych pod względem wymagań ochrony środowiska.
  • Analiza funkcjonalności przejść dla zwierząt
  • Prace nad projektem nasadzeń zieleni
  • Prace nad planem wyrębu
  • Prace nad raportem ponownej oceny oddziaływania na środowisko
  • Analiza uwag otrzymanych z Wolińskiego Parku Narodowego
  • Wprowadzenie uwag GDDKIA i IK do KIP dla DZ10 i przekazanie poprawionej dokumentacji
  • Wprowadzenie uwag IK do KIP dla DZ9 i przekazanie poprawionej dokumentacji

5. Branża sanitarna

  • Wysłano pismo do ZMPSiS w zakresie uzgodnienia przejścia siecią wodociągową pod bocznicą kolejową w rejonie ul. Ludzi Morza,
  • Wysłano pismo do GAZSYSTEM w sprawie zmiany warunków technicznych w zakresie zabezpieczenia istniejącej sieci gazowej DN800 (zamiast rury osłonowej – konstrukcja odciążająca)
  • Kontakt ze ZWIK Świnoujście w sprawie istniejącej sieci DN150,
    w celu wyjaśnienia własności,
  • Kontakt z Torpol w sprawie istn. sieci PKP pod proj. wiaduktem – brak informacji w sprawie, które sieci czynne, a które nie,
  • Przygotowanie projektu budowlanego kanalizacji deszczowej do przekazania.
  • Narada koordynacyjna w sprawie uwag WPN

6. Branża elektroenergetyczna

  • Zmiany w sieci trakcyjnej
  • Opisywanie kolizji ENEA
  • Koordynacja styków z inwestycjami UM Świnoujście

7. Branża telekomunikacyjna

  • Finalna koordynacja wielobranżowa przebudów TEL i KT do uzgodnień z operatorami
  • Analiza korespondencji otrzymanej z RZI i WSZW
  • Koordynacja w oparciu o stanowisko WPN

8. Geologia

  • Pozyskiwanie zgód na wejście w teren w celu wykonania wierceń i sondowań (cd)
  • Prace terenowe (wiercenia i sondowania)

9. Melioracje

  • Kontynuacja nad rozwiązaniami przebudowy rowów w zakresie współpracy z układem odwodnieniowym.
  • Praca nad projektem budowlanym
  • Praca nad operatem wodnoprawnym

10. Geotechnika

  • Analiza konieczności rozbiórki istniejącego nasypu budowlanego przed estakadą E-3P
  • Omówienia zakresu zmian i wydanie wytycznych dla pochyleń w km 4+900 – 5+000; 5+075 – 5+125; 15+150 – 15+300

11. System Zarządzania Ruchem

  • KSZR – rewizja 0

12. Organizacja Ruchu

  • Aktualizacja elementów stałej organizacji ruchu do zmieniającej się sytuacji drogowej