Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+400, km 3+800, km 7+100, km 8+900, km 10+800, km 10+000, km 12+800 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 51 907,76 t.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA+WĘZŁY
1. Wykop
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 2 400 m³.
2. Nasypy
- km 0+800 – 1+400
- km 3+300 – 5+300
- km 5+800 – 9+100
- km 9+400 – 11+900
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 20 000 m³.
3. Podłoże/GWN
- km 1+100 – 1+200 str. L
Szacunkowa ilość 1 500 m².
4. Podbudowa zasadnicza
- km 12+050 – 12+500 str. P
Szacunkowa ilość 5 400 m².
5. Wymiana gruntu
- km 5+800 – 9+100
Szacunkowa ilość 2 500 m³.
6. Ściek trójkątny
- km 15+190 – 15+325, km 15+440 – 15+565
Szacunkowa ilość 260 mb.
BRANŻA MOSTOWA
1. Wykonanie betonu podkładowego P1 i P2 – obiekt W3 – wykonano 80 m³.
2. Beton ław fundamentowych A1, B3 – obiekt W3 – wykonano 112 m³.
3. Zbrojenie ław fundamentowych – obiekt W3 – wykonano 30 T.
4. Zbrojenie ław fundamentowych P9 i P8 – obiekt WD-6 – wykonano 8 T.
5. Zasypka konstrukcyjna P1, P2 – obiekt PPR-7 – wykonano 75 m³.
6. Zasyp przyczółka P2 i P1 – obiekt W8 – wykonano 200 m³.
7. Montaż belek segment 12 i 11 – obiekt W9 – wykonano 18 szt.
8. Zasypanie ław fundamentowych P2 – obiekt W9 – wykonano 250 m³.
9. Beton ławy P2 – obiekt K12 – wykonano 20 m³.
10. Beton korpusu P1 – obiekt K12 – wykonano 15 m³.
11. Beton rygla w osi K-NP – obiekt W-13 – wykonano 12 m³.
12. Beton ścianki zaplecznej w osi N-NL – obiekt W-13 – wykonano 25 m³.
13. Beton rygla podpory w osi C-NP – obiekt W-13 – wykonano 32 m³.
14. Wykop oraz rozkucie kolum DSM w osi G-NL – obiekt W-13 – wykonano 50 m³.
15. Beton wyrównawczy podpory G-NL – obiekt W-13 – wykonano 15 m³.
16. Zbrojenie i deskowanie fundament podpory G-NL – obiekt W-13 – wykonano 15 T.
17. Wykop oraz rozkucie kolum DSM w osi G-NP – obiekt W-13 – wykonano 60 m³.
18. Beton wyrównawczy podpory G-NP – obiekt W-13 – wykonano 15 m³.
19. Zbrojenie i deskowanie fundament podpory G-NP – obiekt W-13 – wykonano 20 T.
20. Wykop oraz rozkucie kolumn DSM w osi F-NP – obiekt W-13- wykonano 60 m³.
21. Budowa podparcia i deskowania płyty ustroju nośnego ETAP II, ETAP III – obiekt E-15P – wykonano 0,20 kpl.
22. Zbrojenie płyty ustroju nośnego ETAP II, ETAP III – obiekt E-15P – wykonano 40 T.
23. Wykonanie zasypki inżynierskiej w osi przyczółka P8 – obiekt E-15P – wykonano 550 m³.
24. Beton ściany podpory w osi P1 II segment – obiekt WE-16 – wykonano 11 m³.
25. Montaż krawężnika i deski gzymsowej – obiekt W-17P – wykonano 35 mb.
26. Zbrojenie płyty przejściowej w osi podpory P3 – obiekt E-18L – wykonano 2 T.
27. Zasypka inżynierska w osi podpory P1 – obiekt WE-19 – wykonano 300 m³.
28. Zbrojenie oczepów murów oporowych – obiekt WD4 – wykonano 150 kg.
29. Zbrojenie oczepów murów oporowych – obiekt WŁ5 – wykonano 150 kg.
30. Ustawienie muru oporowego W9 z zasypką – obiekt W9 – wykonano 60 m².
31. Ustawienie muru oporowego S-5 z zasypką – obiekt S-5 – wykonano 60 m².
32. Wykonanie ławy fundamentowej pod mur oporowy S-5 – obiekt S-5 – wykonano 100 mb.
33. Zbrojenie ścianki zaplecznej podpory P3 – obiekt WŁ-14- wykonano 1 T.
34. Betonowanie ścianki zaplecznej podpory P3 – obiekt WŁ-14 – wykonano 15 m³.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa
- Przykanaliki + wpusty uliczne przy kanałach:
- kd23.8 – kd23.8.1; DN315, L = 13,0mb,
- kd23.8.1 – Wp23.8.1; DN200mm, L = 4,0mb,
- kd23.8 – kd23.9; DN315mm, L = 14,50mb,
- kd23.9 – Wp23.9; DN200mm, L = 4,0mb,
- kd42.3 – Wp42.3; DN200mm, L = 3,0mb,
- kd44.1 – kd44.2; DN315mm, L = 8,0mb,
- kd36.2 – kd36.3sep – kd36.4os – kd36.5 – w kierunku kd36.6 bez studni; DN630mm, L = 100 + 5,50 +8,50 + 18,0mb [montaż osadnika wirowego i separatora],
- kd24.1 – kd24.2 – kd24.3; DN400mm, L = 25,5mb
- kd24.3 – Wp24.3; DN200mm, L = 10,50mb,
- Układy „Wylot – Wpust”:
- Wyl97 – Wp97, DN200mm, L = 3,50mb,
- Wyl98 – Wp98, DN200mm, L = 3,80mb,
- Wyl100 – Wp100, DN200mm, L = 3,50mb,
- Wyl113 – Wp113, DN200mm, L = 3,90mb,
- Wyl234 – Wp234, DN200mm, L = 15,80mb,
- Wyl235 – Wp235, DN200mm, L = 3,30mb,
- Wyl236 – Wp236, DN200mm, L = 4,50mb,
- Montaż kratek żeliwnych: Wp252B, 253, 254, 256, 257, 258,
- Dostawa Separatora i Osadnika wirowego dla układu KD9
2. Regulacja włazów na studniach wodociągowych
3. Regulacja włazów na studniach kanalizacji sanitarnych
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Przepusty melioracyjne – przepust melioracyjny PM9 – prace zbrojarskie, ciesielskie – wylano beton dla ściany wlotu
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Kanał technologiczny – budowa kanału technologicznego km 5+900 – 6+100
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Przebudowa sieci SN – SN3 wykop oraz ułożenie dodatkowej trasy kolizji – kontynuacja prac w km 0+000 – 0+400
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- W dn. 30.06.2023 r. otrzymano Decyzję nr 58/2023 o pozwoleniu na budowę drogi DZ10
- Przygotowanie do złożenia wniosku o ZRID w zakresie DZ9
- Oczekiwanie na zmianę decyzji ZRID w zakresie dojazdu do ZB5
- Prace w ramach NA
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków
4. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót sanitarnych
- Prace nad PW dla DZ9
- Prace nad PW dla DZ10
- Prace w ramach NA
5. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kV; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9
- Realizacja Projektu Wykonawczego 4.3.1 Proj. przyłącze SN i proj. ST.TR. w km 16+200
6. Melioracje
- W dn. 29.06.2023 r. otrzymano pozwolenie wodnoprawne w zakresie DZ9
7. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy do zatwierdzonej koncepcji SZR
9. Organizacja ruchu
- Wprowadzanie uwag IK do PSOR