Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 1+500, km 3+400, km 3+800 km 5+500, km 12+800, km 14+100, km 10+000 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 23 191,12 t.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA+WĘZŁY
1. Wykopy
- km 1+400 – 2+000
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 5 000 m³.
2. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 5+800 – 9+100
- km 3+300 – 5+300
- km 9+400 – 11+600
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 19 340 m³.
3. Nasypy
- DZ10
Szacunkowa ilość 1 700 m³.
4. Wymiana gruntu
- DZ10
Szacunkowa ilość 1 500 m³.
5. Podbudowa zasadnicza
- km 2+550 – 3+300
Szacunkowa ilość 2 000 m³.
6. Rozbiórka DK3
- Rozbiórka podbudowy z kruszywa km 14+000 – 16+700
Szacunkowa ilość 1 300 m³.
7. Przepust PDs2 – Budowa przepustu – szacunkowa ilość 1 kpl.
8. Przepust PDs5 – Budowa przepustu – kontynuacja prac – szacunkowa ilość 0,30 kpl.
BRANŻA MOSTOWA
1. Wykopy pod fundamenty P1 i P2 c.d. – obiekt W-3 – wykonano 350 m³.
2. Wykop podpory P9 – obiekt WD-6 – wykonano 600 m³.
3. Montaż szalunku gzymsów wlotu i wylotu – obiekt PPR-7 – wykonano 0,10 szt.
4. Zbrojenie gzymsów wlotu i wylotu – obiekt PPR-7 – wykonano 0,70 T.
5. Betonowanie ustroju nośnego Jezdnia prawa – obiekt W-8 – wykonano 100 m³.
6. Zbrojenie podpór P2 (oczepy 5, 6, 7, 8, 13) – obiekt W-9 – wykonano 5 T.
7. Betonowanie oczepu 5 i 7 podpora P2 – obiekt W-9 – wykonano 45 m³.
8. Wykonanie ustroju nośnego JP – obiekt W10 – wykonano 0,20 kpl.
9. Betonowanie ciosów P4 – obiekt W10 – wykonano 0,60 m³.
10. Zbrojenie ustroju nośnego jezdnia prawa – obiekt W10 – wykonano 40 T.
11. Wykonanie ramp umożliwiających przejazd przez tory dla obsługi obiektu WD-6, podpory P7, P8, P9 – obiekt W10 – wykonano 350 m³.
12. Beton wyrównawczy fundament podpory G-NP – obiekt W-13 – wykonano 9 m³.
13. Zbrojenie i deskowanie fundament podpory G-NP – obiekt W-13 – wykonano 5 T.
14. Wykop i rozkucie kolum DSM podpory H-NL – obiekt W-13 – wykonano 56 m³.
15. Beton wyrównawczy fundament podpory H-NL – obiekt W-13 – wykonano 9 m³.
16. Zbrojenie i deskowanie fundament podpory H-NL – obiekt W-13 – wykonano 5 T.
17. Wykop pod fundamenty w osi B-NL, NP – obiekt W-13 – wykonano 350 m³.
18. Beton wyrównawczy pod fundamenty w osi B-NL, NP – obiekt W-13 – wykonano 23 m³.
19. Zbrojenie i deskowanie fundament podpory w osi B-NL, NP – obiekt W-13 – wykonano 15 T.
20. Beton korpusu podpory M-NP – obiekt W-13 – wykonano 230 m³.
21. Deskowanie UN – ETAP I – obiekt E-15P – wykonano 0,20 kpl.
22. Zbrojenie UN – ETAP I – obiekt E-15P – wykonano 15 T.
23. Deskowanie ścian podpór w osi P2 etap II – obiekt WE-16 – wykonano 0,30 kpl.
24. Beton ściany podpory P2 etap II – obiekt WE-16 – wykonano 12 m³.
25. Zbrojenie i deskowanie poprzecznicy podporowej w osi P1, P2, P3 – obiekt W-17P – wykonano 6 T.
26. Beton poprzecznicy podporowej w osi P1, P2, P3 – obiekt W-17P – wykonano 24 m³.
27. Zasypka inżynierska podpór w osi P1 i P3 – obiekt W-17P – wykonano 175 m³.
28. Dostawa i montaż belek prefabrykowanych ustroju nośnego – obiekt E-18L – wykonano 28 szt.
29. Zasypka inżynierska podpór w osi P1 i P3 – obiekt W-18L – wykonano 350 m³.
30. Montaż powłoki konstrukcji stalowej VIACON 2 kpl – obiekt WE-19 – wykonano 1 kpl.
31. Ustawienie muru oporowego przy podporze P1 – obiekt WŁ-5 – wykonano 30 m².
32. Zbrojenie – fundament podpory P3 – obiekt WŁ-14 – wykonano 5000 kg.
33. Zbrojenie – fundament podpory P2 – obiekt WŁ-14 – wykonano 3000 kg.
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa, przykanaliki
- Układ KD12:
- KD12.SEP – KD12.OS; DN1000mm, L = 4,0mb + montaż separatora i osadnika wirowego
- Układ KD3:
- KD3.2 – KD3.1; DN1000mm, L = 12,0mb + montaż studni KD3.2 [wpadowa], bez studni KD3.1,
- Montaż włazów na studniach, na kanałach kd2.i oraz kd55
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Przepusty melioracyjne
- przepust melioracyjny PM3 – Przyczółki żelbetowe [betonowanie dla ściany wlotowej przyczółku, płyta fundamentowa, deskowanie, betonowanie fundamentu i ściany wylotu przyczółku] – kontynuacja prac [zakończone prace zbrojarskie dla wlotu i wylotu, trwa montaż deskowania dla ściany wlotu
2. Zbiorniki
- Przygotowanie frontu prac dla ścianki szczelnej z tworzyw sztucznych przy zbiorniku ZB-4
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Kanał technologiczny
- Budowa kanału technologicznego – kontynuacja prac
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- Prace w ramach NA
- Oczekiwanie na wydanie odstępstwa kolejowego w zakresie DZ10
- Oczekiwanie na opinię PKP PLK do zamiennego ZRID
- Ponowne wystąpienie do RDLP Szczecin z wnioskiem o opinię do ZRID w zakresie DZ9
- W dn. 31.03 otrzymano uwagi IK do PAB DZ10
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków
4. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót sanitarnych
- Otrzymanie uwag do PAB dla DZ10
- Prace nad PW dla DZ9
- Prace nad PW dla DZ10
- Narady koordynacyjne
- Prace w ramach NA
5. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kV; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9
- Realizacja Projektu Wykonawczego 4.3.1 Proj. przyłącze SN i proj. ST.TR. w km 16+200
6. Branża telekomunikacyjna
- W dn. 28.03 otrzymano uwagi IK do PW tom 5.2.5
- Analiza uwag GDDKiA do PW tom 5.1.2 – udział w spotkaniu z IK i Zamawiającym
7. Melioracje
- W dn. 27.03 otrzymano wezwanie do uzupełnienia wniosku o pozwolenie wodnoprawne w zakresie DZ9
- Oczekiwanie na wydanie pozwolenia wodnoprawnego w zakresie DZ10
8. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy do zatwierdzonej koncepcji SZR
9. Organizacja ruchu
- Wprowadzanie uwag IK do PSOR