Prace zrealizowane:
1. Nadzór przyrodniczy
- Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
2. Magazyn w km 3+400, km 3+800, km 7+400, km 8+900, km 10+800, km 13+600, km 16+400 – magazynowanie materiałów nasypowych – szacunkowa ilość 44 683,22 t.
BRANŻA DROGOWA
TRASA ZASADNICZA+WĘZŁY
1. Wykopy
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 500 m³.
2. Nasypy
- km 0+000 – 0+800
- km 0+800 – 1+400
- km 3+300 – 5+300
- km 5+800 – 9+100
- km 9+400 – 11+600
- km 11+900 – 17+028
Szacunkowa ilość 18500 m³.
3. Podłoże/GWN
- km 1+400 – 2+000
Szacunkowa ilość 3000 m².
4. Podbudowa pomocnicza
- km 14+600 – 14+900 str. P
- km 16+500 – 17+020 str. L,P
Szacunkowa ilość 11400 m².
5. Podbudowa zasadnicza
- km 14+600 – 14+900 str. P
Szacunkowa ilość 3200 m².
6. Rozbiórki
- Rozbiórka podbudowy z kruszywa DK3
Szacunkowa ilość 1000 m².
BRANŻA MOSTOWA
1. Wykonanie betonu podkładowego P1 i P2 – obiekt W-3 – wykonano 30 m³.
2. Wykopu wykopu podpora P2 – obiekt W-3 – wykonano 450 m³.
3. Zasypka konstrukcyjna P1, P2 – obiekt PPR-7 – wykonano 120 m³.
4. Zasypka przyczółka P2 i P1 – obiekt W-8 – wykonano 20 m³.
5. Ułożenie papy pod kapami – obiekt W-8 – wykonano 45 m³.
6. Betonowanie oczepu P2 (segment 10) – obiekt W-9 – wykonano 5 m³.
7. Betonowanie oczepu P2 (segment 11) – obiekt W-9 – wykonano 56 m³.
8. Betonowanie ustroju nośnego JP – obiekt W-10 -wykonano 750 m³.
9. Montaż wpustów i sączków – obiekt W-10 – wykonano 1 komplet.
10. Ułożenie betonu podkładowego P1 – obiekt K12 – wykonano 2,5 m³.
11. Zbrojenie ławy P1 – obiekt K-12 – wykonano 5 t.
12. Wykop podpora P2 – obiekt K-12 – wykonano 75 m³.
13. Beton wspornika w osi K-NL – obiekt W-13 – wykonano 72 m³.
14. Wykop oraz rozkucie kolumn DSM w osi L-ML – obiekt W-13 – wykonano 50 m³.
15. Beton wyrównawczy podpory L-ML – obiekt W-13 – wykonano 15 m³.
16. Zbrojenie i deskowanie fundament podpory L-NL – obiekt W-13 – wykonano 15 t.
17. Beton fundamentu podpory L-NL – obiekt W-13 – wykonano 56 m³.
18. Beton wyrównawczy podpory C-NP – obiekt W-13 – wykonano 15 m³.
19. Zbrojenie i deskowanie fundament podpory C-NP – obiekt W-13 – wykonano 13 t.
20. Beton fundament podpory C-NP – obiekt W-13 – wykonano 78 m³.
21. Beton filarów w osi podpory C-NL – obiekt W-13 – wykonano 24 m³.
22. Rozbiórka podparcia i deskowania płyty ustroju nośnego etap I – obiekt E-15P – wykonano 0,20 kpl.
23. Budowa podparcia i deskowania płyty ustroju nośnego etap II – obiekt E-15P – wykonano 0,20 kpl.
24. Zbrojenie fundamentu podpory w osi 1 – obiekt WE-16 – wykonano 1 t.
25. Beton fundamentu podpory w osi 1 – obiekt WE-16 – wykonano 90 m³.
26. Rozbiórka podparcia i deskowania UN – obiekt W-17P – wykonano 1 kpl.
27. Przygotowanie powierzchni pod papę w zakresie kap chodnikowych – obiekt E-18L – wykonano 380 m².
28. Beton fundamentu podpory w osi podpory P2 – obiekt WD-20 – wykonano 50 m³.
29. Zasypka fundamentu w osi podpory P1, P2 – obiekt WD-20 – wykonano 120 m³.
30. Wykonanie parasola – obiekt PZ-4 – wykonano 90 m².
31. Ustawienie muru z gruntu zbrojonego przy obiekcie – obiekt WŁ-5 – wykonano 25 m².
32. Ustawienie muru oporowego S-5 z zasypką – obiekt S-5 – wykonano 150 m².
33. Wykonanie ławy fundamentowej pod mur oporowy S-5 – obiekt S-5 – wykonano 50 mb.
34. Beton – podpora P3 – obiekt WŁ-14 – wykonano 115 m².
BRANŻA WODNO-KANALIZACYJNA
1. Kanalizacja deszczowa
- Układ KD3:
- KD3.1 – KD3.OS – KD3.SEP – KD3.Wyl; DN1000mm, L = 19,50 + 4,50+ 6,50mb [montaż urządzeń podczyszczających (separator + osadnik wirowy)],
- Układ kd22:
- kd22.7 – kd22.7.1; DN315mm, L = 17,0mb,
- kd22.7.1 – Wp22.7.1; DN200mm, L = 11,50m,
- kd22.7.1 – Wp22.7.2; DN200mm, L = 6,50m,
- kd22.8 – kd22.8.1; DN315mm, L = 12,50m,
- kd22.8 – Wp22.8; DN200mm, L = 18,50m,
- kd22.8.1 – Wp22.8.1; DN200mm, L = 9,50m,
- kd22.8.1 – Wp22.8.2; DN200mm, L = 5,50m,
- Układ kd55:
- kd55.3 – kd55.4; DN315mm, L = 21,50m (Montaż Separatora kd55.4);
- Układ KD7:
- KD7.1 – KD7.2; DN800mm, L = 7,0mb,
- Układy „Wylot – Wpust”
- Wyl187 – Wp187, DN200mm, L =18,80mb,
- Wyl244 – Wp244, DN200mm, L = 9,70m [bez wpustu],
- Wyl245 – Wp245, DN200mm, L = 6,0m [bez wpustu]
BRANŻA MELIORACYJNA
1. Przepusty melioracyjne – przepust melioracyjny PM11-12 – zasypka wykopu po wykonaniu przyczółku Wlotu – prace w toku,
2. Przepusty melioracyjne – przepust melioracyjny PM9 – prace zbrojarskie i ciesielskie dla przyczółków – wylano warstwę betonu wyrównawczego
3. Przepusty melioracyjne – przepust melioracyjny PM10 – montaż przepustu – wykonano fundament z kruszywa i montaż przepustu,
4. Przepusty melioracyjne – przepust melioracyjny PM4 – kontynuacja prac; zasypka wykopu – wykonano,
5. Zbiorniki – montaż ścianek szczelnych przy zbiorniku ZB-4 – zapuszczenie ścianek na dł. ok. 50,0mb [25% + 35%]
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
1. Kanał technologiczny – budowa kanału technologicznego – kontynuacja.
BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA
1. Przebudowa sieci SN – SN3 wykop oraz ułożenie dodatkowej trasy kolizji
2. Demontaż istniejącego oświetlenia ul. Wolińska
3. Budowa oświetlenia drogowego – budowa oświetlenia drogowego Węzeł Świnoujście – kontynuacja
Postęp prac i robót projektowych:
1. Branża drogowa
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych celem ponownego złożenia do zatwierdzenia
- W dn. 29.05.2023 r. złożono do Urzędu Wojewódzkiego wniosek o ZRID zamienny w zakresie dojazdu do zbiornika ZB5
- Wprowadzanie uwag IK do PAB w zakresie DZ9
- Prace w ramach NA
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
2. Branża mostowa
- Prace w ramach NA
- Wprowadzanie uwag IK i Wykonawcy do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Udział w Radzie Koordynacyjnej
3. Branża geodezyjna
- Kontynuowanie prac dot. przygotowywania wniosków i pozostałych dokumentów w zakresie ujawniania zmian w KW
- Wprowadzanie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do wniosków
4. Branża sanitarna
- Wprowadzanie zmian wynikających ze zmian w branżach wiodących oraz prac na budowie
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez Kierownika robót sanitarnych
- Prace nad PW dla DZ9
- Prace nad PW dla DZ10
- Prace w ramach NA
5. Branża elektroenergetyczna (energetyka/oświetlenie; energetyka WN110kV; trakcja; SRK i telekomunikacja kolejowa)
- Aktualizacja rozwiązań kolizji ee. i oświetlenia dla DZ9
- Realizacja Projektu Wykonawczego 4.3.1 Proj. przyłącze SN i proj. ST.TR. w km 16+200
6. Branża telekomunikacyjna
- Oczekiwanie na akceptację PW tom 5.2.5
7. Melioracje
- Oczekiwanie na wydanie pozwolenia wodnoprawnego w zakresie DZ9
8. System zarządzania ruchem
- Prace nad wprowadzeniem bramownicy do zatwierdzonej koncepcji SZR
9. Organizacja ruchu
- Wprowadzanie uwag IK do PSOR